Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Altså av CRNA ? Da kjøres det mye bredere enn det som meldes med at AATD er fokus ?

1 Like

Nei!! Beklager at det kunne feiltolkes. Det er på universiteteslabs, litt i USA og litt i Kina. Og det er ikke med bruk av cRNA. De genererer degenerative forandringer ved col/cre/+ knock-out og prøver å forhindre dette ved påvirkning av cellenes energiomsetningsstatus og fokus på prosesser som fører til økt regenerering intracellulært.

Perfekt opplegg for vår gen-terapi light!!

“Dr. Wang has over fifty publications, monographs and international patents.”

Men det er liksom ikke så imponerende når man ser på det:

https://www.researchgate.net/profile/John_Wang62

1 Like

Tror han er en facilitator mer enn noe annet. Både i denne og andre sammenhenger.

3 Likes

Mannen er jo på linkedIn også ser jeg. Trodde han var så mystisk jeg?

1 Like

Slapp profil og lite aktivitet. Har ikke tatt en titt, men hjemmesiden til IOVaxis er sikkert like død som alltid de siste 4 årene.

2 Likes

Han skal bare hoste opp $3m. Det er så lite penger det, i utlandet. Om ikke har alle timene og pengene over de siste årene vært forgjeves.

Resten får gå som det går. Akkurat den første utbetalingen er det vel muligheter for.

2 Likes

Synst å huske du hadde lite tru på at IOVaxis ville betale for opsjonen?snart får vi svaret,spennande

3 Likes

Kanskje det er et lite håpe om å rekke å komme tilbake på lav kurs? Bare få med seg oppgangen andre steder først? Det blir spennende fremover, det er ingen tvil.

1 Like

Husker jeg rett, at det var Torbjørn Furuseth som holdt på med IOVaxis i sin tid?

Ev to gode nyheter på kort tid på han nå da
https://www.dn.no/teknologi/teknologi/kunstig-intelligens/domore-diagnostics/norsk-ki-selskap-far-eu-stotte-jakter-investorer/2-1-1606671

1 Like

skal vi håpe på litt interesse i dag med og videre opp??

1 Like

Mitt stalltips. Jevnt avtakende kursutvikling frem til melding om opsjon, og i mens kommer det flere konverteringer fra Atlas. Redeye på torsdag er lukket, så ikke sikkert vi får snappet opp mye derfra dersom ingen her inne faktisk er til stede og kan dele ?

1 Like

Litt synd at den er lukket ja! Får håpe det kommer noe til oss andre i etterkant. Hvis noen bor i nærheten så har jeg en invitasjon de kan bruke :sweat_smile:

4 Likes

Må komme nokre kjøpera no så vi får litt fart

2 Likes

Ikke noe nytt under solen når det gjelder Trvx/Crna …

Ser ut som det er litt mer på kjøpersiden, men legger seg lavt. Det lempes ikke ut over en lav sko hvertfall

1 Like

Etter mange, mange, mange år i Targovax/Circio, så klarte jeg jaggu å få FOMO i dag igjen. Nok en gang!
Handlet 5.000 aksjer et godt stykke opp på 7-tallet.
The monkey never learns! :see_no_evil:

2 Likes

Tippa close over 7 i dag også

3 Likes

Status Atlas pr i dag (etter mine beregninger)

6 Likes

Er det riktig forstått at viss Circio har/får cash kan dei kjøpe ut eksisterende bonds til 8% rente/overkurs?

2 Likes