Om det har gått bra da?
65kr
… og det tal baserer du på hvilke faktorer?
Gikta, muligheter for avtaler uten ytterligere utvanning og kaffegruten.
jeg synes kursen burde gjenspeile kostnaden av en bringebær tærte !! en hel tærte også !
Selvfølgelig går det skeis - det ligger jo i selskapets DNA!
Det var i gamledager - nå ligger det i selskapets RNA.
Stikker en tur i dritværet gjør jeg
Lite kjøpera, lite selgera ,lite info
Stille før den perfekte stormen?
Fristen løper ikke fra når Circio meldte dette, men fra når de fikk godkjenning.
Fristen er således ute for flere dager siden.
virker som dette har gått skeis ja siden det ikke kom noe mld i dag tidlig som var siste mulighet?
Om det har gått skeis, dvs. at IOV har valgt å ikke bruke opsjonen og meddelt dette til Circio, må vel det også meldes i så fall. Jeg tipper vi får snarlig avklaring. Tvi-tvi!
rett så rett
‘‘The IND application filed by partner IOVaxis Therapeutics to initiate TG01 clinical development in China was approved by the Chinese NMPA on 1 March 2024’’
hva er det selskapet da driver med ? de mener vel at alt er iorden, med andre ord at opsjonen ikke er tatt - business as usual
Et mulig utfall her er at Circio innvilger Iovaxis en utsettelse av fristen. Jeg blir ikke overrasket om Iovaxis mangler finansiering, og da kan det hende de får utsettelse en måned eller tre? Bare spekulasjoner fra min side.
Mailen som @Bompiole fikk på torsdag fremstår jo litt underlig når nå passert kl 12 på børsdagen etter det de selv sa var utløpsfristen.
Tipper begrunnelsen er at finansieringen ikke er på plass og at de forhandler om utsettelse, men det MÅ man jo melde på børs i en eller annen innpakning. 3 mill USD/31,5 mill NOK utgjør tross alt en stor forskjell på et selskap med MCap på 51 mill NOK
Nå har de jo offentliggjort cash-burn på 5mill i mnd, så det er jo muligheter for utbetaling over 6mnd… Det burde vært mulig å få stablet på beina $500 000 for dem
Takk, må vel være ærlige om at dette ikke synes å gå veien, selskapet vårt er tyst, IOvaxis har ikke tatt opsjonen som har ligget der innenfor avtale vilkårene - LG har virket positiv helt til det siste, men er dette nok et spill for galleriet - ‘we want great news, not good news’ - hva skjer - ikke vet jeg, tar meg et tebrød , nei, tar meg en stor BIT bolle
Tidsfristen er for IOVaxis å varsle Circio om utøvelse, ikke for når børsmelding skal sendes ut… Dessuten er det ikke uvanlig i slike tilfeller at motparten forespør om tillegg i avtalen som f. eks. økt geografiske områder eller andre endringer som kan være vinn-vinn, ettersom mye kan endret seg i mellomtiden, og i så fall så må nye detaljer på plass før børsmelding sendes ut.
Ta dere et tebrød og slapp av, sier ChatGPT: Flexibility :
While deadlines are important, there is often a degree of flexibility in meeting them. Chinese business partners may prioritize maintaining good relationships and harmony over strictly adhering to deadlines. This doesn’t mean that deadlines are disregarded, but rather that there may be a willingness to adjust them if necessary.
de har vel vært pliktig å melde så snart som mulig om det kom en utøvelse, den virker ikke å ha kommet
Hvilken vei høna sparker er ikke godt å vite. Tilbakemeldingen har vært at det er aktiv dialog, og med dette som bakteppe blir det vanskelig å melde noe som helst. At dette går over fristen er ikke overraskende. Sluttresultatet veit vi bare ikke.