Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Vurderingen mÄ utelukkende basere seg pÄ finanskunnskaper. EDW uttaler seg pÄ bakgrunn av teknologien, og da er det ikke rart at han fremstÄr positiv. Oser av selvtillit om dagen. Han veit nok hvordan julemusa i Sverige har det og det skadet vel ikke med muligheten for litt dollars i foret pÄ vÄrparten heller.

Jeg tror Kina kan redde mye for eksisterende aksjonĂŠrer.

Hvem bryr seg om hva en hvitsnipp mener om caset?

Registrerer at @takk har blitt mer schizzofren om caset CRNA enn moi :joy: Men det er lov.

Hvis “hvitsnipp” var et spark i min retning sĂ„ skal du vel huske at folk med Ph.D og eller legeutdannelse ogsĂ„ regnes som “white collar workers”, sĂ„ selv om jeg er Ăžkonom sĂ„ blir det feil.

NÄr det gjelder selskapet som investeringsobjekt, sÄ kan selvsagt kursen gÄ ogsÄ i Circio. Men Atlas konvertiblen vil gi en utvanning som gjÞr den langt mindre atraktiv og den usikre og lange utviklingslÞpet er ogsÄ ikke sÄ lett salgbart som inveteringscase nÄ som aksjen igjen er tilbake som et pre-klinisk case for sin hovedsatsning.

IOVaxis is private and their financial situation is not public. In our communications, the CEO is aware of the financial commitment to Circio and he has not indicated that he does not or cannot fulfill those obligations.

Atlas is taking a long-term view and commitment to Circio. Why else would they agree to fund up to 300m NOK over 3 years? Atlas believes that we are undervalued and there is huge growth potential in Circio. While they do not hold shares for a long time, they do hold the bonds for longer and the conversion rate has been much slower and lower than expected. As you point out, they still hold a large amount in bonds and will continue to hold them for a long time when converting only one 500k NOK bond at a time.

Yes, we have the options to buy back the bonds. When we raise sufficient funds, we certainly hope that we can buy back outstanding bonds from Atlas.

Best regards and have a nice weekend,

Lubor

7 Likes

Aldri noe sparking her i gÄrden. Det er ufint.

@anon79663630 jeg skal ta meg litt litium og ta helg nÄ.

1 Like

Dagens det. Og tĂžr jeg spĂžrre, hva skyldes det ?

Hadde det vĂŠrt substans bak det er det ingen ting som hindrer dem i Ă„ konvertere gjeld til aksjer og bli sittende som aksjonĂŠr. SĂ„ inntil de gjĂžr det vil jeg si “action-speak-louder-than-words” :man_shrugging:

2 Likes

De har egentlig ingen grunn til det med call-opsjonen som de har fĂ„tt. Inntil den kan brukes etter VIP, sĂ„ er det i Atlas sin interesse Ă„ holde MCAP lavest mulig mens tiden gĂ„r. De fĂ„r jo ogsĂ„ rimelig godt betalt ved at selskapet eller ekstern part tar ut lĂ„net. Men “action-speak-louder-than-words” fikk jo en en litt stĂžrre betydning i dag dersom GSI/Invus faktisk er en reell selger. Da har selskapet mye Ă„ bevise ovenfor andre mulige investormiljĂž.

PowerPoint Presentation (meetmax.com)

Takk til @matikat23 for deling av link til presentasjon

3 Likes

AltsÄ ingen In Vivo data pÄ denne siden av Ärsskiftet.

Det lÄ vel i kortene.

Disruptive technology som header da. Den ordlyden kjenner jeg igjen. Plagiat fra Takk pÄ TI.

Jepp.

Ser du julemusa pÄ dag 28 @anon79663630? Den tar ikke fri.

Har det blitt sagt tidligere at de ikke venter Ă„ vĂŠre i klinisk fase med cRNA fĂžr i 2026? Vil jo kreve inntektereller finansiering utover Atlas, eller er det for pessimistisk?

Det er ikke nÞdvendigvis planen Ä gÄ hele veien til klinikk pÄ egen hÄnd. Men mÄlsnÞret har blitt flyttet pÄ underveis i lÞpet av det siste Äret. Henger kanskje sammen med at AATD er det nye fokusomrÄdet, men likevel den snareste veien til klinikk.

Ser man pÄ hvilket grunnlag alle andre deals i feltet har blitt gjort pÄ, sÄ er det naturlig Ä tenke at det blir det samme her.

Om alt gÄr som planlagt, sÄ er dataene herfra langt bedre og bredere. De musa som jobber nÄ, og som virker til Ä kose seg, det har vÊrt er seriÞs propp, sÄ baner veien for videre forsÞk med gode muligheter. To-sidig funksjonalitet osv

Dette er gen-terapi som Äpnes for. Og nesten bare fantasien som setter grenser. Jeg veit ikke om noe som er lengre i lÞypa og pÄ det som virker Ä vÊre et veldig riktig spor. De diskusjonene jeg har hatt med smarte folk i feltet sperrer opp Þynene og sier meget interessant.

Vi har vanskeligheter med Ä ta inn over oss sÄnne store ukjente endringer nÄr de kommer, men etterklokskapens lys gjÞr det lettere.

1 Like

Endelig tok jeg den. Jeg glemte min egen litium. Men jo, etter hvert stor forskjell. HÄper den fÄr litt mat innimellom sÄ det fortsatt kan leses av :kiwi_fruit: :shallow_pan_of_food:

1 Like

HÄper potensialet er berre en brÞkdel av det ledelsen kommuniserer,sÄ langt har ikkje markedet trudd pÄ dei.Burde karra oss opp pÄ 10.80 som var kursen rett etter omvendt splitt fÞr Äret er omme.

bra kjÞpspost pÄ 7,90,hÄpe den mÄ oppover

3 Likes

Circio Holding ASA: Requested Conversion of Convertible Bonds

Et lite gulv, sĂ„ en viss kjĂžpsinteresse er det nÄ 

image

2 Likes