Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Har ikke anledning å høre før I kveld,noe spesielt som vart sagt?

Radforsk episode 265 fra kl 22.20 og videre - fantastisk:

Holum, DnB:

"Jeg liker Targovax veldig nå. Et av mine topp pick - der kan man gjøre gode kjøp nå.
Den kursen kommer til å gå opp.
Få opp øynene for Targovax. “Stor mulighet for at de lander en deal”.

Det beste som er sagt om Targovax på lenge.

17 Likes

spolte fram å hørte nå,det var da volsomt for en optimisme,og Einarsson også.La oss håpe dei får rett

vurderer nesten å øke;)

3 Likes

Han mente 200 MNOK var latterlig lavt priset og de legger til grunn trekk på to - tre transjer til.

4 Likes

Vi er jo ikke der en gang. Knapt MNOK 150 om vi forutsetter at alt av T1 konverteres.

Veldig positivt fra Holum, legger ikke så altfor meget i Einarsson sine uttalelser lenger.

6 Likes

Det man skal tenke på her også er at Holum hauser ikke Targovax for å selges seg og få “emisjonen” for dnb sin del denne gang, da finansene er sikret. Tolker dette meget troverdig og bull at Targovax er hans “top pick” med TP NOK 4.

6 Likes

Det nærmer seg 1930 og presentasjonen i USA

9 Likes

Oppløftende å høre radforsk, Targovax er billig nå :sunglasses::+1:

4 Likes

Må sei det gjor godt å høyre Targovax omtalt så positivt som dette,håper på litt meir interesse og ikkje minst gode resultater

2 Likes

Tja, Atlas er ikke den ultimate løsninga, og emisjon kan vel saktens bli aktuelt igjen med en VIP eller to med litt schwung over seg dersom kommersielle avtaler ikke bygger lang nok runway.

kan jo selvfølgelig bli aktuelt i fremtiden men per nå ingen nødvendighet, men om makro snur og biotek blir hot igjen; ser jo allerede nå tendenser til at bunnen er lagt bak oss, så kan det jo bli aktuelt og blir neppe noe problem da tenker jeg. Einarsson også særdeles positiv idag til Targovax, tolker det også meget godt. Selskapet ble nærmest hyllet for å finne en finansieringsmulighet utenom boka og med bedre betingelser enn andre har fått.

4 Likes

Skal Targo presenteree på ASCO. Er dette noe nytt ? Skjønner jo at de drar der for “å snuse rundt”, men som en coming event for selskapet ?

I do not know ?

3 Likes

Det er i tilfelle gode nyheter. Rart om de legger det i kalenderen hvis de bare er på tilhørerbenken :thinking:

4 Likes

Kan det være et late breaking abstract ? Final update March 16th. Kan vel være i samsvar med det som presenteres i kveld og i Boston medio mai.

I så fall noen datoer å være oppmerksom på

4 Likes

Solgte du alt i dag Ruben?

Nei, jeg beholdt de 31 aksjene på 0,575.

ok;)

Lurt :blush: i morgen kan du snitte opp :sunglasses::ok_hand:

Posteren burde vel være tilgjengelig nå?

The abstract has been released on the AACR website (Program Planner). The poster is scheduled for presentation Tuesday 18 April 2023 and will be available on Targovax’s website after the presentation.

1 Like