Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Da er det fortsatt håp, men underlig at dette skal trekkes ut til siste time av toukersfristen. Da tenker jeg ikke på betalingen, men på avgjørelsen om å utøve opsjonen.

Selve betalingen kan jo gjerne ta noen dager etter at de har meddelt at de utøver opsjonen, det er ikke noe unormalt.

1 Like

Mulig det forhandles om andre ting også?dette et som sagt mine spekulasjoner.

1 Like

Holom med liten men positiv uttalelse om Circio i Finansavisen artikkel om norsk biotech

1 Like

kan du poste?

I løpet av de siste fem årene har aksjen falt 97,23 prosent. Analytikeren er likevel positiv.

– De har endret fokus de siste årene og gjort om strategien til å fokusere på preklinisk utvikling av sirkulært RNA. Vi synes det er en veldig spennende teknologi. Innenfor dette området er det gjort noen store avtaler og Circio har tung ekspertise innenfor dette området. Problemet på kort sikt er at de har et konvertibelt lån som holder aksjen tilbake i det korte bildet. Men vi tror selskapet har en stor potensiell oppside på litt lengre sikt, utdyper han.

Link ligger også på tråden “Biotekaksjer”

3 Likes

Velger å dele denne her,min korrospondanse med selskapet Torsdag

Thanks for your support.

Looking at the share price, I see no big negative events today.

There are two more days in the option period and we are working to have some good news soon. I suspect that people want great news, not good news. :wink:

Best regards,

Lubor

9 Likes

Her er resten det er noe mer innledningsvis ogå

I dag er markedsverdien på magre 45,97 millioner kroner og aksjekursen nede i 5,9 kroner.

– For oss har det vært en svært krevende periode, forklarer Erik Digman Wiklund, adm. direktør i Circio.

På eiersiden finner vi blant annet seriegründer og milliardær Jakob Hatteland. Han har 35.333 aksjer, verdt 200.000 kroner. For Circio har inntektene uteblitt enn så lenge. Selskapet har ikke kommet med tall for fjerde kvartal 2023 eller hele 2023, men halvårsrapporten fra i fjor viste et underskudd på 76 millioner kroner før skatt

2 Likes

aldri i verden om Circio har Mcap under 100 mill særlig lenge

2 Likes

Det er bare å håpe at de som sitter på aksjer her har en forståelse av hva potensialet er og at vi ikke ser en enorm salgsvilje på latterlig lave nivåer.

Vi må vel klare over 500mill, som er gammel 2kr…

Verdt å understreke at utviklingskost hele veien frem er en brøkdel av kreftmedisiner. Og at kompleksiteten i indikasjoner her er en helt annen, som betyr at risk også er en helt annen når det kommer til å dokumentere effekten.

Så vi snakker studier med lav n og ikke behov for at de går i åresvis. Vi snakker om godkjenning basert på biologi. Noe som har blitt en stadig større del av vurderingsgrunnlaget. Godkjenningsorganer som ønsker å få dette igjennom!

Markedet er betydelig. Og inntjeningspotensialet lige så. Det kommer til å friste å betale godt for CRNA etterhvert. Kan 2017 folka få avkastning? Jeg tror og håper det. Blir EDW Norges svar på Steve Jobs? Mulig.

4 Likes

er langt fra milliardær, men dette slår jeg lett :cowboy_hat_face:

3 Likes

Er berre det eg har kjøpt siste 14 dagane det🤣

3 Likes

Takk, og dette bekymrer meg litt, for det kan også bety at det er/blir mange om beinet fremover med cRNA - og det er mange som har KAPITAL , og hva har vi … jo, herr Hansen, folkene på Karolinska og et selskap med mcap 48 mill nok

1 Like

Enig der men har kommunisert litt med ledelsen om dette og det er vel derfor dei ikkje har delt så mykje angåande IP,for competetive respons.Dessuten trur eg T.Hanssen er gull verdt for Circio veit han har vore ein ettertraktet mann,det har eg fra meget sikre kilder

2 Likes

Om det hjelper på bekymringen, så kan jeg si at det viser seg at det strukturelle vinduet innenfor hvilket proteinproduksjonen er solid og det opprettholder godt vektorsamspill er veldig smalt. Dette overføres til god sikkerhet gjennom IP.

Videre på IP, så kan dette være en avgjørende faktor til hvorfor flere patenter ikke har blitt sendt inn, antar justering på grunnpatentet. Som bompibjørnen er inne på, så er det også en faktor som har vært avgjørende i forhold til kommunikasjon rundt produktet, eller mangel på det som vi har opplevd.

Dette smale vinduet har naturligvis også før til noe lengre utviklingstid enn det som først var forespeilet, da det kompliserer optimaliseringsprosessen. Men problemløsningsevnen til Hansen og co er over min fatteevne!! Stjernelag!!

6 Likes

Takk,
jo, dette hjelper på bekymringen
dette høres overbevisende ut, og fra du har skrevet tidligere ønsker jeg å stole på dette, men historien til selskapet og mine egne tap i Trvx-papiret gjør at usikkerheten har blitt påtagelig mht mulige gjennombrudd, og tydeligvis er jeg ikke alene - bare å se på aksjekursen til selskapet

1 Like

Heilt enig,ikkje vore aksjonær så lenge men til Circio ditt forsvar så har det vert miserable tider for biotek world wide,Eg håper dette snur.En ting som er litt dumt med dette forumet er at det 90% har handla om Ultimovacs og har opplevd håning og latterliggjøring for å komme med positive innlegg/spm.Enkelte eks aksjonærer av Circio/ Targovax virker bitre og med god grunn når vi ser på kursutvikling,men med siste resultater i bransjen viser vel kor vanskelig dette er.Men i motsetning til ein del andre unner eg alle biotek selskap og lukkast for aksjonærer og pasienter

9 Likes

Uttalelsene holder vann.

Nå over til kommentar hva angår aksjekursen. Der har aksjonærene gjort en god jobb! Også har mange hatt vanskeligheter med å handle. Vi har lidd veldig under dynamikken som har vært i bio på børsen. Og det viser seg ganske klart at de aksjonærene som har dømt CRNA nord og ned kanskje ikke har fattet sine avgjørelser på riktig grunnlag. Hverken med salg her eller kjøp andre steder. Så å bruke andre sine avgjørelser som årsak for å ikke ha troa tenker er jeg ikke er bare lurt.

4 Likes

Om Circio sitter med en IP-beskyttet løsning for levering av circRNA med sin plattform, kan man ane konturene av et lukrativt utlisensieringsbusinesscase med betaling for bruk og resultater, samt cherrypicking av de mest interessante indikasjonene for egen utvikling. Det er jo det selskapet legger opp til.

4 Likes

Denne uttalelsen skulle vel nesten vært børsmeldt

Sier vel ikkje meir enn dei har uttalt i det siste. Gikk igjennom presentasjoner b.la på Redeye og sjekket tidligere kommunikasjon og det er itråd med det L.G sier. Jobber med gode nyheter veldig snart, og at folk håper på Great news

5 Likes