Takk fort den Birgitte! Mange som ikke liker meg her inne så skriver ikke så ofte lenger.
Prøver til forskjell til enkelte andre “hausere” å være edruelig selv om jeg er greit investert.
Takk fort den Birgitte! Mange som ikke liker meg her inne så skriver ikke så ofte lenger.
Prøver til forskjell til enkelte andre “hausere” å være edruelig selv om jeg er greit investert.
Vel.
Amen. Det tenker jeg også 200x opp er.
For de som ønsker er det muligheter, for egentlig tenker jeg de aller fleste bio-pesetasene går inn andre steder.
Etter over 40 år i markedet er denne “Risk/Reward” en av de enkleste jeg har sett i løpet av alle de årene!
- svaret fra reg myndigheter skal foreligge enten 15/12 eller 18/12
Er det ikke innen 60 dager fra idag?
I fjor med mCap på 200 mill var det “noen” som betegnet aksjen som risikofri, så det blir sikkert bra
Skal ikke påstå at jeg har full kontroll på dette, men etter det jeg har forstått så skal NMPA/CDE godkjenne eller avvise søknaden innen 5 arbeidsdager fra mottak. Om det tar lengre tid, så er det vel uansett grunn til å anta at dette nå bør være en formalitet etter 4 år frem og tilbake mellom selskap og reg myndigheter.
Hvorfor står det 60 dager i meldingen da?
Går ikke det på oppstart av studier ?
The expected response time is sixty days from the submission date. Following IND-approval,
IOVaxis may exercise its exclusive license option for TG01 and TG02 within 14
days.
Da har de i tilfelle formulert meldingen veldig rart.
74 dager. Det burde holde akkurat, om EDW har kontroll. Om fristen på 14 dager er like teoretisk som andre frister i denne avtalen
Nei, det er nok jeg som surrer. NMPA/CDE må akseptere eller avvise søknaden innen 5 dager etter mottak. Godkjenning/review perioden er nok som beskrevet i meldingen.
atlas tomme? forsvant en hel skokk på selgersiden.
Virker som det kan løsne for Crna nå med penger inn på kina dealen + in vivo før jul, kanskje julenissen kommer i år ? + deal 1H neste år med money up front + milestones?
Hvorfor er aksjen stoppa så lenge?
Grunnen til at handelen ble stanset er at det har blitt utløst såkalte «circuitbreakers». Dette er automatiske handelsstopp som blir utløst dersom en ordre/handel har potensial til å bryte visse prosentvise terskelverdier for kursbevegelse. Markedsovervåkingen i Paris kan velge å forlenge stansen i handelen utover 3 minutter.
Fortsatt 50% opp til spleis-kurs, og begge beina plassert langt ned i hengemyra.
Ja den traff dårlig kursmessig gitt - slik er livet - men at substansen burde tilsvare kursen den gang synes jeg ikke var så dårlig begrunnet.
Markedet styrer jeg ikke.
Opp 11,45% i dag - dere kan jo le av Truls da - men dette er mer en renter dere får i banken på et år
Det som er poenget er egentlig at man ALDRI skal si at noe er risikofritt, for det kan alltid skje uforutsette ting og ingen av oss har innsikt i hva som skjer på innsiden av de selskapene som vi handler i.
Deler den