Liten kjapp kommentar etter en liten kikk på presentasjonen.
Hansen: kasett-design er et lykketreff. Hvor struktur viser seg kritisk for prosessen. HER LIGGER PATENT. Helt avgjørende.
Optimalisering av funksjon av IRES for er viktig, men ikke en patenterbar, screener og plukker beste løsningen.
Add on funksjonalitet er poc på. Maksimalt bra.
Overall virker protein-outputet til å være oppe og nikker sammenlignet med andre selskaper og hva Orna publiserer.
DNA opphav (eksempelvis virus levert) for cRNA er overlegent i celle-terapi, hilsen Wesselhoeft.
Da er det også verdt å nevne car-t parallellen, og hvordan dosereduksjon potensielt er avgjørende for suksessen til produktet. Orna viser her meget bra greier
Presenterte invivo mus som er pågående. Hvordan dette blir utover 3uker er avgjørende. Etter alle solmerker, så vil cRNA outperforme så det holder.
Så vil jeg poengtere at fra Boston ble det meldt om circularisering av opptil 12 000 basers lengde. Da kan man lage litt av hvert.
Veldig mye som stemmer for gamle TRVX om dagen. Her er de virkelig inne på noe helt unikt. Potensielt (jeg ønsker å si garantert) banebrytende endring i celle-terapi.
CRNA er etter min mening kommet akkurat dit som ønsket, og er ikke hovedsaklig et kreftselskap (men det kommer seinere). Dette er gen-terapi light, og vi har grep om noe andre skulle ønske de hadde tenkt på før.
DnB analyser dette!