Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Mail til L.G

Har sendt. Han har fraværsmelding pga konferansen denne uka.

1 Like

IOVaxis har alltid vært nevnt som søker i det som har vært oppgitt i tilgjengelige databaser de siste årene. Det synes merkelig om de plutselig har droppet ut. Men i en av to databaser er de fortsatt nevnt. Så får puste med magen en stund til.

2 Likes

Man bør vel ha tillit til ledelsen før man investerer i et selskap, det tror jeg kan være en utfordring her?

1 Like

Har jo vært mye usikkerhet rundt Iovaxis, så forståelig at de har vært stille. Men dersom dette nå faller på plass kan man jo etterhvert hause litt på neste steg med avtalen. Framtidige royalties etc…

2 Likes

Skulle det være mulig om det går på skinner fremover. En kamp mot klokka.

Kommer det flere positive nyheter, Kinapengene, Data fra studiene og en deal som krydder, så skyter vi ut av blokka.

Det er flere milepælsutbetalinger i avtalen før royalties, og går de videre, så er det lett å tenke at det kommer flere drypp. Med KRAS nå, som har fanget stadig mer interesse, så kan det bli ganske bra.

6 Likes

Syntes det er et spennende veddemål nå. Antar IOVaxis har hatt god tid til å tenke og ikke trenger 14 dagers beslutningstid

1 Like

Ser desverre ut som fleire som kaster kortene,trist

… man kan læse handlen som et forsøg på at akkumulere, før gladmeldingen rammer; alt afhænger jo af perspektivet og 40k aktier er bare 250.000 NOK.

Eller at det dukker opp noen andre som partner eller medsammensvoren i Kina. Noen med muskler.

2 Likes

Ikke noe dårlig tips om det er akkurat det Iovaxis har satset på.

Er det? Hva snakker man om da i så fall?

Vi snakker om en fullstendig revolusjon innen genterapi. I første omgang. Videre, store muligheter for nybrott innen degenerative sykdommer. Åpner for målrettet behandling i oncologi som man allerede ser tendenser til med mitochondriale targets og andre energiomsettende kaskader. Så kan du legge på vaksiner, hvor det er veldig sannsynlig at dette er ønsket vei videre.

Da er circio Appstore for applikasjonen. Intet mindre

5 Likes

Gleder meg :+1::+1:

Ta patent

Dette er en udetonert kurs bombe.

1 Like

Vi trenger en ny analyse fra Holom i DnB som påpeker mulighetene her.

1 Like

Vi trenger en ny analyse fra Holom i DnB som påpeker mulighetene her.

Jeg hadde nok ikke holdt pusten i påvente av analyse fra Holom :sweat_smile:

Jeg var på pizzakvelden med Holom, og dette gikk rett over hodet på ham…

Jeg skulle ønske jeg ikke hadde vært der… Det har kosta…

Da Holom tok biokjemi, så var ikke dette oppdaget. Ikke noe av det. Ikke grunnleggende engang. Han bare veit ikke, så det er ikke hans feil at analysene ikke er mer bull

Disklaimer: basert på mine antagelser.

4 Likes

Berre å kjøre på Lubor

8 Likes