Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

IOVaxis har alltid vært nevnt som søker i det som har vært oppgitt i tilgjengelige databaser de siste årene. Det synes merkelig om de plutselig har droppet ut. Men i en av to databaser er de fortsatt nevnt. Så får puste med magen en stund til.

2 Likes

Jeg antar at IO Vaxis bruker proffe på søknad og at de selv står som rettighetshaver, elns?

Jeg får meg ikke til å tro at de har kjørt løpet helt hit for å droppe opsjonen. Det de har gjort til nå koster mye penger, og de siste 30 MNOK burde ikke være noe stress.

Så fort vi får bekreftet godkjent søknad fra offisielle kilder bør vi skyte godt i været.

Igjen er TI unikt. Alltid et steg foran.

7 Likes

Det ideelle setup’et for flere vil jeg tro er PE met på Ulti, for deretter å kunne flytte litt gevinst over hit.

Vil tro flere enn meg leker med tanken :sweat_smile:

1 Like

Man bør vel ha tillit til ledelsen før man investerer i et selskap, det tror jeg kan være en utfordring her?

1 Like

Jeg har tillit til folka på lab’en. Investerer på tross av ledelsen, ikke pga.

Så kan man diskutere om det er murt eller ikke, men potensialet er så hinsides om de lykkes at jeg ser på det som en lottokupong.

Det er 20x opp til 1 mrd MCAP, så jeg tenker det er verdt et bet.

2 Likes

Har jo vært mye usikkerhet rundt Iovaxis, så forståelig at de har vært stille. Men dersom dette nå faller på plass kan man jo etterhvert hause litt på neste steg med avtalen. Framtidige royalties etc…

2 Likes

Skulle det være mulig om det går på skinner fremover. En kamp mot klokka.

Kommer det flere positive nyheter, Kinapengene, Data fra studiene og en deal som krydder, så skyter vi ut av blokka.

Det er flere milepælsutbetalinger i avtalen før royalties, og går de videre, så er det lett å tenke at det kommer flere drypp. Med KRAS nå, som har fanget stadig mer interesse, så kan det bli ganske bra.

6 Likes

Dagens reaksjon på innvilget søknad viser i hvert fall at «ingen» på TI bryr seg nevneverdig.

Jeg mener det er en nyhet man kjøper på, men det skjer altså ikke. Vil tro det er penger på bok som er eneste push oppover her. Lav tiltro til kineserne.

1 Like

Syntes det er et spennende veddemål nå. Antar IOVaxis har hatt god tid til å tenke og ikke trenger 14 dagers beslutningstid

1 Like

Ser desverre ut som fleire som kaster kortene,trist

… man kan læse handlen som et forsøg på at akkumulere, før gladmeldingen rammer; alt afhænger jo af perspektivet og 40k aktier er bare 250.000 NOK.

Eller at det dukker opp noen andre som partner eller medsammensvoren i Kina. Noen med muskler.

2 Likes

Ikke noe dårlig tips om det er akkurat det Iovaxis har satset på.

Er det? Hva snakker man om da i så fall?

I første rekke tenker jeg på Circio som leverandør av grunnstamme til cRNA-bioteker som trenger en carrier til sitt molekyl.

Så kan de også utvikle egne formler for ulike sykdommer etter hvert.

Vi snakker om en fullstendig revolusjon innen genterapi. I første omgang. Videre, store muligheter for nybrott innen degenerative sykdommer. Åpner for målrettet behandling i oncologi som man allerede ser tendenser til med mitochondriale targets og andre energiomsettende kaskader. Så kan du legge på vaksiner, hvor det er veldig sannsynlig at dette er ønsket vei videre.

Da er circio Appstore for applikasjonen. Intet mindre

5 Likes

Gleder meg :+1::+1:

Ta patent

Dette er en udetonert kurs bombe.

1 Like

Udetonert bombe, ja

Får håpe det ikke er en vakuumbombe som imploderer.

Husk; det er alltid 100 % nedside.

Hilsen Zappa

2 Likes