Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

image

RadForsk selger seg ned…

1 Like

Dei har vel også nylig solgt seg heilt ut av Photocure,dei burde vel heller solgt Ultimovacs??

1 Like

De trenger tydeligvis cash, eller så er det at fokus for circRNA ikke er kreft og RadForsk er jo der for å fremme kreftforskning.

3 Likes

Avtalerammen før royalties er totalt $15M, hvor 3 utbetales om opsjonen tas. Det gjenstår da $12M. Så kommer royalties.

@solskimm når Radforsk selger seg ut, så er det et hælvetes godt tegn. Bedre enn innside kjøp med begge hender. Tydeligste signalet på at dette går veien som noen gang kunne kommet.

Atlas kan vise seg å kanskje være den mest beherskede langsiktige og store proffe investoren dette selskapet har hatt.

7 Likes
3 Likes

Hvor har du $15M fra? Tidligere pressemeldinger sier $100M + royalties.

January 8, 2020
Press release - Non-regulatory

  • IOVaxis buys an exclusive option to license the TG01/02 cancer vaccines for China, Hong Kong, Macau and Singapore, for a fee of USD 250.000
  • If exercised, the license has a potential value of up to USD 100 million in development and commercial milestones, in addition to double-digit royalties
5 Likes

Circio Holding ASA: Registration of share capital increase following conversion of convertible bonds

1 Like

da har de hentet inn før melding fra IOvaxis - let’s hope :rofl:

Det virker som om de fikk tildelt deler av disse aksjene allerede sist torsdag, så mye er allerede solgt!

2 Likes

Er nok tomme ja

2 Likes

Radforsk nok også tomme nu - heldigvis; be f… gone forever.

3 Likes

En liten kinesisk kinaputt nå så…

2 Likes

Stjerneskudd. Får ikke lov til å leke med noe annet enn det.

1 Like

Dette her er ulidelig spennende. Vi fortjener en MCAP på 500mill som start om dette går i boks. Heia CRNA!!

3 Likes

har plukket en del siste dager under 6kr. klar for kina melding.

6 Likes

Sender du kort til Einarsson da eller ?

1 Like

Den skal jeg være med å spleise på

sender bløøtkake med IOVaxis dekorert på toppen til einarsson på 500 mill mcap :cake:

4 Likes

Mitt forslag er å dekorere med statistikk og servere den til frokost.

Her skal det gnis inn skjønner jeg :grinning:men kanskje greit å gå stille i dørene enn så lenge :speaking_head:

3 Likes