Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Liten kjapp kommentar etter en liten kikk på presentasjonen.

Hansen: kasett-design er et lykketreff. Hvor struktur viser seg kritisk for prosessen. HER LIGGER PATENT. Helt avgjørende.

Optimalisering av funksjon av IRES for er viktig, men ikke en patenterbar, screener og plukker beste løsningen.

Add on funksjonalitet er poc på. Maksimalt bra.

Overall virker protein-outputet til å være oppe og nikker sammenlignet med andre selskaper og hva Orna publiserer.

DNA opphav (eksempelvis virus levert) for cRNA er overlegent i celle-terapi, hilsen Wesselhoeft.

Da er det også verdt å nevne car-t parallellen, og hvordan dosereduksjon potensielt er avgjørende for suksessen til produktet. Orna viser her meget bra greier

Presenterte invivo mus som er pågående. Hvordan dette blir utover 3uker er avgjørende. Etter alle solmerker, så vil cRNA outperforme så det holder.

Så vil jeg poengtere at fra Boston ble det meldt om circularisering av opptil 12 000 basers lengde. Da kan man lage litt av hvert.

Veldig mye som stemmer for gamle TRVX om dagen. Her er de virkelig inne på noe helt unikt. Potensielt (jeg ønsker å si garantert) banebrytende endring i celle-terapi.

CRNA er etter min mening kommet akkurat dit som ønsket, og er ikke hovedsaklig et kreftselskap (men det kommer seinere). Dette er gen-terapi light, og vi har grep om noe andre skulle ønske de hadde tenkt på før.

DnB analyser dette!

12 Likes

Pføy!!!🥹

hvorfor er ingen interessert i selskapet? når dem har så unikt produkt på gang.!! og aksje kursen er ret og slet tragisk.

1 Like

Som de sa det i Radium-podkasten, interessen kommer når resultatene kommer. Når In vivo proof-of-concept dataene kommer før jul, og de er så lovende som ledelsen hevder, ja da kommer interessen. Så får vi se hvor godt Atlas klarer å holde den interessen nede.

2 Likes

Altså, hvis disse resultater bliver mindst lige så lovende som ledelsen tror/hævder - så vil det være til vores småaktionæres fordel, at Atlas klarer at holde interessen nede, da vi så har mulighed for at købe “billigt” ind :thinking:

Ikke at jeg selv har stor tro på at et sådant senarie vil opstå ved gode data, dertil er Atlas nok for kloge, selvom de som mål nok har ønske om at få solgt en stor del af deres andel.

… hvis selskabet opnår kursmål der ligger multipler over dagens niveau, så er Atlas stupide, hvis de sælger for at realisere 10% gevinst … og de kommer til at kunne sælge alle deres aktier på ganske kort tid, da det fundamentale kommer til at løfte selskabet til langt højere niveauer.

Og eftersom Atlas ikke er stupide, må man antage de hedger deres investering ved løbende at sælge med få procenters gevinst, samtidig at være garanteret deltagelse på ovenstående (potentielle) optur.

Jeg har været med længe i TRVX/CRNA og tidligere har R&D dage været relativt intetsigende, men jeg må oprigtigt sige, at det sidste arrangement lagde en del troværdighed til ledensens udtalelser om teknologien, dens potentiale og den vej deres research viser.

Svært at sige, hvornår ketchupeffekten kommer … er det reelt når solide in vivo resultater fra mus foreligger? Hvad er det præcis markedet afventer, før selskabet ser interesse fra tungere interessenter?

Der må sidde så mange aktionærer i CRNA, der vil være tilfreds med break even og aldrig mere tænke på denne aktie, og jeg tipper det netop vil være de aktionærer, der kommer til at sælge tungt ud, når først sentimentet vender og de reelle værdier synliggøres.

5 Likes

Hva er ditt kursmål nå om dagen?

Test 123

2 Likes

Nytt KRAS studie ? Ferdig på en to tre ?

Nei CEO i Atlas hvordan bli rik på 1 2,3 transjer

1 Like

CEO i Circio er vel mer «10-9-8-7-6-5 kr aksjen, hvem kan vi lure inn nå?»

2 Likes

Met the management in Stockholm. I was told several persons were hired from Locust Walk. They are quite used to walk. In circles.

image

5 Likes

I sekken for DNA-formatet som AW presenterte så er CRNA det eneste selskapet som ikke ble nevnt i Nature-artikkelen som ble lagt ut i begynnelsen av oktober i år. Skal kanskje ikke legge så mye i det, men det sier vel noe om HCP`et som følger av at rota ikke er plantet på riktig side av Atlanteren. Eller ? Torque Bio har f.eks ikke noe innhold på egen hjemmeside, og kommuniserer stort sett med omverden via LinkedIn.

About Torque:

Torque Bio, Inc. is an ambitious newly launched biotechnology start-up using adeno-associated virus (AAV)-mediated delivery of circular RNA (circRNA) to treat serious rare diseases. Our circRNA platform can be leveraged to generate a novel class of versatile, tunable, and persistent therapeutic modalities with the potential to transform the development of genetic medicines. We are currently seeking talented and passionate individuals to join a high-performing team committed to aggressive yet realistic goals, strong cross-functional collaboration, trust and integrity, collective accountability, and fundamentally meaningful work.

Jeg håper selskapet har en mega-deal i sikte og at de har gamblet med Atlasavtalen. Tenker at grunnlaget er lagt og at dataene som legger fundamentet for forhandlingene vil gjøre at det er lite aktuelt med småavtaler. Det er lite vi veit, men det betyr jo at få andre også veit. Det kan være en god ting.

Det hadde vært fint å få noe konkret før aksjepressa går bananas. Med gode sykdomsrelaterte invivo data, så er de overhengende fare for det. Da tror jeg fort kommaet må flyttes to ganger (ser det blir 666).

Om utviklingskost regnes utifra at dette er kreftprodukter, så vil kalkulatørene bomme kraftig. Om realiteten skulle synke inn, og det ikke er tilfelle, er det bare å spenne seg fast.

Det er ingen kommersielle investorer her. De bør ikke få komme billig til bordet når de vil inn. Vi har tatt all risiko og det bør være temmelig god avkastning på.

Når data kommer håper jeg alle veit hva de sitter på, og ikke skvetter ut rett etter investeringen ikke lenger er rød

3 Likes

Ingen tvil om den gamblinga, og som muligens kan tilgis til slutt. Problemet er vel mer tidsaspektet som har blitt og fortsatt kan bli totalt ødeleggende for distribusjon av eierskapet. Savner fortsatt en avklaring på finansieringa ut Q1-2024 før evt ny transje som synes nokså merkelig.

1 Like

Heftig volum i aksjen om dagen!

Circio announces completion of planned safety review and opening for full enrollment of TG01 study at Oslo University Hospital

14 Likes

Synes som kjapp rekruttering det. Hva så med KCC. Burde ikke de snart være i mål med rekrutteringen av 24 over 5 sites ?

1 Like

Første pasient i KCC i USA ble innrullert i mars 2023 og første i Norge ved OUS i juni 2023. Så det bør vel nærme seg muligens litt ut i 2024?

Når pasientene har blitt fulgt opp nå i 3 mnd etter siste innrullering så rekrutterte de 7 pasienter til studien meget raskt fra juni til begynnelsen av september. Dvs i gjennom ferietiden. Imponerende.

6 Likes