Fun fact: Emisjon (20%) før årets slutt for å sikre finansiering ut 2025 med MNOK 150. Kurs +NOK 100
49 MNOK MCAP pr. dd. @ 6,79 så 1 BNOK modsvarer ca. 139 NOK / aktie.
Man børe huske på 30:1 reverse split, der i efterspillet kan få selv relativt store kursstigninger til at virke imponerende, uagtet at den reelle stigning i MCAP er begrænset.
Jeg tager gerne 139 NOK / aktie mandag morgen og selvpensionerer min stakkels CRNA sjæl.
Hvor mye penger er det Circo har mottatt av atlas? Å hvor stort eierskap har dette gitt Atlas?
Tro om Ludvik Sandnes, å NN noen gang tilbydde en sammenslåing? Hvor Circio ville fått tilgang på rest cash i NN?
Han mistenker jeg sluttet være interessert i biologi på medisinstudiet, og således støtter seg på det som er igjen av kunnskap fra en lettere gjenomgang av Lehningers fjerde utgave eller liknende. Nykode er vel ikke så rart er på listen, men CRNA fortjener å være på topp. Min mening, selvfølgelig.
Vitrolife er den tredje.
Takk🙂
Eg berre spyr. Hvor lenge kan management tilgis, eller gis amnesti for at selskapet knapt verdsettes høyere enn en førjuls-handle- vogn på REMA ?
Edit: gjelder i enda større grad BOD.
Upfront-beløpet tilsvarer 50 % av dagens MCAP.
Får vi 100 % stigning i dag?
Neppe, men det hadde vært fortjent
Ja dagens prising er faktisk latterlig, håper dette vil rette seg framover
sweet
Nå det løsner ?
Atlas har kanskje 15-20k aksjer tilgjengelig for markedet igjen pr nå
Dei kan jo desverre fort fylle på da
Within two weeks of TG01 IND approval by the NMPA, IOVaxis may
exercise its exclusive license option and trigger a USD 3m milestone payment to
Circio.
Stikkordet her er may exercise.
Gitt uttalelsene fra begge selskapene, hvorfor skal de om to måneder velge å allikevel ikke utøve den?
Dr. John Wang, CEO of IOVaxis Therapeutics, said: “Following broad additional
pre-clinical characterization of the TG01 product, we have now filed a
substantially expanded IND-package, which we are confident meets the
requirements of the NMPA. We have been impressed by previous clinical data for
TG01 and are eager to bring this innovative mutant RAS immunotherapy to patients
in China. Once we have the IND approval, we intend to initiate a phase 1 study
in pancreatic cancer as soon as possible and then rapidly expand to other KRAS
indications and combinations.”
Med EW på toppen av det ene selskapet blir jeg ikke overrasket over noe som helst, han andre kjenner jeg ikke til.
Her er stikkordet “intend”.
ja vi slikker alle vonde sår selskapet har påført oss.
men ikke alle står med posisjon fortsatt skjønner jeg
Jeg eier fortsatt aksjer i selskapet.