Kommer vel en melding on konvertering i dag el i morga
De kan trygt vente en stund for det pga vilkårene.
Ja alt er mulig - men det er jo rart om det ikke skulle kunne dukke opp noe positivt en eller anen gang
I det øyeblikket markedet får tro på at IO Vaxis vil innbetale pengene så er det klart at kursen vil fly.
Så er det dessverre slik at tilliten til ledelsen er så tynnslitt at jeg tror vi ser en hockeystick-form på dette, men en svak forventningsøkning fram mot deadline for innbetaling, og hvis/når innbetalingen bekreftes får vi en heftig stigning.
Jeg har i hvert fall trua nå, jeg hadde mentalt avskrevet IO-dealen og erkjent at jeg tok fryktelig feil om Atlas. Hvis dette materialiserer seg og dermed hjelper selskapet fram til data- og IP-pakka er klar på circRNA / circVec så burde MCAP fort dra seg mot «gode, gamle» 200 MNOK før en evt deal.
My take.
med -78% ned i år så er nokk banken en bedre rente,enn dette:slightly_smiling_face:
Nå mente jeg gi litt kred til Truls som har haussa i går og i dag.
Personlig har eg også tru på bedre tider framover,håper vi blir kvitt Atlas.Tipper vi får noen gode meninger til i 2023
Det er når man er på bunn at det are kan gå oppover. Ja det kan komme gode nyheter her. Potensialet er der så får vi kryssa fingrene. KANSAS snart nyheter derfra også på glemte TG02
Truls startet å hausse da kursen touchet 7-tallet i dag så det er ikke så mye å skryte av Birgitte.
Agenus var ikke døde likevel, bare kursen som har tatt en Targo.
25 % opp i dag., men fortsatt 65 % ned i år.
driiiit nå i Truls daaa ( sorry Truls:heart: )
man ser lyset i enden av tunellen nå!
Om det er Atlas lokomotivet eller E.W’s utømmelige gullkrukke gjenstår og se
close opp mot HOD og volum på slutten , kjør på
skjønte d, måtte bare kverulere litt:slightly_smiling_face:
Mener at vi var med på denne i fjor, men glimrer med vårt fravær i år. Trodde denne var et must. Går omtrent samtidig med JP Morgans store årlige event i SF på denne tiden av året.
Venter på mer modne data som vil vekke interesse, og/eller skrudd igjen krana for å spare penger ?
Det kan jo hende det blir oppdatert etter hvert. Klarer ikke å se at noen norske bioteknologi-selskaper er på deltakerlisten der per nå ?
Nei, og kun 4 med adresse Sverige. Kun 2 bioselskap+2 fra investormiljø.
ser CEPI og Kevad Bio fra Norge på lista. eller sser jeg noe dere ikke ser. helt ukjente norske selskaper for meg.