Eg mistenker at det er siste transjen til Atlas pÄ 85 000 aksjer
⊠har ikke pejling pÄ, hvordan Atlas stÄr rent balancemÊssigt pÄ antal aktier, men de mÄ da for f⊠vÊre tomme efter de seneste dages salg?
Jeg tror ikke det er noen banker/meglere som belÄner CRNA aksjer direkte, men folk kan jo ha lÄn pÄ hus som har finansiert aksjer og de har blitt redde og solgt.
Nordnet tilbyder belÄning af CRNA, bare til orientering.
Tilbys hÞy gearing hos f.eks IG pÄ CRNA som CFD. Det samme for ULTIMO, og der var det kanskje noen som fikk en skikkelig smell i dag med ringvirkninger til andre papirer/investeringer.
Godt ledelsen ikke er i van
Satser pÄ en bedre bÞrsdag i morga
Det hÄper jeg og pÄ. Har vi noe info fra Redeye??
Det var et lukket lunchmÞde, som var for investorer, sÄ jeg tror ikke, at der kommer noget ud derfra
Desverre tilbake i gjĂžrma
Frist IOVaxis 15/3/2024.
Ulti er pt 6X mer verdt enn Crna - det sier litt om Crna og den ytterst elendige posisjon selskapet har blant investorer - ingen interesse - er ikke overrasket, men likevel er jeg det nÄ
Markedet tror ikke pÄ IOvaxis avtale, men tror det er gode sjanser her, P>50 er min antagelse
Ryddes det grunn for Atlas i rettet emi ?
Ikkje utenkelig
Er ikke dette bare boilerplate, samme som prospektet som ble utstedt i september i fjor? Eller tenker dere pÄ noe annet enn prospektet?
Kanskje noe relatert til investor mĂžtet hos Redeye i gĂ„r âŠ
Emi krever prospekt, og kommer det ikke penger fra IOVaxis sÄ mÄ noe gjÞres. Ny transje fra Atlas uten at noe av gammel moro lÄses opp i EK er kanskje nÞdvendig. Men blir jo ikke rare greiene det heller med et vedtak pÄ 20 % tilsvarende ca 1,5 mill aksjer og MCAP pÄ MNOK 50 som utgangspunkt.
dersom IOvaxis ikke blir noe av, hvorfor da ikke bare fortsette med Atlas som i dag - hvorfor nytt prospekt ? Vil Atlas sikre stĂžrre andel eller er det andre pĂ„ banen - mĂ„ ikke dette uansett meldes som bĂžrsmelding da. mĂ„ vi forstĂ„ det slik at selskapet prĂžver Ă„ hente ny kapital utenom Atlas og i sĂ„ fall bĂžr nye ting stĂ„ i dette prospektet som kan fĂ„ teppet til Ă„ fly âŠ
Hvorfor tvile pÄ det kun dager etter godkjenning ⊠og 14 dagers betalingsfrist er da normalt ?