Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Jeg prøver å holde meg for god i offentlig forum, men du veit jo hvilke knapper du skal trykke på.

Spådommen står fortsatt. Har litt trua på førsteplassen faktisk.

men 30 mil fra iovaxis. Det kommer jo uansett ikke til revolusjonere Circio? eller er det noen beløp jeg har gått glipp av?

det er første milestone på lisens, med potensial på 100 m dollar + royalties senere så vidt jeg forstår det.

1 Like

Nei, er nok mye bedre med en mislykket fase2 studie. og kursras på +90%. Det siste klarte vi faktisk uten klinikk.

2 Likes

Dersom opsjonen utøves så vil cash-beholdning være tilnærmet lik dagens MCAP

4 Likes

MNOK 30 i cash gir 6 mnd. ekstra runway uten å måtte vanne ut aksjonærene ytterligere med Atlas-finansiering. Håpet er jo at EDW kan kapitalisere på cRNA-plattformen ila. 2024. Selskapet guider selv på flere avtaler ila. 2024/2025.

Jeg vedder på at EDW klarer nettopp dèt - foreløpige data fra pågående museforsøk ser jo veldig sterke ut og må jo være interessante for partnerskap? Derfor klarer jeg ikke å la være å stadig øke beholdningen til nye høyder, selv om norsk biotek er inne et kollektivt sjokk for tiden.

Hell og lykke til mine medaksjonærer! :smiling_face_with_three_hearts:

11 Likes

Da er eg ferdiglasta for godt,lykke til alle sammen

8 Likes

Noen som har snakket med Lubor siste dager? sendt han en mail noen dager siden, ingen svar. Jobbes vel i kulissene vedr avtale med IOVaxis kanskje disse dager og at hele hurven er opptatt.

Min erfaring er at det er enklere å få tak i EDW

2 Likes

Spørs kven du har kjefta mest på

3 Likes

«vi er midt i arbeidet med årsrapporten»

2 Likes

Fikk du det svaret?

Ja.

«Beklager – mailboksen har vært litt full og vi er midt i arbeidet med årsrapporten.»

Sikker på at det ikke var oppbudsbegjæringen ?

Jeg tipper svaret mere er noget i retningen ala “Hejsa, Øystein Soug kom sgu’ forbi med en stor jordbærtærte og nu tager vi lige 5 minutters pause, inden vi sender melding om at IOVaxis ønsker at købe CRNA for 12,3 mia NOK”

2 Likes

Ja, det er jeg sikker på

1 Like

Iovaxis signering burde være øverst på agendaen…

Kan ikkje nokon andre enn meg kjøpe litt aksjer,teste om det kommer meir selgera??

2 Likes

Blir ikke noe økning i biotek fra min side, har de aksjene jeg har og de får bli med på reisen. Tapt nok på biotek nå…

2 Likes

Ferdig her også, har økt beholdningen med 40% siden start av februar - det holder nå
Med på lasset følger dog et smertelig papirtap … men aldri mer enn men kan tåle :rofl:

2 Likes