Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Tak🙏

Aftalen til IOVaxis kan som nævnt medføre, at selskabet kan undlade at trække på tranche 3, men der skal en reel aftale på bordet med BP eller tilsvarende før Atlas elimineres fra ligningen.

3 Likes

Men er vi ikke enige om, at de guider slut 2023/start 2024 på in vivo data og aftalen med kineserne effektueret om alt går vel inden udgangen af Q1 24?

Jeg tænker efterhånden de fleste CRNA aktionærer har fået med sig, at ledelsens guiding netop ér det, en guiding, der løbende justeres - oftest til den negative side, hvilket ikke overrasker, da de findings man finder i forskningsfeltet kan være udslagsgivende for yderligere analyser osv.

Men ledelsen har adopteret en (i min optik uheldig) strategi, hvor man melder positivt ud, måske for at holde aktionærerne på vippen, velvidende at datoerne som udgangspunkt må forventes at blive justeret.

Den aktuelle situation med Atlas taget i betragtning, har man været ekstra nødsaget til at søge en positiv tidslinie på de kliniske data, eftersom selskabets eneste finansiering er bundet op på denne aftale for nærværende.

1 Like

En observasjon om IOVaxis og det selskapet har meldt. Review period hos NMPA i Kina er pr definisjon 5+60 arbeidsdager. Ikke 60 dager som selskapet har meldt, og som Redeye gjentar i sitt siste notat om selskapet. Jeg har påpekt denne feilen både ovenfor selskapet og Redeye, men ingen av dem endrer på sin guiding til tross for at feilen erkjennes. Det er jo en smule problematisk, særlig for Redeye som guider mulig avtale “by february”. Hva nå det betyr. Har IOVaxis sendt noen andre signaler til selskapet etter kontakt med NMPA, eller feier man bare denne åpenbare feilen under teppet ?

Hensyntatt offentlige fridager i Kina i 2024 så ender 5+60 arbeidsdager ca 20/3/2024. Uansett friskt av EDW å guide penger på bok frem til Q2-2024.

3 Likes

Hva er det du sier, er ikke EW presis?
Gå ta banen!

Ironivarsel

EDW leter etter deg ! Vil gjerne tilby en rettet emisjon på hittil ukjente vilkår.

… umuligt, han har som bekendt været i laboratoriet de seneste mange dage, travlt optaget af at fordre mus med frisk ost.

1 Like

1 Like

I QA`n fra webinaret så følger AW opp på et spørsmål/kommentar fra EDW om cRNA og “killer apps”. Her er et case study om SMA (Spinal Muscular Atrophy) som kanskje kan være av relevant interesse.

Ellers så får v jo en grei forklaring i QA`n av Thomas Hansen som forklarer hvorfor vi “ligger bakpå”. CircVec 1.0 var under par i forhold til mRNA i musestudiene (murine cells), og var ikke et relevant utgangspunkt for videre In Vivo forsøk.

Selskapet har ikke meldt noe om dette, men webinaret bekreftet at pr 29/11 så har selskapet sendt 3 IP-søknader, og at den første som ble sendt primo desember 2022 (cassette design) sannsynligvis er av det grunnleggende slaget for cRNA og vil være av stor betydning for selskapets patentbeskyttelse (…ref T. Hansen…a very general design rule that we have identified…a critical piece of information).

Edit: nåværende IP-søknader (i generelle termer):

IP søknad 1: Features of the CirVec Cassette design
IP søknad 2: Utilazation in specific vector types
IP søknad 3: How to further boost/optimize the translation

12 Likes
1 Like

Takk for posten @anon79663630. Den er ikke dum.

Kommer med spådom. Produktet til CRNA er perfekt til behandling av retinopati, aldersrelatert hørselstap med mer…

Dette kan smelle som bare det og vi kan, med data som antas å foreligge (gitt det vi har sett av circ 2.X), som faktisk er ledende i feltet (så vidt jeg veit), så er det muligheter for en rask og meget god deal. I rangen 1500-2000kr pr aksje. Høres utopisk ut, jeg veit. Og så må jo Atlas håndteres, så alt går ikke i lomma.

Skatt?? 180-200kr pr aksje er rett i foret på aksjeeierene, om dealen er godt strukturert.

1 Like

Kan du utdype spådommen?

Jeg mangler lidt forklaring på denne sætning. Kan du komme det lidt nærmere? 200 NOK modsvarer bare 6,67 NOK pr. aktie før omvendt split og det tænker jeg de færreste aktionærer ser som et fair exit.

Skattedel får aktionærerne jo ikke gavn af ved et salg af virksomheden.

12 BNOK modsvarer ca. kurs 1.550.

Han tenker nok på utsatt skattefordel sin verdi med de årlige tapene, jeg har ikke regnet på det

For å sette ting litt i perspektiv etter årene som har gått siden Novartis kjøpte AveXis i 2018 (altså året før FDA approval) for bUSD 8,7, så har selskapet i de påfølgende årene rapportert følgende i “Net Sales” for Zolgensma:

• 2020 - 920 mUSD
  • 2021 - 1.351 mUSD
  • 2022 - 1.370 mUSD
  • 2023 - 928 mUSD (Q3)
1 Like

Lukter ikke nyttårsrakett av papiret akkurat. Kommer det data fra CircVac 1.0 nå i romjula eller ikke ? Litt klønete om dette som milestone tilfeldigvis ikke ble tatt ut av siste presentasjon som er knapt en uke gammel.

Masse selgera og lite kjøpera som vanlig

Og Atlas synes fortsatt at selskapet er “undervalued”.

Sidste chance for in vivo data i 2023 er i morgen fredag. Ifølge den opdaterede decemberpræsentation er det fortsat ambitionen🤞

3 Likes