Joda, men problemet for oss vanlig dødelige som kanskje har andre ambisjoner her i livet, er jo denne satans konverteringen som henger der som et blylodd rundt halsen.
Det er avtalen fra hælvete de har tredd ned over hodet på oss. Ingen tvil. Godt hjulpet av noen av aksjonærene til en hver tid.
Jeg trøster meg med hvor bra oppfinnelsen er. De virker mindre redde for å dele mer rundt teknologien nå. Det er betryggende og får meg til å tenke at IP er solid.
Bear = kr 0
Her tror jeg dessverre at Redeye bommer på tidslinja. Det er mest sannsynlig arbeidsdager det er snakk om slik at review-perioden ikke ender før i månedsskiftet mars/april 2024. Tidslinja er også 5+60 dager. De første 5 bruker NMPA/CDE på å akseptere eller avvise søknaden pga evt feil og mangler.
Dette blir jule-kanonaksjen!! Skjønner ikke at denne med 200x potensialtet kunne gå under så lenge under radaren!!! Har kjøpt mer i og tenker øker da detter er penger som ligger på gaten!
Februar 2023 ja, det var spenstig tidslinje Redeye. Har de en tidsmaskin? Og Truls hausser etter hver julelunch ser jeg.
Her trur eg holder med Redeye,trur det er snakk om dato og ikkje arbeidsdager
Ja vel da
Hadde fryktelig lyst til å hive meg på salgsknappen når melding om konvertering kom, men droppet det da jeg synes det virker som momentumet er i ferd med å snu for alvor.
Tror man på Redeye sin tidslinje er det gull som venter.
Ja da har vi jo en avtale allerede. Februar 2023 er jo 10 måneder siden…
Så er det kanskje sånn at de kan få grønt lys før? Eller tror du alle saker som ikke blir avvist ligger over 60 arbeidsdager og det er ved det signalet godkjenningen kommer? Høres litt fjernt ut, men noen prosesser fungerer jo sånn her til lands. Men legemidler?
Og til @Truls2, bare rop ut hvor bra dette er du, det har ikke vært mye av det, så kjør på. Det er absolutt helt supert! For fy det her er bra greier
Påpeker kun at det er en vesentlig forskjell mellom 60 kalenderdager og 60 arbeidsdager. Dersom det siste er den aktuelle tidslinja vi bør forholde oss til som bench-mark så gir jo Redeye misvisende opplysninger til markedet. Tror neppe at LG eller noen andre har informert Redeye om at det kan forventes at det vil foreligge en avtale allerede i februar 2024. I så fall så bør vi også guides om det samme.
Muligens relevant i forhold til IOVaxis som case og forventninger om tidslinjen frem til approval/opsjon/lisensavtale.
Karrer vi oss videre opp eller??
Tror det.
Lite interesse å spore i ordreboka i dag. Bortsett fra bunnfiske og stor spread som utløser de hyppige auksjonene med omtrent ingen aksjer i spill.
Når kommer de nye Atlas aksjene tilgjengelig for salg? Tar det noen uker? Se om man kan få en god inngang