Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Vi kan spekulere til vi blir blå,fasiten kommer snart.
Spørsmålet mitt til E.W var om dei var I dialog med IOVaxis.Håper og trur dette ordner seg.Er spent kva det evt vil påvirke aksjekursen ved innløysing/betaling av lisens.For å gå videre må IOVaxis betale,og dette er jo hovedsatsinga til selskapet.Kvifor holde på i 3 år og bruke masse ressurser som sagt her uttalige ganger?Føler at E.W ikkje kunne svart så mykje anna på spm mitt okke som

Det IOVaxis har fått er en godkjenning av TG til kliniske undersøkelser. Det er lite sannsynlig at IOVaxis har hatt som ambisjon å dra i gang studier uten partner med penger, adjuvant og/eller CPI. Så mest sannsynlig så er dette ikke IOVaxis sin beslutning alene.

Ja vi får håpe at Iovaxis har større gjennomføringsevne og - vilje enn vi tror og at de har med seg en sterk partner.

Nei enig i det,men eg har fått signal om at IOVaxis er en del av ei investorgruppe,så ikkje veit eg.Vi kan tolke alt negativt om vi vil,er vel den veien det meste av biotek har gått siste tida

Konrus sitter fortsatt som eier med 4%. Det finnes penger der, så hvem vet. Har vært en del uro omkring selskapets CEO og hovedaksjonær.

Hvilken uro?noe du kan utdype?

Skittkasting og rettsak mellom mann og kone ifm en skillsmisse der begge var aksjonærer i selskapet. Krav på 360 mill Yuan fra kona som oppgjør av aksjer.

Selskapets hovedprodukt er “snake venom thrombin preparation” og Miacalcis som er et utdatert product fra Novartis. Så behov for en viss fornyelse som børsnotert selskap ?

voldsom FOMO her,tydelig masse slitne blakke biotek folk

  • Hvem bør ta sin hatt og gå uten endelig avtale med IOVaxis ?
  • CFO
  • CEO
  • Styrets formann
  • Alle sammen

0 stemmegivere

Ikkje mykje aksjer igjen opp til 7 kr,rekner med selger snart er tom ca 11 k rundt 6 kr

3 Likes

Melding i morga kl 7?

Neppe. Går sikkert litt tid det der

1 Like

… man må nøjes med lidt alternativ underholdning, mens vi venter.

3 Likes

Kan det være at IOVaxis med partner er interessert i hele TG-pakken? I dag er det vel stort sett deler av Asia som er inkludert i avtalen. Da betyr det mer penger i kassa

2 Likes

Det har jeg også overvejet som mulighed, altså at CRNA sælger eller licenserer hele TG porteføljen til IOVaxis, hvilket også kan eliminere al risiko og usikkerhed vedr. et samarbejde, hvor CRNA strategisk er på vej i en anden retning.

1 Like

Men så lenge markedet vet når 14 dager er gått etter IND, som jo ble børsmeldt, må de klare å få ut en kort melding.

At de er forsinket med cRNA er mer forståelig enn at det skal være vanskelig å forholde seg til 14 forhåndsavtalte dager.

1 Like

Amen. Enten nei, ja, eller trenger mer tid. Taushet frem til mandag morgen eller enda lenger er ikke innafor. Så mest nærliggende å tro at det kommer melding etter close i dag.

4 Likes

Dette er tross alt biotek. En bransje fullstendig gjennomsyret av «hardtarbeidende» folk. :sweat_smile:

Det er tross alt påskeferie-måneden nå, så man kan ikke forvente at det gjøres noe som helst, egentlig.

Melding på en fredag, etter børsslutt? :grimacing: Neppe. Da har man vært på hytta i flere dager allerede…

2 Likes

… anbefaler lige at puste med maven og ellers tage et kig på den BOOM video, jeg postede tidligere. Det er god underholdning i en periode, hvor man som aktionærer er placeret i ufrivillig venteposition.

Hvad angår melding fra selskabet, så siger ét eller andet mig, at der kommer noget positivt; de har jo hele tiden udmeldt, at de er klar over, at markedet ønsker en positiv melding og der må efterhånden være muligheder for at samle et par positive lyspunkter.

5 Likes

Atlas som tømmer seg rundt snitt 5,88

1 Like