Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Ser dårlig ut for oppgang i dag

Net influx må overgå Atlas. Da blir det kaos og bevegelse i kursen. Det burde være av interesse for alle nåværende aksjonærer å sørge for litt kjøp. Håper på en konsolidering av aksjonærbasen fremover.

4 Likes

Ja, stakkars EDW og LG må jo få slippe. Kutt i lønn og alt mulig.

… uden at lægge alt for meget i en teknisk analyse, der p.t. baserer sig på specielle fundamentale forhold, så vil jeg sige det er en fair betragtning at de kortere daily moving averages (MA10/20) er gået gennem MA50 - endda understøttet af en pæn volumen.

Næste stop nordpå ser ud til at være noget i retningen af 11,50 NOK (potentielt mindre modstand) og dernæst 17,00 NOK (potentielt væsentlig modstand); leverer selskabet (de forventede) stærke in vivo data el. relateret stærke meldinger, så er all bets off.

5 Likes

Stor spread gjennom deler av dagen, liten salgsvilje og umulig for noen å få tak i volum uten å drive aksjen opp.

Når alle er ferdig med skattetilpasningene, og vi kanskje også får litt nye data, så begynner jeg å få litt trua på et godt 2024 for aksjekursen.

5 Likes

Ikkje sikkert Atlas er det verste som kunne skjedd,Hubro avvikler i dag pga manglende finansiering.håper på bedre biotek tider i 2024

1 Like

I nøden spiser fanden fluer, er det noe som heter.

Hubro henter penger senest i august, vel? Og legger ned nå?

Antakelig vanskelig å skaffe penger til en nisje innen frameshiftmuterr kreft nå som andre teknologier som mRNA og cRNA dundrer på.

I tillegg vil også si at Ulti sin suksess til en viss grad vil overlappe med Hubro

Kommer vi unna med 10mill aksjer og sitter igjen med en MCAP som reflekterer at dette er et selskap som er verdensledende innen det som er i ferd med å bli det neste virkelig store innen medisin, så blir det vanskelig å klage på den avgjørelsen.

LG og EDW tok en veldig risky avgjørelse som ristet av seg mange som ikke har hatt fundamentalt tro på teknologien og selskapets evne til å utvikle denne. Det viser seg stadig tydeligere at de har lykkes. Når vi blir det mest verdifulle biotek er bare et spørsmål om tid.

Desverre er konseptet litt vanskeligere å forstå og selge inn til investorer enn man skulle ønske. Heldigvis er det ikke de som setter verdien tilslutt. Min spådom er at dette blir en suksess som vil skape mye frustrasjon for de som står utenfor.

4 Likes

mykje aksjer til salgs rundt 8,50-8,70 trenger en aktør inn til å plukke desse

Kanskje du skal spørre EW, lenge siden han har kjøpt aksjer, forrige gang var det vel bare aksjer for panten på et par flasker?

har spurt :rofl:

Litt vel risky for EDW å kjøpe aksjer. Han jobber jo tross alt i selskapet og går på minstelønn. :grimacing:

Den dagen han faktisk kjøper for en ikke ubetydelig sum tror jeg vi er det nærmeste man kan komme risikofri investering i prekommers biotek. Da er det bare å fylle på!

1 Like

Sender ham en mail jeg også. Julegaveforslag.

1 Like

Angra meg. Det er mulig det blir for sterkt signal og at det faktisk gjør noe med kursen. Jeg vil helst beholde muligheten til å kjøpe på stabil kurs frem til sommeren. Jeg trenger ikke EDW. Sett det jeg trenger.

2 Likes

Det totale fraværet av interesse, og den skrikende tausheten om denne fantastiske teknologien som selskapets eneste spesialistinvestor vender ryggen til ?

1 Like

Jeg har falt hodestups @anon79663630 og tenker utelukkende på gull-musa om dagen. Hvis du er så bekymret, så selg nå da vel. Ta gevinst.

Gevinst???

Må erte’n litt

Sikker på at i dag så serveres det svensk Julelunsj med diverse sildeanretninger og godt drikke som avslutning på året hos Circio AB. Der serveres det sikkert den ene skrøna etter den andre om kontakten med selskapets retail-aksjonærer i løpet av året som har gått. Forskerne rundt bordet kan bare ikke få nok av EDW og LG mens de ligger der og ruller seg rundt på gulvet og higer etter pusten.

God Jul :christmas_tree:

Edit: På bordet danser musa. Eller kanskje den halter og drar det ene beinet etter seg ?
:cheese: :cheese: :cheese: :cheese: :cheese: :cheese: :cheese: :cheese: :cheese: :cheese: :cheese: :cheese: :cheese: :mouse: :mouse: :mouse: :mouse: :mouse: :mouse: :mouse: :mouse: :mouse: :mouse: :mouse: :mouse: :mouse:

2 Likes

Som seg hør og bør i Circio så danser de nok rundt i ring :wink: