Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Dette er den enkle og forslitte forklaringen som ofte blir brukt, men sittende og nye troløse aksjonærer har da faktisk plukket opp etter konverteringene til Atlas i fravær av større og profesjonelle interessenter. De så kalte spesialistene. At svært få har vist interesse for å øke sin egen eksponering med mange nye lodd i dette regimet er vel ikke særlig overraskende basert på det som er meldt til markedet siden primo 2023.

Selg da. Ta gevinst.

Selg. Mulig det. Ta gevinst. Can not do.

1 Like

Det er bare Atlas som kan ta gevinst under ATL :brain:

Nogen der kan dele lidt info om ændringerne på listen jfr. de seneste dages salg - og ikke mindst køb?

Spændende om selskabet er på vej med en stærk melding og vi står overfor en ændring i sentimentet.

Listene er 2 dager forsinket - så en gang etter 22:00 i kveld så vil vi kunne se hvem som handlet på mandag :+1:

3 Likes

image

Jaja, er da noen som er på selgeren i dag også…

har vore sånn heile uka,har blitt plukket 200 000 av desse 30 k postane

Uden tvivl er denne type af lån IKKE på nogen måde - uagtet hvordan det fremstilles som - det bedste lån som findes.

Tværtimod, for som mange helt rigtigt har nævnt, er dette en form for “dødspirallån”, med især en uhyggelig forstærkende betydning for en større og større udvanding.
(Hvis man ikke selv løbende køber tilsvarende, for at beholde sin nuværende andel)

Men i situationen så tror jeg at der IKKE var andre (bedre) valgmuligheder, så det var ikke om at vælge et lån fra et tag selv bord - nok snarere at dette lån nok det eneste der lå der.

Hvorfor tog man det så, når man som ledelse var/burde være vidende om, hvilken vej aktiekursen næsten altid udvikler sig ved et sådant lån - tjaaa jeg tror at håbet/troen fra ledelsen side, er at de inden at vi alle er udvandet helt, formår at få tilpas resultater, således at lånet kan opsiges.

Atlas har givet lånet, fordi de har tro på at der er en fair chance for at der kommer resultater, tillige med de allerede fra starten af, har fået større summer ind, som belønning for at udstede lånet.

Selv om det kan føles dumt at gå med på sådanne betingelser, så har der næppe været så mange muligheder at forhandle dette issue.

Selv har jeg købt, således at min andel af Circio, nogenlunde svarer til den jeg havde, inden dette lån - dette havde jeg ikke gjort hvis jeg helt havde mistet troen - min største bekymring i dag er mere, om de hurtigt nok får de nødvendige resultater, som vil give mulighed for anden og bedre form for finansiering.

5 Likes

Nettopp :+1:

4 Likes

Flammeemoji!!!

Ser med et halvt øye, men virker å være litt nytt i presentasjonen. Håper de legger den ut etterpå

Stakkars cRNA-musa. Permanent lårhøne. Bare å glemme løpesesongen.

Ser for øvrig veldig lovende ut, men litt mer seriøst så vil man jo ikke ha en evig produksjon av sirkulært RNA i disse musene.

Har man en måte å få stoppet virkningen på? Kal man styre den med dosevalg?

Mye å finne ut av her som jeg tror bransjen strever med å finne gode svar på.

Takk har kanskje satt seg mer inn i problemstillingen?

Det var dette Victor (med et smil om munnen) nevnte på webcasten i november som en utfordring.

1 Like

Presentasjon fra 3:10:00
https://www.redeye.se/events/966283/redeye-theme-cell-therapy?tab=schedule

2 Likes

rømmer de ansatte skuta allerede?

Han var innom noen måneder for at LG kunne gi han en grundig innføring i hvordan selskapet approacher rare diseases :innocent:

Her er det flere innfallsvinkler som kan være aktuelt, og som kan tilpasses for ulike indikasjoner. Om man må vinkle det negativt og kalle det et problem, så er det hvertfall et luksus-problem. Og det er garantert at det ikke blir søvnløse netter av dette. Ikke for meg hvertfall

Hørte på redeye nå og EDW sier tydelig at veien til markedet er betydelig nedkortet i den ruten som er valgt. Det er mye penger spart. Og det betyr alt!

Så, prising utifra kreft-selskap og kost på vei til markedet, det blir ikke riktig. Det kan bety vanvittig fine avtaler.

5 Likes