Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Ka ching :clinking_glasses:

ekje mykje Ka ching,passa bedre med gravĂžl

Ønsker meg ei bÞrsmelding med meget positivt innhold kl 7 i morgatidlig, synst vi stakkars Circio aksjonÊrer kan fÄ ei julegave med ledelsen

1 Like

kan ikkje fÄ alt en Þnska her i livet
Ser Atlas er pÄ jobb i dag desverre

Circio Holding ASA: Registration of share capital increase following conversion of convertible bonds

Kan vel gjerne vÊre pÄfyllet som har vÊrt i arbeid i dag? Blir interessant Ä se om de skal prÞve Ä jobbe kursen ned i romjulen for Ä kunne konvertere pÄ lavere nivÄer.

En annen ting jeg funderte litt pÄ. Har det ikke omtrent gÄtt 1 Är siden CIRCIO sendte inn fÞrste patentsÞknad, og man burde derfor kunne forvente noe her innen nÊr fremtid?

1 Like

Hvor mange aktier ligger Atlas inde med for nÊrvÊrende, forudsat den sidste konvertering er solgt i dagens marked? Muligt @anon79663630 har check pÄ denne statistik?

I mens sÄ vokser cRNA lista hos EPO med andre sÞknader.

Dersom Atlas har solgt siste runde sÄ er det tomt. 49K pÄ bok jfr siste liste; pr close tirsdag blir vel det.

2 Likes

Jeg sendte inn en patentsĂžknad i januar og fikk svar i august i Ă„r.

Det var vel forventet at det kunne gĂ„ 12 mĂ„neder i forbindelse med at patentet kan “bygges” i denne perioden (om jeg har forstĂ„tt det riktig) ?

Kveldens liste viser at Atlas solgte 28 580 aksjer pÄ onsdag. De startet Ä selge igjen pÄ tirsdag og har pÄ tirsdag og onsdag solgt 60 545 av de 84 884 aksjene som var solgt pÄ bÞrsen. PÄ onsdag kveld hadde Atlas 97 000 aksjer igjen, og man kan hÄpe at en del av disse ble solgt pÄ torsdag og fredag.

3 Likes

~86.000 aktier omsat torsdag og fredag, sÄ man kan mÄske se til en positiv periode mellem jul og nytÄr.

Siste kapitalendring er notert 22.12, sÄ da mÄ vel en god del av 97K pÄ onsdag vÊre lÄnte aksjer ?

Det stemmer garantert,har en formening om hvem som har lÄnt ut ogsÄ

Lurer pĂ„ om det blir litt annerledes i de tilfellene hvor Atlas fĂ„r utlevert aksjer. Dersom du ser pĂ„ “Registration of share capital
” pĂ„ datoene 22.12.23, 19.12.23 og 30.11.23, sĂ„ fĂ„r Atlas aksjene pĂ„ listene samme dag som det bĂžrsmeldes. Dersom du ser pĂ„ 21.09.23, sĂ„ fikk Atlas dem faktisk pĂ„ listene 20.09.23.

hvor mange konverteringer av fĂžrste transje har Atlas igjen ?

Har mistet overblikket over Atlasaftalen mÄ jeg indrÞmme.

De konverterer lÄn til aktier, og vÊlger sÄ efterfÞlgende at sÊlge dem pÄ det frie marked til dagskurs? H is de troede pÄ Circio pÄ den lÊngere bane ville de vel beholde, og pÄ et tidspunkt have aktiemajoriteten i virksomheden?

Nogen som vil sÊtte ord pÄ i overskuelig form ?

Glédelig jul🙏

2 Likes

Atlas opererer beviseligt med en risikostyring der medfÞrer et lÞbende salg i markedet, uanset selskabets potentiale; det synes p.t. ikke sÊrligt sandsynligt, at Atlas Þnsker at vÊre/ende med at vÊre majoritetsaktionÊr i selskabet, men rettere bare tage de begrÊnsede procenter, som aftalen faciliterer ved at sÊlge i markedet - altsÄ en slags ongoing emission.

Der er nok flere af os der hÄber, at selskabet formÄr at levere ubestrideligt stÊrke in vivo data og lande en efterfÞlgende aftale, der bÄde lÞfter selskabets MCAP betydeligt og eliminerer Atlas. Havde det ikke vÊret for nedsalget til Atlas, ville kursen angiveligt trade mindst 10x over dagens niveau.

1 Like

Tak Aborum, for at kaste lys over Atlas situationen👍

FÞrste transje bestÄr av 15 konvertible bonds pÄ 2.5 millioner hver - hvor 5 av 15 allerede er solgt i markedet.

Andre transje bestÄr av 43 konvertible bonds pÄ 500 000,- der 3 av 43 er solgt. Jeg ser at selskapet bÞrsmelder at det er totalt 75 bonds, men det virker kanskje som om de ikke har revidert at transje 2 er endret fra 30MNOK til 21.5MNOK?

Tredje transje kan ikke hentes fĂžr tidligst 1 mars 2024. Man kan jo gjerne tenne et lys for IOVaxis avtalen innen den tid?

2 Likes