Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Etter sigende skrev Lubor:

“There are two more days in the option period and we are working to have some good news soon. I suspect that people want great news, not good news.”

Pluss et blunkesmiletegn.

Betyr det at Lubor må jobbe med å få IOV til å bruke opsjonen? Eller driver IOV med pruting i 12. time på allerede avtalte betingelser? Eller forhandler man om noe annet?

Fristen har gått ut, om opsjonen ikke in the money, så burde det ha vært meldt. Så noe diskuteres, men neppe om størrelsen på en opsjon på stusselige MUSD 3? Etter så lang tid og medgått arbeid? Really?

1 Like

Hva med TG, som er mer pop enn noensinne? 🤷

1 Like

Bedre Radforsk selger den skjerva dei har gjen i Ultimovacs og invisterer i Circio

1 Like

Utvilsomt, men jeg unner faktisk @Takk den ekstragleden ved CRNA-suksess uten Radforsk med, så nei.

3 Likes

2022 sier 100mill i gjeld. Pluss oppskrevene verdier som jeg mistenker henger sammen. Men det er bare spekulasjoner.

Jeg er klar over mandatet til Radforsk, men alikevel en merkelig timet avgjørelse.

1 Like

Og jeg unner deg å måtte bytte nick @RakaBlakk

2 Likes

Kanskje @RakaBlakk kan bytte til «Gikk-i-null» hvis dette fikser seg. Fortsatt en utopi for de av oss som snitta nærmere 32 enn dagens kurs🥲

1 Like

MCAP 250 mill… Burde være mulig å gjøre penger derifra. Men det er bare meg da.

Det er jo ikke sammenlignbart med fremtidig utviklingskost innen kreft-selskaper, og derfor muligens bedre muligheter…

1 Like

Der kom an !!!

IOVaxis will make an immediate down payment of USD 300.000 on the agreed
option exercise fee of USD 3.000.000
3 Likes

Circio announces that partner IOVaxis Therapeutics has exercised the option for an exclusive license to mutant RAS cancer vaccine TG01 in China

4 Likes

Wow, endelig en god-nyhet i norsk biotek!

5 Likes

Fy faen!!!

Nok penger til data kommer. Spenn setebeltet gutter og jenter

2 Likes

300 tusen dollar, og så mer i sept, lenge til!

1 Like

nei, det er ikke lenge til … tiden den går så altfor fort, det vet vi som har bikket de 60 :innocent:

1 Like

Stusselig løsning. Ikke uventet, men det løser jo ingen finansielle problemer de nærmeste 6 månedene. Kommer mer fra Atlas nå.

ja ble skuffa selv, å gi iovaxis 6mnd til å betale noe som circio sårt hadde trengt med engang!

Og er det meningen at IOVaxis kan dra i gang studier FØR restoppgjør.

Er vel egentlig bare å gi opp med full kapitulasjon.

Ble ikke så mye fart av dette, enda i hvert fall. Funding risk hos IOVaxis :confused: Er vel sånn det er om dagen i biotech, penger er en mangelvare.

Var det dette Lubor snakket om?..Great news…