hvorfor bÞrspause nÄ???
⊠ser ud til at blokken fÞlger med op, stille og roligt; som altid er der altid nogen, der véd noget fÞr andre her.
SĂ„ musa er fortsatt i live ?
⊠ingen ved det med sikkerhed, men der gÄr rygter om at ledelsen har indkÞbt store mÊngder ost, som angiveligt skal gives til musene for a job well done.
Der er endda rygter ude om at én af musene er pÄ kÞberen i CRNA.
Laboratoriemus eller ej, sÄ skal mus ogsÄ vide det er jul.
Mye skjult pÄ 8,15. Atlas med lÄnte aksjer, eller skal GSI ut av boka ?
Gikk 10 k til klokka 15.29
Tenker Atlas fikk ut det meste pÄ fredag, det var en del store bolker som gikk
Skal jaggu meg ikkje mykje pesetas til for Ă„ bevege denne aksja en god del,begge veier
Selskap presentasjon Desember
Det der er helt gull! Fint Ä gÄ inn i jula med
SÄ er spÞrsmÄlet om det er en meningsfull forskjell i proteinproduksjon som legger grunnlaget for produkter som blir banebrytende. Min pÄstand er JA. Med store bokstaver.
Dette kunne bare ikke vÊrt bedre. Om jeg ikke visste bedre, sÄ hadde jeg pÄstÄtt at det var magi.
Dette mÄ tilslutt skape vesentlige verdier for eierene. Uavhengig av avtalen med Atlas.
Litt flÄsete, men dette er det stÞrste siden antibiotika. Tenk litt pÄ det. Til MCAP som en liten lokal entreprenÞr.
Jeg bare lurer pÄ nÄr banneren nederst pÄ siden her bytter tekst jeg. Innen sommeren hÞyst sannsynlig.
Sikkert bare en betennelse.
Har ellers estimert at for IOVaxis - dersom NMPA ikke godkjenner sÞknaden eller ber om ytterligere opplysninger underveis i review perioden, sÄ er den automatisk godkjent sÄnn ca 20/3/2024. Tar da hensyn til det som finnes av offentlige fridager i Kina i samme periode.
Alt hÄp er tydeligvis ikke ute for 2023 likevel ?
det var da akkurat den plansjen jeg la ut , som du motsa ?
Mulig musa bare har surra seg inn i ei lyslenke og at det bare er en artifakt.
Her er det hÄp, det er helt sikkert. Gjort mega-deals pÄ langt tynnere grunnlag. Det er lov Ä heie litt nÄ. Og vÊre klar over hva det her er.
La oss ikke tillate Ä bli herjet med av finansfolket fremover. Det har styrt dette hele veien fra sist emisjon. DÞra behÞver ikke vÊre pip Äpen pÄ vei tilbake.
Nei, men disse milestones var borte fra presentasjonen som ble lagt ut fra DnB-eventet. Derfor konklusjonen at det ikke kommer noe pÄ denne siden av Ärsskiftet. Men nÄ synes det likevel som sannsynlig ?
DnB fikk tom 28d
Circio Holding ASA: Registration of share capital increase following conversion of convertible bonds
Begynner det Ä haste nÄ for Atlas?