Vel, Atlas kunne dumpet på 7.5 nå, men de gjør det nok ikke, så er spørsmålet hvorfor … tipper de ser en bedre avkastning med å vente - kanskje de sitter på begge sider nå
Atlas har vel ikkje fått aksja enda
Har de solgt ut alt de har da ?
… bedre at Atlas må konvertere på stadigt højere kurser, lig med lavere udvanding af eksisterende aktionærer.
Kr 9 er en god begynnelse
9 er jo ingenting!
Det er reine ord for penga!
9.1…
“IOVaxis may elect to exercise its license option and
trigger a USD 3m milestone payment to Circio.”
Just sayin
Circio: “We are awaiting their official response and payment for TG01 soon.” Det virker ikke som ledelsen i Circio er like usikre, og hvem sitter nærmest bordet her?
… ledelsen bliver jo nødt til at understrege, at det er en option - et faktum, der er blevet kommunikeret 60x i de sidste mange præsentationer, så det ville være useriøst pludselig at melde, at dette ér afklaret, når det endnu ikke ér afklaret.
Melding om udnyttelse af option kommer nok snarest, ref markedets bevægelser; stol på at de store retailers på OSE altid véd mere end de små retailers …
Sant det, men Wiklund har jo ikke vært usikker på noe som helst.
Om de har uttalt det du skriver og meldingen føres slik den gjør er det et usikkerhetsmoment i seg selv. I tråd med hvordan selskapet har drevet på frem til nå
En kjempehyggelig nyhet uansett.
Jeg er selvsagt ikke uenig i det aborum, men;
… jeg ser ingen konflikt mellem de to udtalelser, du henviser til; ledelsen melder ikke at det ér afklaret, at man åbenlyst (og ganske logisk, baseret på den antagede massive investering, der ligger forud for IND godkendelsen) forventer at IOvaxis vil udøve optionen.
Jeg gjentar min spådom. Og så er det et godt poeng @nordpolen, vanskelig å få i pose og sekk. Kan sikkert bytte krone for krone før sommeren og fortsatt gjøre det bra i CRNA
Det er litt flisespikkeri, er klar over det, men vi vet alle hvor viktig det er med korrekt og detaljert informasjonsførsel. Er saktens en grunn til at MCAP er som den er i dag.
Var da voldsomt lang pause
… så er Atlas formentligt på sælgeren; forventer videre opgang når de er tomme efter de seneste to konverteringer.
Hva er siste oppdatering på Kansas studien