Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Akkurat det forstår eg ikkje,utifra dine innlegg her

3 Likes

det som vel er spørsmålet er om IOVaxis Therapeutics har penger til å innløse den opsjonen, jeg har ikke klart å finne noe regnskap for dem. Men det kan jo være at de skal bruke denne IND godkjennelsen til å gjøre en fundraising. Ledelsen i Circio har kanskje svar på hvor mye cash de har og tilgang på et regnskap fra sin partner.

Hadde selvfølgelig vært veldig positivt om det kom penger og fortgang i studier, :crossed_fingers:

1 Like

som fanden leser bibelen (og den egenskapen er god å ha på børs)

1 Like
  • based on your background from Locust Walk, is IOVaxis actually capable of funding a clinical trial in China on their own ? If not, who would they partner with ?

When we signed the option agreement in late 2019, the CEO said that they would run the clinical study with the help of CROs in China. Phase 1 studies are smaller studies which can be managed by biotech companies like Iovaxis. It is our understanding that Iovaxis plans to run clinical trials until clinical POC themselves (Phase 2).

• further more about IOVaxis, what happens if the IND is accepted but the option is not exercised ?

While this is a potential outcome, we consider it highly theoretical. The CEO has invested a lot of extra energy and money to file the IND now with about 3 years delay. Original submission was in 2020 which was declined. There were many opportunities to walk away from this collaboration since 2020, and we would be very surprised if Iovaxis does not exercise the option if the IND is approved.

8 Likes

Fikk vi noengang vite dette?

Husker ikke, men det er jo bakgrunnen for at dette har tatt tid - krav om pre-kliniske studier før “resubmission” av IND

Husker bare man gikk å venta å venta å venta på disse millionene som skulle være rett rundt hjørnet…

Dette kan man si kom i grevens tid. Samme søren med alt annet enn at de pengene kommer og at det forlenger run-way mot sommeren. Innen da foreligger mye data.

Dette gjør ganske mye, mener jeg. Her er det nå muligheter for å satse litt fremover.

Men, nå som det endelig kommer (mest sannsynlig)penger inn og selskapet leverer som bare det må vi ikke gi slipp på det negative sentimentet. For hvem er vi da? Det er jo motvind vi elsker.

Dette er verdt å gratulere alle med synes jeg. Kanskje en, av forhåpentligvis mange, merkedager fremover.

3 Likes

Men så kan man jo spørre seg hvorfor i all verden de skulle gjøre det. Om håpet bare var å selge dette videre med en fortjeneste på de skarve 2 millioner investert, så ønsket de jo nettopp bare å trå vannet så lenge som mulig mens de forsøkte på dette. Men nå får vi en endelig konklusjon - det er i alle fall bra. Jeg har veldig liten tro på at dette resulterer i cash om ti uker.

Markedet vil nok helle kaldt vann over oss as usual :cold_face:

Det spiller mindre rolle nå hva markedet på denne børsen gjør. Det som er forferdelig trist er aksjonærer som heller isvann på seg selv så fort sjansen byr seg

3 Likes

14 dagersvindu for alle som ønsker å endre posisjonen.

Utøves opsjonen bærer det lukt til himmels.

Droppes opsjonen er selskapet i Atlas sine hender.

Mer binært enn noen gang?

2 Likes

EDW`s guiding om penger frem til Q2-2024 står fortsatt uimotsagt. Basert på historikk og selskapets IP-strategi knyttet til cRNA så sliter jeg med å forstå hvordan det er mulig. Til tross for mindre head count og andre tiltak. Det må være noe annet her før året er omme. Tror jeg.

3 Likes

Hvorfor stenge?

Selskapets første IND ble avvist, og begge parter har brukt tid og ressurser på å komme så langt. Herunder prekliniske studier etter krav fra reg myndigheter i Kina. Blir litt lettvint å feie alle anstrengelsene under teppet selv om jeg også tilhører den skeptiske leiren med minimale forventninger til det meste som gjelder synliggjøring av verdier i selskapet.

3 Likes

Ingen som vil selge noen rimelige aksjer i dag da? Kom igjen da :grimacing::blush:

Man vet at Ciricio har brukt tid og ressurser på dette. Men vet man at IOVaxis har brukt noe vesentlig? (Vet jeg er djevelens advokat her nå)

Guidingen har vært krav om prekliniske studier, og i perioder omtrent daglig oppfølging/bistand fra Circio til IOVaxis. Merkelig om IOVaxis ikke har tatt sin andel av den økonomiske byrden i forbindelse med dette. I det minste kost ved gjennomføringen av lokale studier.

3 Likes

22.500+ aktier omsat, så hvis ovenstående status står til trone, må Atlas forventes at være ude pr. dd.

Hvad angår sandsynligheden for at IOVaxis udøver optionen og dermed tilfører CRNA det nævnte beløb, så skal man huske at IOVaxis angiveligt har investeret relativt store summer i at nå filing af IND og baserer denne investering på støtte fra CRNA og ultimativt adgang til TG-01,

Set herfra ville det være en svært mærkelig forretningsmodel, hvis man først investerer store summer i at nå filing af IND for efterfølgende at droppe projektet grundet en ubetydelig milestone (set i det store perspektiv).

Jeg fornemmer faktisk at dette kan blive bra på sigt.

3 Likes

Har kjøpt, men ikke pga. dagens melding.
Den kan sukre pillen, men giga-caset er CRNA som det er verd å ta et veddemål på!

2 Likes