Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

solgte Nykode i dagtidlig,har kun Circio.Blir ikkje kjøpt noko meir aksjer etter dette.Kun fond:)Har ett snitt som burde vert mulig å kome opp i

jaja vi slepp allefall seigpining

Takk for fortsatt støtte!

Vi er i aktiv dialog med IOVaxis, og forventer å komme med en update i nær fremtid

Hilsen Erik

13 Likes

Det nærmer seg fristen ja. Blir det ja, nei eller endret avtale? Viktige dager fremover nå

3 Likes

Sannsynligheten for et blankt «nei» virker helt fjernt. Eller?

Bruke så mye penger på preklinisk for så kaste alt på havet?

Det som kan skje er jo at IOV ikke har funnet partneren de ønsket seg og dermed får utsettelse. Det er jo litt krise hvis så skjer, da ryker det på en ny runde med Atlas før data.

1 Like

Har forstått det slik at IOVaxis var/er en del av en større investorgruppe,mulig godkjent IND var kravet for en av investorene for å investere cash?

1 Like

Jeg syntes det virker rart å investere såpass mye tid (og penger?) for der etter å hoppe ut av avtalen når det regulatoriske er klart. Men vi som har investert i denne sektoren er mer kjent med kjeppen enn gulrøttene, så kjenner jo som vanlig en viss usikkerhet.

IOV har jo hatt en del år på å finne partner og uttrykte seg ivrige for å sette i gang i børsmeldinger i desember. Ville vært sært om ikke det var på plass.

5 Likes

Hvorfor skulle selskapet sende ut meldingen 4. mars hvis dette ikke betyr at IOvaxis skal benytte opsjonen? Hvis denne avtalen ikke er relevant lenger burde de vel ikke melde dette. Bruk av TG01/02 er vel avklart før de sender søknaden?

1 Like

IOVaxis er ikke forpliktet til å utøve opsjonen, men de er gitt 14 dager på å ta valget når IND`en er godkjent. Men etter 4 år og gjentatte forsøk så er altså den regulatoriske godkjenningen på plass og IOVaxis har selv kommunisert at de er ivrige med å komme i gang. Så håpet lever enda :slight_smile:

6 Likes

C har en MCAP i dag på 46 MNOK. Med alt annet som er krevende (og kanskje noe spennende) er det vel å anta at det er svært viktig for C å komme i mål med dette.

Det er vanskelig å forestille seg av IOVaxis har brukt så mye tid, krefter og penger (de har vel levert søknad 2 ganger?) for så å enten ikke ha en plan eller å hoppe av.

Men jeg tror management gjør lurt i å være smidig i den “aktive dialogen”, bare det kommer penger, relativt raskt.

1 Like

Noen som skrev lenger opp at den økonomiske situasjon til crna kan gjøre at dette blir problematisk om de bare har penger 1 mnd til uten lisenspengene. men jobbes sikkert i kulissene, evt en større transje som sikrer iovaxis samarbeidet videre med hjelp av atlas eller noe annet. spørsmålet er hvis det skjer hvor fucka blir kursen mens man venter på kliniske data fremover når iovaxis starter studiene. Så det må skje noe annet enn det tenker jeg. rettet emi / et eller annet for å avklare det økonomiske. det er vel det vi i crna better på nå skal skje i positiv forstand.

1 Like

Tror ikke på et nei. Derimot blir jeg ikke overrasket om det blir en endring i avtalen. Jeg har ikke sett noen dokumentasjon på at Iovaxis er noe solid selskap, og de kan eventuelt forsøke å kjøpe seg tid nettopp for å få med seg partnere hvis dette ikke er på plass. For CRNA er det viktig med penger NÅ.

4 Likes

Jeg vil jo påstå at Circio har hatt en utfordrende økonomisk situasjon i relativt lang tid og det burde ikke komme som en overraskelse i forbindelse med utøvelse av opsjon. Om det er opsjonen du omtaler som lisenspenger, så vil det gi selskapet 6 måneder med drift.

Hva gjelder ytterligere milepæler så tror jeg egentlig ikke det er så interessant. Dersom selskapet ikke har klart å lage avtaler rundt cRNA innen den tid - så er det neppe liv laget!

1 Like

Jeg synes det er interessant - avtalen har jo en verdi for Circio om studier igangsettes og milepæler kan nås. Så den er jo i så fall liv laget i seg selv tenker jeg da.

cRNA-plattformen har dog klart størst potensial - jeg ser på TG som et småspennende bonuslodd, hvor IOV-opsjonscash’en vil kunne gi oss et fint pusterom.

Det hadde jo vært litt gøy om Circio fikk inn 3 MUSD i løpet av de neste ukene og det gikk opp for langt flere at dersom kursen begynner å gå, vil Atlas-finansieringen være helt greit levelig i påvente av cRNA-news etter de ekstra 6 månedene opsjonspengene gir. Om man skulle trenge Atlas-finansiering etter den tid da. Selskapet jobber jo etter sigende for å kvitte seg med den.

2 Likes

Hater denne perioden der alt må spekuleres i pga nyhetstørke og fravær av materielle nyheter. Meldingen som kommer er antakelig sammensatt litt avhengig av om IOVaxis bruker opsjonen “as is”, med endrede vilkår, eller takker for seg. Ett bein er allerede utenfor stupet så det synes rart om det ikke kommer noe i kombinasjon med ytterligere uttak, call-opsjon og/eller rettet emi mot Atlas.

I verste fall så var det siste prospektet et “cover my ass” fra BOD+MAN før det andre beinet også faller utenfor, og selskapet lever videre med retail trygt plassert på sidelinja.

Nå har GSI/Invus også tatt kvelden. Siste rest er solgt og selskapets eneste spesialistinvestor er borte vekk. Who`s the stupid ones ?

Sikker på at GSI/Invus ikke er utlån til Atlas??

Nei, ikke sikker på det, men har det tidligere vært tegn på tilbakelevering etter at kontoen gradvis har blitt redusert ? Men kanskje merkelig at det kom en siste dump på hele beholdningen med 58,5K sånn i tolvte time.

Bompiole fikk dette svaret fra CEO i går om IOVaxis:

Men er ikke dette litt pussig, hadde de hatt en god og klar avtale, var det vel ikke så mye å ha dialog om. Bare å oppgi et kontonummer og motta penger i hht avtalen?

Så på meg kan det høres ut som om det reforhandles, og det kan vel være at IOVaxis er klar over at CRNA er nede i knestående økonomisk og vil forsøke å utnytte det til å få en bedre avtale??

3 Likes

Har prøvd å ha på meg den hatten ja. I det minste spre fee`et over en lengre periode med en eller annen form for comfort fra Atlas

Enig i det Boms. Det kan også være at Iovaxis ikke har alt på stell selv mht finansiering og at de vil reforhandle av den grunn? Vi har vel aldri sett noe tegn på hva slags finansiell stilling Iovaxis er i.

For Circio er disse pengene svært viktige nå. En utsettelse er ikke i Circio sin interesse iallefall. La oss håpe på et rungende ja før helgen .

Circio har gitt etter for utsettelser i tre år allerede, så terskelen for IOVaxis til å prøve seg på enda en, er i hver fall lav