Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Tror jeg konkluderer med at du og jeg har like lite Ä bidra med pro&contra nÄr det gjelder akkurat dette forholdet :grinning:

Vart desverre en voldsom dump i auksjonen,kjedelige greier.NÄ mÄ L.G legge press pÄ IOVaxis.Dei har ei uke pÄ seg

1 Like


 ren spekulation, men det er vel muligt, der er aktionÊrer, der har belÄnt CRNA positionen til at finansiere aktier i Ultimovacs og nu er gÄet pÄ r
 og mÄ sÊlge for at sikre kapital?

Virker helt ude af proportioner, hvis CRNA skulle pÄvirkes sÄ heftigt af situationen i Ultimovacs.

1 Like

Eg mistenker at det er siste transjen til Atlas pÄ 85 000 aksjer

2 Likes


 har ikke pejling pÄ, hvordan Atlas stÄr rent balancemÊssigt pÄ antal aktier, men de mÄ da for f
 vÊre tomme efter de seneste dages salg?

2 Likes

Jeg tror ikke det er noen banker/meglere som belÄner CRNA aksjer direkte, men folk kan jo ha lÄn pÄ hus som har finansiert aksjer og de har blitt redde og solgt.

Nordnet tilbyder belÄning af CRNA, bare til orientering.

2 Likes

Tilbys hÞy gearing hos f.eks IG pÄ CRNA som CFD. Det samme for ULTIMO, og der var det kanskje noen som fikk en skikkelig smell i dag med ringvirkninger til andre papirer/investeringer.

2 Likes

Godt ledelsen ikke er i van

Satser pÄ en bedre bÞrsdag i morga

2 Likes

Det hÄper jeg og pÄ. Har vi noe info fra Redeye??

Det var et lukket lunchmÞde, som var for investorer, sÄ jeg tror ikke, at der kommer noget ud derfra

Desverre tilbake i gjĂžrma

Frist IOVaxis 15/3/2024.

1 Like

Ulti er pt 6X mer verdt enn Crna - det sier litt om Crna og den ytterst elendige posisjon selskapet har blant investorer - ingen interesse - er ikke overrasket, men likevel er jeg det nÄ
Markedet tror ikke pÄ IOvaxis avtale, men tror det er gode sjanser her, P>50 er min antagelse

2 Likes

Circio Holding ASA: Approval and publication of prospectus

1 Like

Ryddes det grunn for Atlas i rettet emi ?

Ikkje utenkelig

Er ikke dette bare boilerplate, samme som prospektet som ble utstedt i september i fjor? Eller tenker dere pÄ noe annet enn prospektet?

Kanskje noe relatert til investor mÞtet hos Redeye i gÄr