Hvor mange utsettelser fikk de ifm med godkjenning i Kina?
"Ifølge administrerende direktør John Wang i IOVaxis er IND-godkjennelsen en kritisk milepæl for den pågående investordialogen.
– Vi er svært takknemlige for den fleksibiliteten Circio har vist ved å innvilge en utsettelse slik at videre diskusjoner med våre investorer og mellom partene kan finne sted, sier Wang. "
Det lukter ikke akkurat" når som helst" av dette utsagnet.
IOvaxis innbetalingen som sannsynligvis kommer innen 15 sept i år utgjør 50% av dagens Mcap på 60mill - så må selvsagt selskapet hente kapital hos Atlas innen den tid…
Litt merkelig at IOvaxis ikke hadde dette på stell da ventetiden har vært lang, men kanskje kineseren kan tjene 1 mill eller 2 på denne utsettelsen dersom de henter pengene som ‘lån’ i markedet
Eller trader CRNA på circRNA nytt. Men altså, en tiendedel av opsjonspremien. Det er nesten ikke til å tro. Finansiering i 2 uker. Makan. Ingen som tenkte på en slags garanti fra IOVaxis om at det IKKE var nødvendig med forbehold om finansiering av musd 3 ved uttak av opsjonen. Både CEO og CFO har strøket til eksamen. Med glans. Og sistnevnte var på dealmaking konferanse som sent som i går. Hva pratet du om der LG ?
Selg, ta gevinst
Vi venter vel også TG data i løpet av sommeren.
Atlas vil jo aldri i verden tillate det dersom egen R/R vurdering sier stor sannsynlighet for cRNA deal. Vil jo være totalt ødeleggende for call-opsjonen, og conversion right på utestående bonds.
Tilbake til 5,90 da I morga??
Hva skal man si til dette?
Her er d vel bare å få solgt, har stort tap men har ikke mye tro på ledelsen,skammelig at dem får lønn for så rava arbeid.
Noen som hadde oversikt over resterende beløp og trancher hos Atlas her? Mener jeg så et excelark for en tid tilbake.
Takker
Med bare et lite beløp fra Iovaxis nå må de vel hente ut mer penger fra Atlas utover våren og sommeren?
Det er det som er fryktelig dumt når vi trodde hele summen skulle komme asap og gi litt grace periode for selskapet uten den klamme atlas hånden over oss.
Vel - det er vel en realitet at Atlas avtalen har fått selskapet til å overleve. Uten den hadde vel alt vært tapt slik verden har vært de siste årene. Er det riktig å kritisere ledelsen for den når det ikke var andre alternativ? Hubro konka det har ikke C gjort.
Hvor lenge kan de kjøre på Atlas? Ett år til? Lengre?
Avtalen kunne vært fin om selskapet hadde innsett at de også hadde en jobb å gjøre når det gjelder interesse.
Jeg tror de kan kjøre det ganske langt på Atlas om det er det de ønsker. Oxurion NV og TME Pharma har finansiert seg på Atlas og tilsvarende i årevis. Hvilke vilkår disse nå sitter med kjenner jeg ikke til.
Ja sikkert riktig men de har lagt nye strategier og jobba med dem men rent kortsiktig hadde nyheten i dag ingen betydning vil jeg tro.
Merkelig at det som kanskje er det mest spennende selskapet i bransjen her til lands har aksjonærer som bekymrer seg for at kursen er høy på en MCAP som vi har nå.
Det er som andre har påpekt trenden som ødelegger, ikke det grunnleggende. Hva vil folk ha?? Det lurer jeg på. Nykode er jo et alternativ. Men med dertil prising og en lengre og mer konvolutert vei fremover.