Nei, 315k aksjer, så var bra handelsvolum
Siden denne oversikten 10. januar (med forbehold om at den var komplett) har Atlas konvertert 3 ganger. 5.2 (1 mill) og 4.3. og 5.3 (begge disse 0,5 mill).
Lånesaldoen etter dagens konvertering er vel da 41,5 mill NOK.
Lånesaldoen ser ganske håndterbar ut. På stigende kurs blir det bare bedre og bedre for aksjonærene. Og det er mye som tyder på at de nært forestående nyhetene er mer enn noe som gir skuldertrekk i markedet.
Her er det ingen proffe eller institusjoner inne, men velkommen skal de være!
nettopp Takk,
og kommer de på kjøper’n vil kursen bare gå en vei … husk at selskapet er nedi grøfta med skarve 50 mill i mcap - smårusk, får de til noe med cRNA opplegget sitt er det på med solbrillene … nesten som i gode gamle dager før ATH på 30x30 kr
Sitter fortsatt på et par aksjer som har sett 30x30kr. De vil gjerne tilbake.
900kr er fortsatt bare rundt $650M i MCAP…
Jepps… det er helt midt i blinken. Her kommer CRNA til å ha mye å komme med!
Jeg har vel sagt at det er perfekt for å lage god medisin som kan forebygge aldersrelatert hørselstap med opphav i mellomøret også.
Ikke veldig “moden” pipeline heller, men likevel slenger man mye på bordet. Nesten mUSD 500 siden 2020. Det var kanskje ikke noe feil med fleinsoppen likevel
Interessant. Ved å regenerere hørsels/indre hårceller?
Jeg tenker spesifikt på otosklerose. Altså idiopatisk degenerative forandringer i mellomøret. Det er gjennomført relativt vellykkede museforsøk som kan være overførbare. CRNA kan definitivt løse to store problemer som er spesifisitet og varighet.
Med penger og/eller partnere kommer slike muligheter til å være mulig å utforske.
Altså av CRNA ? Da kjøres det mye bredere enn det som meldes med at AATD er fokus ?
Nei!! Beklager at det kunne feiltolkes. Det er på universiteteslabs, litt i USA og litt i Kina. Og det er ikke med bruk av cRNA. De genererer degenerative forandringer ved col/cre/+ knock-out og prøver å forhindre dette ved påvirkning av cellenes energiomsetningsstatus og fokus på prosesser som fører til økt regenerering intracellulært.
Perfekt opplegg for vår gen-terapi light!!
“Dr. Wang has over fifty publications, monographs and international patents.”
Men det er liksom ikke så imponerende når man ser på det:
Tror han er en facilitator mer enn noe annet. Både i denne og andre sammenhenger.
Mannen er jo på linkedIn også ser jeg. Trodde han var så mystisk jeg?
Slapp profil og lite aktivitet. Har ikke tatt en titt, men hjemmesiden til IOVaxis er sikkert like død som alltid de siste 4 årene.
Han skal bare hoste opp $3m. Det er så lite penger det, i utlandet. Om ikke har alle timene og pengene over de siste årene vært forgjeves.
Resten får gå som det går. Akkurat den første utbetalingen er det vel muligheter for.
Synst å huske du hadde lite tru på at IOVaxis ville betale for opsjonen?snart får vi svaret,spennande
Kanskje det er et lite håpe om å rekke å komme tilbake på lav kurs? Bare få med seg oppgangen andre steder først? Det blir spennende fremover, det er ingen tvil.