Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Takk fort den Birgitte! Mange som ikke liker meg her inne så skriver ikke så ofte lenger.

Prøver til forskjell til enkelte andre “hausere” å være edruelig selv om jeg er greit investert.

1 Like

Vel.

5 Likes

Amen. Det tenker jeg også 200x opp er.

For de som ønsker er det muligheter, for egentlig tenker jeg de aller fleste bio-pesetasene går inn andre steder.

Etter over 40 år i markedet er denne “Risk/Reward” en av de enkleste jeg har sett i løpet av alle de årene!

1 Like
  • svaret fra reg myndigheter skal foreligge enten 15/12 eller 18/12

Er det ikke innen 60 dager fra idag?

1 Like

I fjor med mCap på 200 mill var det “noen” som betegnet aksjen som risikofri, så det blir sikkert bra :wink:

Lykke til :crossed_fingers:

1 Like

Skal ikke påstå at jeg har full kontroll på dette, men etter det jeg har forstått så skal NMPA/CDE godkjenne eller avvise søknaden innen 5 arbeidsdager fra mottak. Om det tar lengre tid, så er det vel uansett grunn til å anta at dette nå bør være en formalitet etter 4 år frem og tilbake mellom selskap og reg myndigheter.

Hvorfor står det 60 dager i meldingen da?

Går ikke det på oppstart av studier ?

The expected response time is sixty days from the submission date. Following IND-approval,
IOVaxis may exercise its exclusive license option for TG01 and TG02 within 14
days.

Da har de i tilfelle formulert meldingen veldig rart.

74 dager. Det burde holde akkurat, om EDW har kontroll. Om fristen på 14 dager er like teoretisk som andre frister i denne avtalen

Nei, det er nok jeg som surrer. NMPA/CDE må akseptere eller avvise søknaden innen 5 dager etter mottak. Godkjenning/review perioden er nok som beskrevet i meldingen.

atlas tomme? forsvant en hel skokk på selgersiden.

Virker som det kan løsne for Crna nå med penger inn på kina dealen + in vivo før jul, kanskje julenissen kommer i år ? + deal 1H neste år med money up front + milestones? :santa:t2:

Hvorfor er aksjen stoppa så lenge?

Grunnen til at handelen ble stanset er at det har blitt utløst såkalte «circuitbreakers». Dette er automatiske handelsstopp som blir utløst dersom en ordre/handel har potensial til å bryte visse prosentvise terskelverdier for kursbevegelse. Markedsovervåkingen i Paris kan velge å forlenge stansen i handelen utover 3 minutter.

Fortsatt 50% opp til spleis-kurs, og begge beina plassert langt ned i hengemyra.

Ja den traff dårlig kursmessig gitt - slik er livet - men at substansen burde tilsvare kursen den gang synes jeg ikke var så dårlig begrunnet. :grinning:

Markedet styrer jeg ikke.

1 Like

Opp 11,45% i dag - dere kan jo le av Truls da - men dette er mer en renter dere får i banken på et år

1 Like

Det som er poenget er egentlig at man ALDRI skal si at noe er risikofritt, for det kan alltid skje uforutsette ting og ingen av oss har innsikt i hva som skjer på innsiden av de selskapene som vi handler i.

4 Likes

Deler den