Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Hvorfor starter ikke handelen??

Kjøper og selger ikke enig om pris.

Ser jo slik ut?kjøp 6,75 salg 6,75.Stått sånn lenge

1 Like

Det er lenge siden gikta har herja i kroppen som nå.

2 Likes

må kjøpe litt aksjer nåda så vi går over 7:)

2 Likes

Ref tap av patent for Europa. Men fortsatt i prosess for Kina uten spor av opposisjon ?

Circio Holding ASA: Requested Conversion of Convertible Bonds

berre 500.000 nok???

Ikke at det spiller noen rolle. Atlas får jo billige aksjer okkesom. Men da var det den meldinga som kom først ja.

1 Like

Det er ingen adjuvant eller CPI i søknaden.

Hva tenker du her?? Kanskje ikke det er noe TG heller. Hvem veit?

Nei, sikkert bare noen gamle kinin-tabletter.

Det tror jeg ikke, de har Ulti beslaglagt. Med 97% sannsynlighet.

1 Like

Alt der er med 99%-sikkerhet. Men altså; spørsmålet var om QS-21 (Agenus) er med i søknaden eller ikke. Evt sammen med noe annet. Men søknaden er TG på stand-alone basis (not to rock the boat). Og da er det er vel (sannsynligvis) et missing-link her før det registreres ett eller flere studier i Kina.

3 Likes

Nå veit jeg ikke hva som står i søknaden, men TG leveres med QS-21 i alt. Det endret seg også for det som ble gjennomført av forsøk i Kina ifbm justeringer etter første søknad, sammen med avtalen med Agenus.

1 Like

“This application was an updated version of the original application which mimicked our original clinical study. In order to not rock the boat and complicate the IND approval process, a combination with a CPI could be a next step”

QS-21 (Agenus) er vel av nyere dato ?

Skriv en mail til selskapet

Det jeg skrev var svaret jeg fikk.

1 Like

The TG01 IND application by Circio’s partner IOVaxis Therapeutics has been approved by the Chinese regulatory authorities

15 Likes

IOVaxis may elect to exercise its license option and
trigger a USD 3m milestone payment to Circio.

1 Like