Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

stemmer det ! :slight_smile: enda mer Ä glede seg til forhÄpentligvis.

3 Likes

OgsÄ kan det jo vÊre at Kina tenker der er ok med disse studiene og liker at det er noe Ä lene seg pÄ. Hvertfall ikke negativt. I det hele sentimentet omkring KRAS er ganske positivt og TG er et godt produkt, jmf sammensetningen av mutasjons cocktailen

2 Likes


https://www.abstractsonline.com/pp8/#!/20272/presentation/6001

3 Likes

Papyrus ja, gammel samarbeidsavtale som vi aldri hĂžrte noe mer om, og som neppe har noen verdi i dag etter tap av ONCOS-patenter.

3 Likes

Neste uke,IOVaxis betaler,EDW slipper smÄ drypp av fantastiske resultat dei vil presentere medio Mai.Kommuniserer at selskapet mest trulig ikkje treng Ä trekke meir fra Atlas,Leeds tar 3 nye poeng

11 Likes

3 poeng til Leeds unner jeg deg virkelig :slight_smile:

2 Likes

Bompiole, du har nok ret i, at Leeds tager tre nye point (er selv Leeds fan) - lidt mere tvivlsomme er de andre synspunkter, dette sagt, selv om jeg inderligt hÄber du har ret i dem alle.

IOVaxis vil forhÄbentlig bekrÊfte at de vil betale, selv om jeg her stadig er noget i tvivl, der er visse ting der gÞr mig lidt usikker men bekrÊfter de sÄ kan vi vente en betaling i lÞbet af nogle uger,

Tror ikke pÄ at EDW slipper smÄ dryp af resultater, som forventes prÊsenteres i maj, det vil vÊre alt for tidligt , mÄske, men kun mÄske vil sÄdanne enkelte dryp, komme i starten af maj, ting/ resultater skal modnes og man skal vÊre meget sikker, fÞr lidt slippes ud.

Atlas er desvĂŠrre, indtil videre et nĂždvendigt “onde” som vi ogsĂ„ en tid endnu mĂ„ trĂŠkkes med i en periode ,

Selv om jeg hÄber det er dig der fÄr ret, sÄ lever jeg ok med at der stadig gÄr noget tid, og selv om tÄlmodigheden er noget pÄ en prÞvelse, sÄ holder jeg lidt ud endnu :grinning:

4 Likes

We are marching on togheter😅

2 Likes

Leeds hþrer hjemme i PL😊 gi spillerne en cRNA

1 Like

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Dette innlegget er vel ikkje heilt innafor,lov Ă„ tenke fĂžr en posta

3 Likes

Har jeg kommet til Leeds-trÄden ja, det var hyggelig :+1:

Tenker det kan bli en uhyre spennende uke i Circio om vi fÄr lisens melding fra IOVaxis. Legger ved denne fra tildigere som sier litt om veien videre fra IOVaxis sitt perspektiv:

Dr. John Wang, CEO of IOVaxis Therapeutics, said: “Following broad additional pre-clinical characterization of the TG01 product, we have now filed a substantially expanded IND-package, which we are confident meets the requirements of the NMPA. We have been impressed by previous clinical data for TG01 and are eager to bring this innovative mutant RAS immunotherapy to patients in China. Once we have the IND approval, we intend to initiate a phase 1 study in pancreatic cancer as soon as possible, and then rapidly expand to other KRAS indications and combinations.”

14 Likes

HÄper dette kommer kjapt, men selskapet har nÄ kommunisert dei har penger ut April.

4 Likes

Det viktigste. MUSD 3 fra IOVaxis forlenger runway til primo Q4-2024. Innen da kan mye ellers vĂŠre avklart om cRNA, og annet knyttet til ytterligere milepĂŠler i Kina og nytt om eksisterende og nye KRAS-studier. Er jo omtrent som himmel eller helvete.

8 Likes

Beijing Konruns Pharmaceutical Co. Ltd. (bĂžrsnotert) satt med 4% eierandel i IOVaxis etter opplysninger i 2020:

Ellers er/var IOVaxis eid med hhv 43,3% av John Wang gjennom eget selskap, og indirekte 42,9% av et selskap “Creation Treasure Global Investment Ltd” registrert British Virgin Island (BVI)

Aksjekapital MUSD 2 med 2 ansatte (ogsÄ data fra 2020 - har gravd i gamle papirer)

3 Likes

450 ansatte pÄ Beijing Konruns,kan vel vere hÄp om at dei fortsatt er med

2 Likes

Med EK pÄ mUSD 550 sÄ har de vel alltids rÄd til Ä delta i noen smÄ kliniske studier

2 Likes

Jepp,ingen nyere selskapsinfo?om dei evt har Ăžkt eierandel i IOVaxis?fortsatt eier?

1 Like

Bekymringen min fremover er at det er en mangel pÄ forstÄelse for hva slags selskap CRNA er og at det blir dratt over samme kam som annen bioteknologi, som her stort sett har vÊrt ensbetydende med kreft.

Det er et hav av forskjell som utelukkende er positivt. Dette gjelder utviklingskost, vei til markedet og en helt annen risikoprofil.

Veit jeg repeterer meg selv litt, men fĂžler det er verdt Ă„ understreke.

14 Likes