Har det blitt sagt tidligere at de ikke venter å være i klinisk fase med cRNA før i 2026? Vil jo kreve inntektereller finansiering utover Atlas, eller er det for pessimistisk?
Det er ikke nødvendigvis planen å gå hele veien til klinikk på egen hånd. Men målsnøret har blitt flyttet på underveis i løpet av det siste året. Henger kanskje sammen med at AATD er det nye fokusområdet, men likevel den snareste veien til klinikk.
Ser man på hvilket grunnlag alle andre deals i feltet har blitt gjort på, så er det naturlig å tenke at det blir det samme her.
Om alt går som planlagt, så er dataene herfra langt bedre og bredere. De musa som jobber nå, og som virker til å kose seg, det har vært er seriøs propp, så baner veien for videre forsøk med gode muligheter. To-sidig funksjonalitet osv…
Dette er gen-terapi som åpnes for. Og nesten bare fantasien som setter grenser. Jeg veit ikke om noe som er lengre i løypa og på det som virker å være et veldig riktig spor. De diskusjonene jeg har hatt med smarte folk i feltet sperrer opp øynene og sier meget interessant.
Vi har vanskeligheter med å ta inn over oss sånne store ukjente endringer når de kommer, men etterklokskapens lys gjør det lettere.
Endelig tok jeg den. Jeg glemte min egen litium. Men jo, etter hvert stor forskjell. Håper den får litt mat innimellom så det fortsatt kan leses av
Håper potensialet er berre en brøkdel av det ledelsen kommuniserer,så langt har ikkje markedet trudd på dei.Burde karra oss opp på 10.80 som var kursen rett etter omvendt splitt før året er omme.
bra kjøpspost på 7,90,håpe den må oppover
Et lite gulv, så en viss kjøpsinteresse er det nå…
hvorfor børspause nå???
… ser ud til at blokken følger med op, stille og roligt; som altid er der altid nogen, der véd noget før andre her.
Så musa er fortsatt i live ?
… ingen ved det med sikkerhed, men der går rygter om at ledelsen har indkøbt store mængder ost, som angiveligt skal gives til musene for a job well done.
Der er endda rygter ude om at én af musene er på køberen i CRNA.
Laboratoriemus eller ej, så skal mus også vide det er jul.
Mye skjult på 8,15. Atlas med lånte aksjer, eller skal GSI ut av boka ?
Gikk 10 k til klokka 15.29
Tenker Atlas fikk ut det meste på fredag, det var en del store bolker som gikk
Skal jaggu meg ikkje mykje pesetas til for å bevege denne aksja en god del,begge veier
Selskap presentasjon Desember
Det der er helt gull! Fint å gå inn i jula med
Så er spørsmålet om det er en meningsfull forskjell i proteinproduksjon som legger grunnlaget for produkter som blir banebrytende. Min påstand er JA. Med store bokstaver.
Dette kunne bare ikke vært bedre. Om jeg ikke visste bedre, så hadde jeg påstått at det var magi.
Dette må tilslutt skape vesentlige verdier for eierene. Uavhengig av avtalen med Atlas.
Litt flåsete, men dette er det største siden antibiotika. Tenk litt på det. Til MCAP som en liten lokal entreprenør.
Jeg bare lurer på når banneren nederst på siden her bytter tekst jeg. Innen sommeren høyst sannsynlig.
Sikkert bare en betennelse.
Har ellers estimert at for IOVaxis - dersom NMPA ikke godkjenner søknaden eller ber om ytterligere opplysninger underveis i review perioden, så er den automatisk godkjent sånn ca 20/3/2024. Tar da hensyn til det som finnes av offentlige fridager i Kina i samme periode.