Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Bare skumlest, men dette (som en guide fra appelldomstolen) synes ikke som en total avvisning av påstandene fra opponenten ?

Nja, hadde vel vært rart om påstandene ble avvist av appelldomstolen før de ble rettslig prøvd? Det er vel grunnen til at man møtes i et slikt fora.

5 Likes

Ja, men dette er en guide som appelldomstolen gir av sin egen vurdering om de ulike ankepunktene. Tidligere så har jeg hatt et inntrykk av at alle innsigelser fra opponenten nærmest har vært avvist av EPO.

1 Like

Når det er besluttet muntlige forhandlinger vil vel et slikt dokument bare være forhånds klargjøring av hva som er de reelle tvistepunktene mellom partene. Dette for å få konsentrert og spare tid i de muntlige forhandlingene. Da må selvfølgelig begge parters argumenter komme frem uten at det betyr noe. Ps jeg har ikke lest dette ennå men antar at dette bare er prosesuell forberedelse fra domstolen.

Trenger ikke et dødspirallån for å gruse kursen når man har aksjonærer som her….

1 Like

Hadde man bare hatt en ledelse som hadde vist vei, eller det er jo akkurat det de har - ved ikke å kjøpe aksjer.

1 Like

Targovax er det eneste selskapet på Ose med sertifiserte “dødsspiral-aksjonærer”.

Tipper vedkommende i denne artikkelen er blant Topp-50 i selskapet Nordmann mistenkt for å ha filmet kastrering – NRK Urix – Utenriksnyheter og -dokumentarer :crazy_face: :skull:

Ehhh… finner ut veien selv gjør jeg :upside_down_face:

2 Likes

Hvem som selger på 0,571?:flushed:

1 Like

Hvorfor er det så få kjøpere på disse nivåene?

Burde vært flere. Satser på at det går mot 0,7 i dag og fortsetter opp resten av uka
:sunglasses::crossed_fingers:

Her har du helt rett og jeg tror at noen har alt for store forventninger til hva som blir presentert i dag. Evt. Skuffelse over at de holder kortene til brystet / ikke er kommet langt nok kan fort bli stygt for kursen på kort sikt.

Hvem selger 31 aksjer til 0,575? Hvorfor?

Har dessverre ikke flere :grinning:

synd man ikke solgte alt i desember

og 57 akjser på 0,5810

Kom litt kjøpere i boka nå

I think the partying face emoji needs to be removed from the title the trvx småprat chat. Unfortunately not much to party about over the last few years…

1 Like

Hør på dagens radium podcast nr 265.
Der er TRVX omtalt positivt .
En sjokkerende opplevelse.

:slight_smile:

5 Likes

20:00 :hatching_chick:
https://soundcloud.com/user-972208711/episode-265?utm_source=clipboard&utm_campaign=wtshare&utm_medium=widget&utm_content=https%3A%2F%2Fsoundcloud.com%2Fuser-972208711%2Fepisode-265

3 Likes

… sælg i dag, sælg alt du har til mig på 0,575 og få sjælefred!

1 Like