Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Emi krever prospekt, og kommer det ikke penger fra IOVaxis så må noe gjøres. Ny transje fra Atlas uten at noe av gammel moro låses opp i EK er kanskje nødvendig. Men blir jo ikke rare greiene det heller med et vedtak på 20 % tilsvarende ca 1,5 mill aksjer og MCAP på MNOK 50 som utgangspunkt.

dersom IOvaxis ikke blir noe av, hvorfor da ikke bare fortsette med Atlas som i dag - hvorfor nytt prospekt ? Vil Atlas sikre større andel eller er det andre på banen - må ikke dette uansett meldes som børsmelding da. må vi forstå det slik at selskapet prøver å hente ny kapital utenom Atlas og i så fall bør nye ting stå i dette prospektet som kan få teppet til å fly …

2 Likes

Hvorfor tvile på det kun dager etter godkjenning … og 14 dagers betalingsfrist er da normalt ?

jeg tviler ikke - men responderte på RubenAyala’s innlegg
troligvis var mine betraktninger kun tull uansett, men det kan få igang litt spinn på tråden da :upside_down_face:

1 Like

1 av 2 uker har allerede passert. Tar dette med åpent sinn for min egen del, og blir ikke forundret om det kommer melding om at IOVaxis må ha (litt) mer tid, og/eller at oppgjøret spres over en lengre periode.

1 Like

Vet ikke bedre jeg heller, men prospektet er knyttet til avtalen med Atlas.

1 Like

ser det, samme ordlyd som i september 2023 … så trolig kun proforma opplegg :crazy_face:

2 Likes

Kjedelige greier - Canica orket ikke lengre etter Ultimo fadesen …
Hubro Therapeutics, der Stein Erik Hagens Canica og statlige Investinor er hovedinvestorer, er nå konkurs.
‘‘Hubro Therapeutics hadde rundt 12 ansatte, som alle mistet jobben i starten av året i et siste forsøk på å spare kostnader og restrukturere selskapet.’’
Eriksen forteller at selskapet springer ut av samme arbeid som Ultimovacs og Circio (tidligere Targovax). Ultimovacs meldte tidligere i dag at sitt hovedstudie feilet.

– Jeg følger med nå og ser at alt ryker. Det er en tung dag, sier Eriksen.

1 Like

håper og trur dette blir bra:) god helg ,vi trenger litt posivitet i en ellers så tung biotek tid

Not unexpectedly, there is always a lot of speculation. And on a day like yesterday with Ultimovacs losing 90%, it is clear that the talk only goes one way.

We know that Iovaxis has been a very dedicated partner, that invested a lot of time and money to get to the IND approval and, to our knowledge, TG01 is the most important program for them. They will not drop out now and to go forward, they need to take a license and that requires a payment.

Have a nice weekend,

Lubor

14 Likes

De 14 dagene er ikke en betalingsfrist, men en frist for å gi beskjed om at man utøver opsjonen. En kunne kanskje tro at dette var klart fra Iovaxis sin side før IND så det kom melding umiddelbart. Nå har en uke gått, og dette bør være avklart rimelig raskt nå for å unngå usikkerhet.

1 Like

er vel som Lubor sier, de hadde ikke giddet bruke så mye tid og ressurser på dette iovaxis hvis det ikke ble lisensiert. Bare formaliteter igjen.

1 Like

… er @Bompiole og den danske viking de eneste, der er på køberen?! :slight_smile:

3 Likes

Nej, danskeren her købte jo lidt for et par dage siden

3 Likes

Foreslår at man bruker tid på prospektet. Står mye nyttig der. F.eks

(Ble for små skrift. Det essensielle)

image

Cash burn ned på MNOK 60, og penger ut april.

5 Likes

det var litt lenger en eg trudde,tar det positivt;)hehe

1 Like

Kina før mai da… Et seriøst lag for de som liker gambling.

PS. CRNA fortjener en høyere MCAP. Både for eierens del og for potensielle interessenter av større betydning

3 Likes

Ville vel bitt meg merke i siste setningen «or through investment into one its subsidaries.» En investering i datterselskap kan ha en utvanningseffekt som er vanskelig å se for seg og burde egentlig være unødvendig da de jo har sagt tydelig lenge at circRNA er hovedsporet. TG01 sporet burde jo være en håndterlig bit, og er snart avklart for uten Kina penger er vel det dødt?

Er vel fleire pågande studier??

1 Like

er pågående fase 1 i pancreas ved Kansas og mutert myeloma ved OUS. å få lisensiert ut slik agenda er nå med TG 01 blir viktig og kina første blir første milpæl. videre utvidelse med dobbel og trippel kombinasjon ved lunge /pancreas er planen.

2 Likes

3 pågående

5 Likes