Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Oppgang,berre ei dobling no så e eg på snitt

1 Like

Nå må dere jobbe på gutter. Øverst på prioriteringslista dette - alpha-1 antitrypsin deficiency (AATD).

3 Likes

Ja tenk om

Når selskapet har sagt klinikk innen 3 år, er det samtidig sagt noe om innen hvilket område ? Kan ikke huske at det er nevnt ?

Må i så fall være EDW. Så uflidd ut på Redeye.

Her er presentasjonen fra Redeye. Tror ikke den er lagt ut tidligere ?

Circio: CEO Erik Digman Wiklund presents at Redeye Fight Cancer Event 2024 – January 24

2 Likes

4 Likes

Omsetning på 94k sier vel litt om interessen. Var 1000 aksjer i sluttauksjonen som sikret grønt.

2 Likes

The first patient has been dosed in Circio’s TG01 triple combination study

9 Likes

Atlas som holder oss ned, men også flytende ?

Denne aksjen er å blir sittende i hengemyra,andre selskap som får nyheter stiger bra. denne går alltid i rødt​:face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

Virker som at rekrutteringen til TG-studiene går på skinner og da tenker jeg at vi har spennende data foran oss. Paradoksalt nok, kan vi ende med at CRNA feiler og blir en flopp og at vi da er tilbake til utgangspunktet TG. Mye kommer til å være avklart i løpet av 7-8 måneder.

Jeg har slutta å betale for Piratos analyser men noen syns jo at all oppmerksomhet er god oppmerksomhet:

https://twitter.com/ParetoSecNO/status/1752997177335378121

1 Like

Bgbio og Circio, to kvalitets selskaper :see_no_evil:

1 Like

54 foran i køen for review av IND hos NMPA i Kina pr i dag.

5 Likes

no da?

Natta der nå :night_with_stars:

Faktisk rykka bakover i køen nå. Han som stod med søknaden i hånda måtte ut for å pisse.

ikkje bra,men rekner med E.W og L.G tat affære og fikser biffen.Dei er vel lei av å miste 20% av lønna

dem burde vel ikke hatt mer enn 20% av lønna dem har i dag.