Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Vi trenger en ny analyse fra Holom i DnB som påpeker mulighetene her.

1 Like

Vi trenger en ny analyse fra Holom i DnB som påpeker mulighetene her.

Jeg hadde nok ikke holdt pusten i påvente av analyse fra Holom :sweat_smile:

Jeg var på pizzakvelden med Holom, og dette gikk rett over hodet på ham…

Jeg skulle ønske jeg ikke hadde vært der… Det har kosta…

Da Holom tok biokjemi, så var ikke dette oppdaget. Ikke noe av det. Ikke grunnleggende engang. Han bare veit ikke, så det er ikke hans feil at analysene ikke er mer bull

Disklaimer: basert på mine antagelser.

4 Likes

CircRNA, a novel non-coding RNA, is produced by back-splicing of mRNA precursors (pre-mRNAs) 1-5. Sanger et al.6 have discovered pathogenic single-stranded cyclic-like viruses in some higher plants in 1976 , which was the first discovery of covalently closed circRNA in humans

Holom var ferdig med legestudiene i 2012 :crazy_face:

Berre å kjøre på Lubor

8 Likes

Melding om godkjent IND i Kina. Hvordan reagerer markedet uten samtidig melding om opsjon ?

  • Kurs opp
  • Kurs ned
  • Kurs flat

0 stemmegivere

Trur du melding kommer i morgen?Er vel nok berre cash på konto som teller.Når og om dei 3 millioner dollar kommer på konto er jo det interessant å begynde å sjå på resten av avtalen mtp Milestone og royalties

Dette er vel meldepliktig ? Men om de kunne velge, og opsjonen er bankers, så hadde de nok ikke meldt noe før IND+Opsjon er ok. Ikke sikkert det kommer noe i morgen heller. Selskapet hadde ingen formell bekreftelse (fra IOVaxis eller reg myndigheter) på fredag ettermiddag.

EDW skal dessuten online på Redeye allerede på tirsdag, så rart om ikke Kina er på agendaen.

2 Likes

Er det ikke rart at søknaden kun omfatter TG på stand-alone basis ? Burde det ikke ideelt sett vært en CPI her også ? Er det eventuelt der det kommer inn noen fra sidelinjen mon tro ? Og er adjuvanten fra Agenus inkludert ?

Tipper IOVaxis har med nokon med større muskler

Den er inkludert! Så samme suppa som kjøres i de andre studiene. Ved eventuelle gode resultater der, så frister det vel ikke mindre å kjøre dette videre

2 Likes

Men ingen CPI?

Det er totalramme på $15M

1 Like

Den eneste avtalen om ekstern bruk der var vel melanom

Blir spennande på fleire områder framover, Lubor Gaal kjenner jo til avtalen godt som sagt da det var han som forhandlet den fram i si tid i Locust Walk.
Er det lov å håpe på.økt interesse økt kurs og meir penger inn ila kort tid??

Men godkjent IND gir kanskje rom for studies med godkjent CPI I Kina?

Det blir bare spekulasjoner. Hva de velger å gjøre står de jo fritt til å bestemme selv, men kanskje ikke helt unaturlig å legge seg litt på samme kurs som andre studier?

Angående Lubor, så er det lov å håpe på at uttalelsene han kommer med ifbm paneldebatten er basert på hvordan arbeidet på laboratoriet går. Han følger med, og hadde det gått trått, så kunne han ikke uttalt seg slik som han gjør.

3 Likes

Kinesisk partner med egen CPI som det første reg studiet. Det var tanken. Og komboen med Chemo er vel kun tapt for Europa ?

3 Likes

Hvor går kursen denne uka?får vi melding fra Kina?

Hva kommer først. Melding om ny konvertering, eller IND Kina ? Kanskje ikke så overraskende at det ikke kom noen melding i dag. Ikke sikkert det foreligger en formell bekreftelse fra reg myndigheter. Eller at man jobber med å få med bekreftelse på opsjonen i samme slengen. Ellers er jo meldingen om IND ikke mye verdt.

1 Like