den store posten flytter seg lavere og lavere,men går aldri en aksje fra den??
Jeg tror selskapet er i ferd med å oppfylle kravene som har blitt stilt fra større aktører i bransjen og at disse konferansene er mest PR. Bare min følelse, men gitt det som fremgår av info fra før jul og effekten av. 2.x, så virker det mer sannsynlig.
Justeringer og nye eksperimenter kjøres. Tidslinjen er grei om det kommer noe fra Kina. Videre ligger det muligheter for flere utbetalinger i den avtalten.
Hva skjedde egentlig etter 70 dager ? Musa altså.
Meningsfull produksjon av proteiner reduseres etter et punkt. Usikker på nøyaktig når det inntreffer, men at totaliteten skal være temmelig bra er her helt sikker på
Har ikke hørt på Redeye-seansen, men på 70 dager så var H2H mRNA på max, deretter “dør” begge ut ?
Jeg veit ikke helt hvordan det ligger med produksjonen til enhver tid. Skal si ifra når jeg veit noe mer.
Hør på redeye da
Circio omtales i dagens Finansavis som en av aksjene som kan gjøre deg rik.
Svaret kommer vel om ikke så altfor lang tid…
Biotek
I biotekselskaper er det alltid en enorm oppside, og uvanlig høy risiko for 100 prosent nedside. Drømmen for alle investorene er å finne den «nye Algeta», som 60-doblet seg før det ble kjøpt opp av Bayer for 18 milliarder kroner i 2013. Nykode og Ultimovacs er allerede for store til å 60-doble seg, men de kan likevel mangedoble seg hvis kreftmedisinene- og vaksinene blir suksess, ifølge en analytiker. Circio (tidligere Targovax) er så lavt priset at oppsiden åpenbart er enda større i et «best case scenario».
– I det korte bildet har Circio et konvertibelt obligasjonslån hengende over seg, litt sånn dødsspirallån. Det tynger aksjen, sier en analytiker.
Circio satser på behandling av kreft og utvikling av vaksiner med den nye mRNA-teknologien. I disse dager tester de ut en vaksine på pasienter i USA med RAS-mutert lunge- og bukspyttkjertelkreft. Dette er en fase 2-studie.
Hadde jeg bare ventet med å kjøpe aksjer til nå…så kunne jeg kanskje bli rik.
Herlig, bortsett fra at Circio ikke driver med mRNA da…
Det norske analytikerkorpset er like stødige som alltid.
er nok desverre en stor aksjonær som selger seg ut/ned i dag i tillegg til Atlas
… tipper at spærreposten, der tidligere har ligget i markedet, er blevet nappet i dag.
Ja men kven?
er spent på kven som spyr ut aksjer i bolker på 30 k
Tenker du det er noen andre enn Atlas?? I så fall er det en gave til de i form av volum.
Hva er beholdningen som er nødvendig for å inn på topp 50 nå? Og hvor stor prosentandel eies der??
garantert andre enn Atlas,vart omsatt over 170.000 aksjer i går og ca 30 k i dag
Topp 50 er 20 000 aksjer og topp 5 er litt over 150 000, så man trenger ikke være storkar for å havne på listen
For kuriositeten sin del (og siden jeg har en formening om at du har peiling) @Takk. Gitt hva vi har sett til nå av forsøk, hva er tidslinjen fremover? Snakker vi uker unna at de burde kunne vise oss resultater, eller vil det være kvartaler? Jeg er helt blank når EDW sier de skal kjøre mer robuste eksperimenter.