Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

tikk takk tikk takk

Tenker det forhandles nå. Både om forlengelse og evt nye/endrede vilkår. Er vel ikke noen tvil om hvem som har balletak. Ikke CRNA.

1 Like

synst du e vel negativ Ruben;)

1 Like

Hva er grunnen til at de skal forhandle på nytt ? Fremstår ikke seriøst fra noen av partene …

IOVaxis har vel grunn til å være bekymret dersom de ikke vet mer enn oss. Nå er det allment kjent at kassa er tom i mai, og selskapet er i brudd med låneavtalen med Atlas, so whats next ? Ikke kjenner vi vilkårene i avtalen med IOVaxis heller. Kan jo være i brudd med den også for alt vi vet på grunn av den finansielle stillingen. Det ligger vel i kortene at det skal være et langsiktig samarbeide.

3 Likes

Jeg må si meg enig i @anon79663630 sin fornuftige røst. Vanskelig å argumentere mot de poengene. Selv jeg har vanskelig for å ta et positivt standpunkt her. Nøytral.

1 Like

Jaja penger ut April,håper noko skjer før det

Et vilkårene knyttet til market cap? Eller flere vilkår?

Er litt upresist dette. Kjenner ikke til andre mulige brudd enn MCAP, men dette vilkåret er vel strengt tatt knyttet til perioden FØR uttak av nye obligasjoner. Vi har vel rusla og gått lavere enn MNOK 50 over en veldig lang periode allerede. Så uten opsjon eller annen VIP som kan løfte MCAP så må antakelig avtalen med Atlas reforhandles dersom det må hentes mer fra den kanten. Så LG har det sikkert travelt for tida. Må ha noen alternative planer her. Tipper en rettet emi mot Atlas er en del av det, sammen med ny transje.

3 Likes

IOVaxis har vel grunn til å være bekymret dersom de ikke vet mer enn oss.

Er jo ikke stort som har endret seg siden de for 2.5 måneder gledet seg til å starte opp fase 1 studier. CRNA har jo vist mye godvilje og IOVaxis er jo sannsynligvis avhengig av hjelp videre også. ATLAS er jeg enig om at er en annen historie!

5 Likes

Ja, og ingen hjelp å få om CRNA går over ende. Poenget mitt er at det må være problematisk for IOVaxis å slenge 2/3 MCAP på bordet slik situasjon er beskrevet for CRNA. Så derfor ingen overraskelser for min del om det kommer forsinkelser og/eller endrede vilkår for fullbyrdelse av opsjonen. Om alt gikk på skinner så burde vi vært i mål allerede.

6 Likes

Ser at Redeye spår ok inntjening per aksje fra 2025 :star_struck: :pray:

4 Likes

Er dette basert på TG lisens penger med mer eller Crna deal?

2 Likes

Tar tydeligvis IOVaxis for gitt i 2024. Da satser vi på at noen har hvisket noen i øret.

2 Likes

Hadde ikke lagt mye vekt på den analysen. De har glemt en null på bull-caset. 9kr og knappe 80mill differanse på fair og bull. Det er noe som rimer på bull

1 Like

Er ganske sikker på at penger kommer fra Kina,men det kan muligens drøye.Dei må komme ila April ihvertfall så selskapet får ei pustepause.Mcap må opp og det er ikkje lett med det salgstrykket selskapet har.Hjelper ikkje på at dei bommer fullstendig på guidinga i tillegg…Er også litt spent på Tg forskninga framover,sjølv om det meste dreier seg om Circvec 2.1,her har EW kommunisert resultat i Mai/Juni så det blir vel Juli/September

Vi ligger pluss/minus 6 kr til noko dukker opp

2 Likes

Er det slik at best case ift Kina på kort sikt nå er at C melder at de har fått en utbetaling på 3MUSD? Er vi egentlig kommet så langt?

Jeg skjønner at det kan være masse om, hvis, dersom osv, men forholdsvis realistisk kan det komme en melding med innholdet over any day?

1 Like

Det er absolutt et godt utfall om de melder at IOVaxis har tatt opsjonen. Da har selskapet fått 6 nye måneder hvor de ikke trenger å tenke på transjer fra Atlas. Vi er kommet så langt at IOVaxis må ta den avgjørelsen ja!

Selskapet har også lovet en selskaps-oppdatering i etterkant av informasjon rundt opsjonen.

5 Likes

Utøvelse av opsjonen må bekreftes innen 15. mars hvis jeg har oppfattet dette riktig. Avtalen om bruk av TG01/02 har en økonomisk ramme på totalt USD 100 mill+ royalties. Om opsjonen blir erklært skal det også lages en gjensidig plan for utviklingen i henhold til børsmeldingen. Er de øvrige betalings milepælene publisert?

5 Likes

Kan ikke minnes at det er offentliggjort informasjon rundt ytterligere milepæler. Jeg kan heller ikke se for meg annet enn at neste IOVaxis milepæl vil være såpass langt frem i tid at de må få til noe med cRNA innen den tid.

7 Likes