Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Da er listen lagt for Erik & co. Vi har verdens beste pipe for cRNA og gruser alle de store, men mangler cash.

Dette henter Artbio 1 milliard pÄ, eller 24 ganger prisen pÄ Circio!

Hva skjedde med manglende finansieringsmuligheter i biotek? Dette er vilt, men bra.

3 Likes

Det er da ingen trÞst i dette. Verken nÄr det gjelder Artbio eller 10 milliarder som faktisk er hentet inn til cRNA spacet, og som selskapet stadig vekk slÄr oss i huet med. Tragisk. Det er det det er.

2 Likes

Trist som faen,det mÄ vere som sagt tidligere Ärhundrets underprising eller rein blÞff.Sendte en krass og kritisk mail til E.W for et par uker siden 0 respons.Var vel litt for direkte

Litt positivt mÄ jeg komme med og gjenta at dette ikke er representativt for en deal som CRNA sikter mot.

HÄper ikke EDW og resten av gjengen tar seg sÄ veldig lang juleferie. I mellomtiden fÄr vi nynne pÄ musevisa og hÄpe at de jobber godt for oss som er aksjonÊrer. Musene altsÄ

Jeg verken sa eller mente at dette er en trÞst, dette er en kun Äpenbar bekreftelse pÄ at det finnes kapital til attraktive / gode selskaper og for Circio gjelder som alle andre:

You can have results or excuses. Not both

NĂ„ er de for n’te gang i teknologlĂžpet ute med lovnader om best in class, denne gang med et superior foran.
Da skal det godt gjÞres Ä bortforklare en failure annet med at de ikke klarer Ä forvalte rollen og lÞnnen de er blitt satt til Ä levere pÄ hvis de ikke klarer Ä lÞfte frem en deal.

5 Likes

Just presis. FravĂŠr av gjennomfĂžringsevne. Talk The Talk Walk The Walk.

4 Likes

Atlas er muligens helt eller nesten tom etter siste konvertering. Det samme gjelder en tidligere pÄ topp 10.

2 Likes

Det er sÄpass positivt at vi burde bÞrsmelde det!

1 Like

ok, men ikke si noe om at det fortsatt er mye Ă„ ta av :shushing_face:

Hm. Er det ingen som vil selge til meg pÄ 6,66? :japanese_ogre:

Da er det vel fortsatt mange (til og med Belsebub) som har tro pÄ at veddemÄlet om tidlig avtale innenfor vaksinefeltet vil slÄ til. For det er vel det det handler om nÄ, og som kan holde Atlas pÄ armlengdes avstand enda noen uker. Om da ikke lynet slÄr ned og noen stikker hodet frem og tar hele kaka basert pÄ intuisjon og attraktiv R/R mens MCAP knapt kan leses av pÄ et millimetermÄl.

5 Likes

Av en eller annen grunn begynner fĂžlelsen av at dette blir djevelsk bra Ă„ komme.

Det er forhÄpentligvis sÄnn at rekylen opp vil bli av en stÞrrelsesorden som reflekterer terroren vi har vÊrt igjennom og stigningskurven bÞr vÊre omtrent som en romrakett. NOK1mrd i MCAP i fÞrste omgang. I dollars etterhvert.

1 Like

All I wish for Christmas. FornÞyd med dobling fra dagens nivÄ i fÞrste omgang. Om jeg gidder Ä vente pÄ mer er jeg jaggu ikke sikker pÄ.

Damage control. Men selvfÞlgelig, om Newsweb melder rocket-vÊr som tar oss opp i stratosfÊren; ikke noe bedre enn det. Men det hÄpet er dessverre syltynt.

Sku kjĂžpt aksjer i Atlas

1 Like

Atlas Copco ?

Du skal ha for Ä vÊre ydmyk og legge Þnskene lavt. Gammel kr1.20 hadde vÊrt en grei start. Men alikevel sÄ er det vel sÄnn at nÄr det fÞrst er grunnlag for en virkelig oppgang, sÄ bÞr den vÊre langt stÞrre.

NÄ har jeg brukt litt tid pÄ Ä se pÄ hva som er lagt frem av data og sett pÄ det som er offentlig tilgjengelig i feltet, og kan ikke fatte noe annet enn at dette er i ferd med Ä bli ei pakke som er godt mulig Ä gjÞre gode avtaler med.

Det er gjort mye business pÄ langt mindre og dÄrligere grunnlag enn vi besitter.

Er de sÄ elendige pÄ Ä skaffe avtale? Hvor gode mÄ de vÊre med dette fundamentet? Ikke enestÄende mener jeg. Noe helt annet enn en avtale med ONCOS i virusfeltet. Ikke sammenlignbare.

2 Likes

Nei det er en kunde av meg🙂

Det er noe selvmotsigende i hele greia og presentasjonen av bÄde selskap og teknologi. I svart og hvite termer sÄ burde vi vÊrt pÄ andres hender for lenge siden.

Ikke sÄ sikker pÄ det. Dessuten tror jeg avtalene ville vÊrt dÄrligere for selskapet.

Det er en avveining den timingen. Med det som kommer av data nÄ, sÄ kan det virke som om ventetiden har vÊrt Ä foretrekke

1 Like

Ikke gi ved dÞrene. Sikker pÄ at du nÄ tar vesentlig bedre betalt av dem enn andre. PÄ pur trass basert pÄ navnet alene :grinning: