tru om nokon blir frista til å kjøpe etter presentasjonen i går?eg vurderer å øke,liker litt gambling.
må vel snart begynde å vekke interesse,stort pluss og bra jobb å få med AW.Vi trenger all drahjelp vi kan få.
Den dagen Circio ansetter en Lee, Chen, Wang eller Qu, da skal jeg kjøpe med begge hendene!
Pr i dag er det “kun” alle pionerene innen cRNA som jobber for Circio, de må få på plass de som konverterer dette til butikk også
Ja, dette er ironi. Nå har vi f… meg et team bestående av oppdagerne av cRNA, vi har grunnlegger av Orna og data som slår mRNA langt nede i støvlene, allikevel er selskapet det biotek-selskapet med omtrent lavest MCAP av alle her i verden.
Enten verdens største scam eller tidenes underprising?
(Før Ruben smetter inn; jeg vet vi har med oss en “hovedaksjonær” som setter alt dette til side fordi deres mandat er å hente 7 - 10 % avkastning på pengene de låner ut, men det er jo nesten på grensen til latterlig at det prises på dette nivået med potensialet som ikke bør være så langt unna å bli realisert og synliggjort gjennom dealer i 2024 / 2025)
Strategien er nok mer på linje med “Texas Chainsaw Massacre”
Ble det sagt noe om opptak av Webinaret i går? Fikk det dessverre ikke med meg.
Ruben, vet du om det har vært endringer/aktivitet på den kinesiske siden med kommunikasjon mellom IOVaxis og kinesiske regulatoriske myndigheter? (har mistet lenken og klarer ikke finne den igjen)
hmm ikkje engang Atlas vil selge til meg på 6,90
der ja påfyll
Circio Holding ASA: Registration of share capital increase following conversion of convertible bonds
Ikke noe synlig i off reg er det siste jeg har hørt.
Hvordan er det med påfyll?? Er det muligheter for å kjøpe noen tusen stykk uten at kursen går helt bajas? Tenker kanskje det er verdt å riske litt
har økt beholdningen betraktelig siste uka,grur meg til kjerringa finn det ut.Lurer på å avslutte Plan fadder er jo tross alt en del Circio aksjer i mnd det også!!!
29 Sept???
Slettet igjen …
… hermed summary fra Redeyes artikel:
In summary, the most interesting new information was the in-vivo effect of circVec 2.1. This is essential for the further development of the project and collaborations. Much progress has been made in optimising the protein expression from the DNA cassette and further work is ongoing.
Man fornemmer en slags optimisme omkring selskabets R&D strategy og potentiale til at lave en aftale med ét eller flere selskaber.
Other problems not yet solved are purification and commercial-scale production of circular mRNA (which Circio can evade since it uses DNA as a vector) and targeted delivery to specific tissue types.
og
Circio has previously shown that circVec 1.0 has a 15 times longer half-life than single-stranded RNA in a bioinformatics model. In the webinar, results from an experiment with version 2.1 was shown. It showed an improvement in protein expression of 8.5 times over circVec 1.0 (in a luminescence model) after 192 hours (8 days).
Altså, man viser til en faktor 8,5 forbedring multipliceret med en initiel faktor 15 forbedring af halveringstid vs. lineær RNA, eller med andre ord, en summeret forbedring af halveringstid på faktor ~127,5.
MCAP på 49 MNOK … go fucking figure.
Hypotetisk. Skulle vi være så heldige å lande en avtale med ca 7mill aksjer i spill og Atlas ble tuppet ut, hva ville en realistisk MCAP være?
Dette avhenger av avtalen, selvfølgelig. For enkelhets skyld ta utgangspunkt i en $300M med 100M på bordet med det samme.
Slippes det en del aksjer på 30kr? 60? 120?
For egen del tenker jeg at et par, tre, hundre kroner. Fortsatt under gammel tikroning. Eller bør fair verdsettelse ligge høyere?
Her har jeg brukt dagen til å fly over både Skagerak og Nordsjøen til dit norske kroner omtrent aldri har vært mindre verdt, og så klarer dere ikke å skvise kursen over 7 blank en gang? Er ikke dette selskapet liksom den «nye vinen» ?
Dette selskapet er ikke ulik champagnen jeg åpnet i går: bedervet/korket.
Edit:
Badevinen i går var en Montaubret Brut Vintage 2014, iom den var korket slapp den ikke til i badevannet engang.
Holum i DnB kommer vel med en oppdatert analyse nå? Fra FA i slutten av august:
En tredje favoritt, Circio, fokuserer hovedsakelig på sirkulær RNA og har ansatt to av forskerne som oppdaget dette fenomenet. Holom venter prekliniske data før nyttår og tror selskapet vil få på plass et partnerskap seks til 12 måneder senere.
– Etter hvert vil aksjen trolig gå veldig mye, men på kort sikt blir kursen holdt nede av det konvertible lånet de inngikk tidligere i år, tilføyer han.