Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Du er iallefall en optimist av de sjeldne, det skal du ha.

2 Likes

Fram til nå har MCAP heller gått denne veien, så det skal en del hatter og magikere til for å skaffe alle disse kaninene.

image

Hvor mange ikke-konverterte bonds finnes der ute, Ruben?

2 Likes

Mista oversikten, men ett eller annet sted mellom MNOK 35-40. Tror det er dags for at Atlas må svelge unna i en emi.

1 Like

70-80 meldinger a la den vi fikk nettopp da…

Satser på 70-80 circVec-kaninen vil veie opp :rabbit2::rabbit::carrot:

Spøk til side: Det kan komme et rush med konverteringer i det øyeblikket ting løsner. Ikke fordi de nødvendigvis vil selge, men dra nytte av å kunne selge på høyere kurser.

1 Like

Med de konverteringene, om de skjer på dagens kurs, så havner vi fortsatt kun rundt 15mill aksjer da.

Og skulle det komme kaniner og det blir tatt farvel med grepet til Atlas, så vil jeg tenke at en revolusjon innen genterapi og flere andre felt ville kunne kjøre MCAP over $100M. Eller er det kun i min fantasiverden?

Kanskje noe blir kjøpt tilbake også, om det kommer penger?

4 Likes

Revolusjonerende resultater kan gi høy prising, men foreløpig er det bare et tynt håp om noe slik etter min mening.

1 Like

Må ha vært fleinsopp i pizzaen som ble servert på CMD nærmest uten deltakere en mørk og tung høstkveld anno 2022.

Men håp er der??og mener du at prisingen på 47 millioner er fair?

1 Like

Teknologien ser spennende ut men jeg synes ikke det går fort fremover. Prisingen er “rasende billig” først og fremst pga en håpløs finansiell stilling.

1 Like

Akkurat det kan vi vere enige om,men eg synest ikkje at prisinga på 47 millioner et korrekt,men det er mi meining.Sett no at dei får 3 million dollar ila 14 dager kva synst du det bør utgjør på mcap?

1 Like

Da forlenges runway, og det bør vises i prisingen. Så blir neste utfordring å få presentert overbevisende data og få med seg en partner før de pengene er oppbrukt.

2 Likes

Skulle ønske det… ONCOS ble stoppet for seint og EDW klamret seg til kreft som retning. Det Hansen gav oss forsprang på klarte dårlige veivalg å surre til. La oss se om det nå kan rettes opp i.

Det er gjort store deals på langt tynnere datagrunnlag enn det som muligens allerede foreligger.

4 Likes

Circio Holding ASA: Requested Conversion of Convertible Bonds

Ganske kraftig kost i meldingene fremover som må til for at andre enn Atlas skal få glede av å være investert i selskapet.

1 Like

De fikk det travelt med å konvertere nå, de skjønner vel at kursen skal opp de også og at vi trolig nærmer oss noen VIP.

5 Likes

Hvor mange flere konverteringer kan de gøre på nuværende tidspunkt??

1 Like

Har overhodet ikke kontroll på dette, men er sikker på at noen andre kan svare utfyllende på det.

1 Like

interessen for og handle mellom 6-7kr burde øke betraktelig iallefall fremover om d plutselig en dag er mottatt 3mill $ …

men Atlas rår over d meste av salg nå vel

1 Like

image

Ser ut som om noen har våknet…

1 Like

Jepp, nå skjer det noe :rofl:
70 k’ på 7 forsvant igjen, men interessen er der …

1 Like