Takk for info. Det er interessant.
I beste fall snakker vi uker før det er svar som foreligger. Det gjelder for både tekniske og museforsøk som nå kjøres parallelt. Dette med mål om å bekrefte plattformen som nettopp det.
Tidslinjen for når noe meningsfylt oppnås er ikke lett å si noe om. Det må kanskje justeres og kjøres nye runder. Men det vi veit fra arbeidet som har blitt gjort er at det er gruppen gode på og sjansen for å komme i mål er god. Det gir en viss grad av trygghet.
Jeg er veldig imponert over strategien og hvordan utviklingen blir gjennomført. Selskapet veit hvilke krav som foreligger for en cash up-front avtale og jobber utifra det. Målrettet mot posisjonering av funksjonalitet understøttet av IP utvikling.
Og det jeg legger frem må tas med en klype salt, for jeg veit nok til å ikke fremstå som ekspert. Men en del av antagelser som har blitt lagt frem over de siste to årene har vist seg å stemme relativt godt.
Igjen høres jeg sikkert ut som en uten bakkekontakt, men det her kan bli banebrytende og utenkelig stort. Selskapet får uforholdsmessig mye pepper allment og lite støtte fra aksjonærgruppen.