Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Ja, ikke noe tvang nei. Uten partner med CPI så er denne søknaden lite eller ingenting verdt. Så da spørs det da, hva herr Wang kan dra frem av kaniner.

dei må vel ha brukt en masse penger til nå?ser liksom ikkje nokon grunn til at opsjonen ikkje skal løysast inn,men alt kan vel skje

Så fort opsjonen tas, så er det av vesentlig verdi for oss. Så får disse andre bekymringene overlates der de hører hjemme.

2 Likes

Ja, men blir den tatt ut uten at IOVaxis har en partner med CPI ?

CPI skal vel være mulig å oppdrive. Det er jo faktisk litt interesse for KRAS atm.

Alt er faktisk ikke vanskelig Murphy :slight_smile:

Det hjelper med penger, og/eller sponsor. Så om IOVaxis tar ut opsjonen så er det en del her som nødvendigvis må være plass.

Det ville vel vært merkelig å bruke 3 - 4 år på å få igjennom en IND som ikke skal ha særlig verdi. Må jo nesten ligge en plan bak?

2 Likes

Hvorfor skal vi tro at IOvaxis ikke har tenkt på CPI … eller Crna , som hadde Agenus sin inne - skal dette være et stort hinder må jeg si at da er planleggingen crap :orangutan:

1 Like

Selskapet bekrefter at søknaden er basert på TG som stand-alone. Jeg tror neppe at det første studiet som vi får melding om blir registrert i Kina er basert på TG alene. Så enten har IOVaxis en partner, og tar ut opsjonen, eller så blir den ikke brukt. Det er vel det som er mitt enkle utgangspunkt.

(Agenus har f.eks utlisensiert balstilimab (anti-PD-1) and zalifrelimab (anti-CTLA-4) til et kinesisk selskap)

3 Likes

IND er for new drugs. Man leverer ikke IND på en kombinasjon, men legger ved IND for drug’en man skal kombinere med når man skal starte et studie med en kombinasjon (som er neste steg).

Når det er sagt så tror jeg det i IND’en skal stå noe om planlagte studier. Har vi tilgang til søknaden, forresten?

6 Likes

Noen som.trur denne meldingen løfter kursen litt?

2 Likes

Jeg tror selvfølgelig at selskapet blir priset basert på fundamentale verdier innen rimelig tid, da de kommer tilsyne gjennom resultatene fra studiene, nåværende samarbeid og avtaler med mynt i kassen.

Spådom om at dette er det bio med høyest MCAP ved inngangen til 2025 står ved lag.

3 Likes

Så du tror på en hundredobling ila året? Eller fryktelig mange nye aksjer.

Er ikke sikkert det er nødvendig med 100x. Vi får se hvordan Nykode klarer seg…

Jo det kan gå begge veier, NYKD kan bli verdt 10 mrd også. Circio må iallefall trekke ganske så sensasjonelle kaniner opp av hatten for at du ikke skal stå igjen med svarteper med den spådommen.

1 Like

EDW på Redeye i morgen. Dagens melding ryddet kanskje veien for en ny i morgen 0700. For å spekulere på samme måte som det er gjort hyppig om Ultimo i løpet av helga. Må da snart være dags for noe mer håndfast om cirvec, kvekkkvekk og annet. Repeat-knappen må snart slås av.

3 Likes

vi går vel ei ganske interssant og avgjørande tid i møte ,masse som kan komme for ein dag framover.Krysser fingrane for ein etterlengta opptur.Repeat knappen er oppbrukt gi oss noke handfast og nytt,gjerne i morga

3 Likes

Det kan komme flere kaniner. Så kan jeg justere til å akseptere sølvplass også. Da blir det et nesten helt sikkert bet

2 Likes

Circio til Redeye på torsdag. Er Ultimovacs i morgen :+1:

1 Like

Rom for enda flere meldinger da :grinning:eller kaniner. Stiller`n i flosshatt så vet vi svaret.

4 Likes