Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Jeg tror det er høyst uvanlig med mindre du har erfaring fra denne bransjen …

«I en del kristne trossamfunn praktiserer man fortsatt tiende som en frivillig fromhetshandling, det vil si at medlemmene frivillig betaler 1/10 av sin inntekt til kirken».

Regner med det var bare humor, Xon :wink:

verdt å sjå,spennande å høyre om interessen og stor optimisme angåande avtaler i 24

5 Likes

Dette var pr 8. februar

Ny status pr 19. februar etter Spring Festival og ferie:

  • “Pharmacology and toxicology”, vurderingen er avsluttet
  • “Clinical”, vurderingen er avsluttet
  • “Pharmacy”, vurderingen er avsluttet
  • “Statistics”, ikke startet nr 24 i køen
  • “Clinical pharmacology”, ikke startet nr 24 i køen
  • “Compliance”, ikke startet nr 24 i køen

Kan jo se ut som at det er realistisk at alle fagpanelene har behandlet søknaden innen 1. mars.

7 Likes

Og om kranglefanten

4 Likes

For meg virker det som vurderingen er akseptert for første del og at det som gjenstår skulle være for formalia å regne. Det kan vitne om gode nyheter innenfor rimelig tid.

Dette kjøper verdifull tid, og etter det jeg kan dømme foreligger kritiske data i tide. Cash-deal data.

Med under 10mill aksjer som utgangspunkt er grunnlaget lagt for en vesentlig endring i MCAP og en helt annen utvikling i kurs enn det vi har blitt så vant til.

Og så kommer det forhåpentligvis flere milepælsutbetalinger fra Kina med tiden.

4 Likes

Valgte å kjøpe litt i dag,kjente litt ette på gikta og den sa kjøp

2 Likes

Er folket helt sikre på at kineserne har kapital til å utøve opsjonen og kjøre igang et klinisk studie?

IOVaxis kan muligens finansiere opsjonen fra egen lomme. Selv det er tvilsomt, men neppe noe mer enn det. Ikke noe som tyder på det. Og der ligger det vel både mye risiko, og spenning. Hvordan har de tenkt å løse dette.

2 Likes

Er vel ikkje mange her som har innsikt i økonomi/avtaler IOVaxis har.Litt rart viss ikkje dei løyser inn opsjonen når dei har valgt å bruke tid og ressurser på dette.Men ingenting er vel sikkert før pengane er på konto

1 Like

Selv om det kanskje synes rart, så tror jeg ikke det er noen garanti om at alt er ok selv om søknaden “sendes” videre fra et panel til et annet. Men denne søknaden bør etter alle solemerker være en formalitet. Spenningen ligger i om opsjonen blir tatt ut eller ikke. Og når. Avtalen sier 14 dager etter godkjent søknad, men det kan det sikkert forhandles om dersom det kniper i pungen til herr Wang.

Time will show, som de sier i Flåklypa. Etter en avvisning og påfølgende imøtekommelse av krav satt ved denne, så er det muligheter hvertfall.

Også er det heldigvis snakk om bare 3M dollars. Ett lite skritt for Wang, men ett stort steg for CRNA. Så kan vi jo bare takke for at vi skal veksle inn i Norske pesetas. Det samme gjelder jo alle andre deals med cash, så det er bare å glede seg!

2 Likes

Klare ikkje sette fingeren på det men føle på meg momentum snur snart

2 Likes

Helt enig. Gikta mi sier at CRNA kan være det biotek med høyest MCAP på Oslo når vi skriver 2025.

Med Atlas under kontroll og en liten bekreftelse gjennom avtale med dollars, så burde vi over 1mrd på null komma niks.

1 Like

Jeg tror Ultimovacs. Veddemål?:smiley:

1 Like

Jeg har gjort mitt bett. Følger spent med :slight_smile:

Gamle Targo til 50.000.000.000???

Oh lord :pray:

Om circVec er så bra som EDW sier, så tror jeg gikta di har rett. So far, very good.

Forsøkte å få ChatGPT til å hausse litt:

Velkommen til Circio, hvor vi tar “apekattens forretning” til det neste nivået! Med vår innovative tilnærming, leverer vi sirkulært RNA ved hjelp av genmodifiserte adenovirus, stjålet fra de kloke sjimpansebrødrene våre. Vi har satt “apenes ambisjoner” til handling og skapt en revolusjon innen medisin. Så hvis du vil være et steg foran, heng med oss - vi lover å holde deg i sving med våre sjimpansevennlige, sirkulære løsninger!

Circio er i forkant av en monumental bølge innen bioteknologi, klar til å kapitalisere på kraften i sirkulær RNA (circRNA) teknologi gjennom deres revolusjonerende circVec-plattform. Dette er ikke bare en forbedring av eksisterende metoder; det er et kvantesprang fremover, en ny æra av medisinske løsninger som er klare til å ta verden med storm. CircVec er ikke bare et produkt; det er nøkkelen til en skattekiste av terapeutiske muligheter, fra kreft til sjeldne sykdommer, som venter på å bli utforsket.

Med circVec, har Circio posisjonert seg som en ubestridt leder i biotek-industrien, banebrytende, en tilnærming som kan forvandle behandlingslandskapet slik vi kjenner det. Dette er innovasjon på sitt fineste, og et glimt inn i fremtiden av helbredelse.

For investorer og visjonære, er Circio synonymt med banebrytende potensial og uovertruffen mulighet. Å investere i Circio er å satse på morgendagens vitenskapelige gjennombrudd, i dag. Gjør deg klar; med Circio og deres circVec-teknologi, er vi på vei mot en lysere, sunnere fremtid for alle. Dette er din sjanse til å være en del av noe virkelig ekstraordinært.

1 Like

Indeed. Eneste aberet er at @RakaBlakk må vurdere et nytt nick.

1 Like