Missed opportunity til å skrive «best in class” etter de andre sin «first in class”.
Selskabet er vel bedst til at vurdere, hvor det giver mening at være synlig. Jeg husker, at der var en del modstand mod R&D dagen, der som bekendt viste sig at være en god idé.
Set herfra vil det være mærkeligt, hvis selskabet undlader at deltage på konferencer el. lign. der ligger i forlængelse af den relativt aggressive strategi om at indgå partnerskab (og jeg kan se fra andre skribenter, at dette åbenbart ér tilfældet).
Ser at Circio har listet det opp under events, så burde tilsi at de reiser over.
Lett å sjå Atlas er tomme
Du som kjøper i dag og?
Litt faktisk
Q: Hvad har du så lavet i dag?
A: Jeg har set CRNA aktien stå i aktionsmodus i 95% af handelstiden
Q: Hvor langt forventer du den skal op?
A: Yes!
Jeg tipper den circuit breaker reagerer, hvér gang én fra ledelsen henter en kop filterkaffe fra automaten.
… ledelsen drikker en del kaffe, så vidt jeg kan se.
Circuit breaker ryker ved 10% oppgang etter euronext reglene for denne aksjen
Men den skal jo ikke vare så lenge…
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Var da en voksen salgspost på 8.90 desverre
Den spærre er kun på begrænsede 1 MNOK og med forventning om melding på in vivo her ultimo december, og handelsbilledet taget i betragtning, er det nok et farligt forsøg på at sanke yderligere aktier, før vi runder 52,50.
Må jo vere en topp 10 aksjonær
Er nok en skremme post som aborum nevner.
Må si meg enig. Atlasavtalen vil se bedre og bedre ut for hver prosent aksjen går. Tipper 60kr før vi vet ordet av det. Her er det ingen store profesjonelle. Jeg er som vanlig positiv på bakgrunn av forståelse av biologi. Aksjen her har jeg ikke spådd riktig, desverre.
Symbol | CRNA |
---|---|
Currency | NOK |
Market place | XOSL |
Closing price | 7.30 |
Latest price (13 Dec 2023) | 8.20 |
Year high (16 Feb 2023) | 38.40 |
Year low (31 Oct 2023) | 6.00 |
All time high (06 Mar 2017) | 728.62 |
All time low (31 Oct 2023) | 6.00 |
Number of shares | 7,242,520 |
ATH ca 100x dagens kurs, men jeg får det ikke helt til å stemme. Har vel aldri hatt MCAP på 5 mrd?
200x er absolutt ikke umulig ved en god deal, tilsvarer ca 10 mrd., men sannsynlig er det ikke.
Jeg veit jeg har eid gammel targovax til 30kr det er vel ATH. Mars 2017.
Når Ultimo er priset til 4mrd og Bergen til 650mill skurrer det så ille for meg at det nesten går rundt. Helt ufattelig.
Med spleis eller omvendt splitt 30:1 til burde vel egentlig gammel ATH ha vært 900 kroner, men Infront kommer opp med 772 kroner som den høyeste close. Skjønner ikke helt vhorfor det er forskjell men det kan være noen tegningsretter eller lignende som justerer de gamle kursene
Kan vel likevel være enig om at det er langt opp dit.
Burde det ikke være 30*52,50=1575 etter spleisen? Jeg sier ja takk til det i alle fall.