Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Jeg er selvsagt ikke uenig i det aborum, men;

1 Like

Nå må Carlso og CRO få ut fingern så vi får PE met i Ulti før kursen til Circio går bananas. Skjerpings, dette går ikke an :speak_no_evil::crazy_face:

1 Like

… jeg ser ingen konflikt mellem de to udtalelser, du henviser til; ledelsen melder ikke at det ér afklaret, at man åbenlyst (og ganske logisk, baseret på den antagede massive investering, der ligger forud for IND godkendelsen) forventer at IOvaxis vil udøve optionen.

Jeg gjentar min spådom. Og så er det et godt poeng @nordpolen, vanskelig å få i pose og sekk. Kan sikkert bytte krone for krone før sommeren og fortsatt gjøre det bra i CRNA

1 Like

Det er litt flisespikkeri, er klar over det, men vi vet alle hvor viktig det er med korrekt og detaljert informasjonsførsel. Er saktens en grunn til at MCAP er som den er i dag.

1 Like

Var da voldsomt lang pause

1 Like

… så er Atlas formentligt på sælgeren; forventer videre opgang når de er tomme efter de seneste to konverteringer.

2 Likes

Hva er siste oppdatering på Kansas studien

1 Like

Er ikke oppdatering fra den, men de vil informere tidvis.

2 Likes

Så en vet ikke hvor mange som er innrullert eller noe annet om fremdrift?

Vi kommer til å gi en jevnlig oppdatering på fremdrift i studiene, men ikke en kontinuerlig rapportering av innrullering. Dette er akademisk sponsede studier, som betyr at vi er på armlengdes avstand operasjonelt og datamessig.

Skulle komme selskapsoppdatering nå i mars, så det er gjerne en fin plass å spørre om en oppdatering

2 Likes

Takk.

Litt usikker på om jeg delte denne (?) om noen skulle ha interesse for det;

(1): Planlegger selskapet å kommentere innrullering i de studiene som pågår?

Vi kommer til å gi en jevnlig oppdatering på fremdrift i studiene, men ikke en kontinuerlig rapportering av innrullering. Dette er akademisk sponsede studier, som betyr at vi er på armlengdes avstand operasjonelt og datamessig.

(2): Arbeider selskapet med IP rundt TG, eller er dere fornøyd med dagens beskyttelse?

TG01 er et produkt med lang historie både utviklings- og IP-messig basert på teknologi som daterer tilbake til 90- og 00-tallet. Mulighetsrommet for nye TG01 patenter er derfor begrenset. Nye KRAS og kreftvaksine-konsepter er mer aktuelt for fremtidige patentsøknader. Vær oppmerksom på at TG01 klassifiseres som en «biologic», som gir databeskyttelse mot generisk konkurranse i +/- 10 år fra godkjenning i EU og USA. TG01 har dessuten orphan drug status i både EU og USA som gir ytterligere beskyttelse og eksklusivitet hvis produktet blir godkjent. Vi har også en eksklusiv supplyavtale med Agenus for QS21 som ytterligere styrker beskyttelsen rundt bruken av TG01.

(3): Kan du kommentere om selskapet er i dialog med IOVaxis, nå mens IND er under behandling?

Ja, vi er i kontinuerlig dialog med IOVaxis og bidrar med å adressere forespørsler fra myndighetene der det er relevant

5 Likes

Håpe på et lite rally på slutten av dagen

3 Likes

… volume speaks words; højeste daglige volumen siden februar, 2023.

4 Likes

Håper på close over 7

Listene blir spennende! Noen er uhyre tilfreds med å selge under 7 hvert fall

1 Like

Søylen hadde annen farge da. Vi liker grønt. Det er jeg sikker på at vi ser mer av fremover. CRNAere nynner musevisa hele 2024.

Noen lempa ut mengder lavere enn det for litt siden, det kan bli tidenes bommert. Påtide at vi hjelper Atlas å bli kvitt litt