Hvorfor er det så få kjøpere på disse nivåene?
Burde vært flere. Satser på at det går mot 0,7 i dag og fortsetter opp resten av uka
Her har du helt rett og jeg tror at noen har alt for store forventninger til hva som blir presentert i dag. Evt. Skuffelse over at de holder kortene til brystet / ikke er kommet langt nok kan fort bli stygt for kursen på kort sikt.
Hvem selger 31 aksjer til 0,575? Hvorfor?
Har dessverre ikke flere
synd man ikke solgte alt i desember
og 57 akjser på 0,5810
Kom litt kjøpere i boka nå
I think the partying face emoji needs to be removed from the title the trvx småprat chat. Unfortunately not much to party about over the last few years…
Hør på dagens radium podcast nr 265.
Der er TRVX omtalt positivt .
En sjokkerende opplevelse.
… sælg i dag, sælg alt du har til mig på 0,575 og få sjælefred!
Har ikke anledning å høre før I kveld,noe spesielt som vart sagt?
Radforsk episode 265 fra kl 22.20 og videre - fantastisk:
Holum, DnB:
"Jeg liker Targovax veldig nå. Et av mine topp pick - der kan man gjøre gode kjøp nå.
Den kursen kommer til å gå opp.
Få opp øynene for Targovax. “Stor mulighet for at de lander en deal”.
Det beste som er sagt om Targovax på lenge.
spolte fram å hørte nå,det var da volsomt for en optimisme,og Einarsson også.La oss håpe dei får rett
vurderer nesten å øke;)
Han mente 200 MNOK var latterlig lavt priset og de legger til grunn trekk på to - tre transjer til.
Vi er jo ikke der en gang. Knapt MNOK 150 om vi forutsetter at alt av T1 konverteres.
Veldig positivt fra Holum, legger ikke så altfor meget i Einarsson sine uttalelser lenger.
Det man skal tenke på her også er at Holum hauser ikke Targovax for å selges seg og få “emisjonen” for dnb sin del denne gang, da finansene er sikret. Tolker dette meget troverdig og bull at Targovax er hans “top pick” med TP NOK 4.