Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Trist at det eneste plasteret som tas i bruk i disse særdeles urovekkende tider er å be om et nytt intervju med en stotrende og særdeles ukomfortabel analytiker (???) fra Redeye.

Jeg har reagert på det samme tidligere, men er visst en veldig flink fyr til tross for stotring.

Andre er at jeg ser ikke hva hensikten med intervjuet er, bringer det noe nytt til livs? annet enn at det virker som de fortsatt er forsinket med vektorer og POC på cRNA, og at Iovaxis penger kaanskje kommer i april.

Edit: Når det er sagt, så syns jeg EW så sliten og litt fortapt ut kontra når han var CFO osv tidligere. Men det er kanskje bare min oppfatning.

1 Like

Uten Kina-penger så er selskapet i brudd med Atlas. Mest sannsynlig. Så litt av en kanossagang å be om mer når eksisterende innlån kanskje er større enn MCAP når vi kommer dit. Må nesten forutsettes ny EOGF og ny brutale vilkår, og/eller at denne gangen så må det også konverteres bonds til bunden EK i en rettet emisjon. Problemet med det er vel nesten at da kan Atlas like gjerne ta hele kaka.

1 Like

image

Men ja. Forsvarer gjerne min posisjon i emi eller i nytt BUNDET lån for å holde Atlas på armlengdes avstand ut 2024.

1 Like

Hvis Circio er i brudd med lånebetingelsene, vil ikke det like gjerne være en god anledning for Atlas til å takke for seg. De har fått godt betalt så langt (det var jo mye up-front i første transje), og kan de avslutte det hele nå er det kanskje like greit for dem?

1 Like

Ja, men hvor skal cRNA hente MNOK 45 fra. Eller min 45+1 års drift ? Deltar du i en emisjon ?

1 Like

Hvor de skal hente penger fra har jeg ikke noe godt svar på, men de kan jo ikke tvinge Atlas om de er brudd med betingelsene. Så derfor ville jeg tenkt at de like så godt kan finne på å avslutte i stedet for å fortsette å skvise selskapet videre.

Jeg deltar nok ikke, stoler ikke på at dagens ledelse har evne til å skape aksjonærverdier.

Det hører med til historien at jeg tilbød meg å delta i en emisjon som alternativ til Atlas med 1 - 3 MNOK men fikk ikke en gang svar på mailen og hadde den gangen ca 400K aksjer etter å ha vært investert i aksjen fra før den ble notert :man_shrugging:

7 Likes

Det er her jeg omtrent mister forstanden, og det svartner for øynene, og de verste konspirasjonsteoriene overtar for nattesøvnen.

3 Likes

Det var altså en mail til noen i styret? :flushed:

1 Like

Og før EOGF mars 2023 ?

1 Like

Det var en mail til en i ledelsen, og jeg vet at den ble mottatt ettersom den også inneholdt spørsmål som ble tatt opp på en infoseanse som ledelsen holdt i forbindelse med Atlas avtalen.

Solgte 99% den dagen jeg forstod at avtalen ville blitt godkjent av flertallet.

Edit: Den ble sendt 27.2

3 Likes

Ligger lojaliteten der den skal? Det er jo spørsmålet nå også? Når skal selskapet informere om status og veien videre? Det er på høy tid med noen ærlige ord.

1 Like

Da havner det vel i sjangeren grov stillingsforsømmelse fremfor erstatningspliktig uansvarlig styrearbeid - desverre. Men det er drøyt å høre at man driter så fullstendig i langsiktige og solide aksjonærer!

2 Likes

“as agreed upon”

Underskrifter---------->>Tingrett--------->Granskning

3 Likes

Det finnes vel ingen ordentlige penger å hente hos ledelsen og diverse styremedlemmer, og de klarer sikkert å pulverisere ansvaret seg i mellom.

1 Like

Forsikring, og karakterdrap.

1 Like

Forsikringspenger får man ikke før man har rettskraftig dom antar jeg, og de vil nok anke seg hele veien opp og hale ut tiden. Så jeg har lite tro på en sånn plan.

Men jeg investerer ikke selskapene til nåværende eller tidligere CEO igjen.

2 Likes

Den som venter, venter ikke…osv. Bedre med peanøtter enn støv.

1 Like

Eller, for å dra bøsset frem fra de mørkeste kroker, Atlas er et redskap for å ta selskapet av børs. I den ligninga så ligger det nok også en erkjennelse av hva som til slutt ble utfallet for samarbeidsstudiet med Agenus og Oncos/BF.

2 Likes