Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Slik blir det jo fort når alle større aktører forlater skuten. Men jeg syntes dette er et delt ansvar hvor selskapet heller ikke er med å hjelpe særlig. Hva har selskapet gjort de siste 5 månedene for å skape noe som helst engasjement rundt seg selv? Jeg forstår godt at Circio ikke er et attraktivt investeringscase for investorer som ser selskapet utenfra, og man kommer til et punkt/smertegrense for eksisterende aksjonærer hva gjelder plukke opp aksjer fra Atlas.

IOVaxis har vel totalt betalt ca 6 mil til Circio er det riktig

tragisk og slett arbeid vedr dagens mld. En ser at de ikke tenker på aksjonærene i dette selskapet. Da skal Atlas få herje med oss og senke kursen ytterligere i 6mnd før vi ser ekte penger på konto.

2 Likes

skal forsøke ja, da forstår man grunnen til Circio ga de 6mnd, ikke sikkert de får penga…

Måske det bare er mig, men der er nogen i markedet, der samler stort op - alt taget i betragtning, så synes jeg faktisk aktien holder sig ret pænt.

3 Likes

Iovaxis-pengene kan komme senest i september.
Det betyr at de KAN komme når som helst, men at fristen er i september. De kan komme mye før det, men ikke senere.

2 Likes

Hvor mange utsettelser fikk de ifm med godkjenning i Kina?

1 Like

"Ifølge administrerende direktør John Wang i IOVaxis er IND-godkjennelsen en kritisk milepæl for den pågående investordialogen.

– Vi er svært takknemlige for den fleksibiliteten Circio har vist ved å innvilge en utsettelse slik at videre diskusjoner med våre investorer og mellom partene kan finne sted, sier Wang. "

Det lukter ikke akkurat" når som helst" av dette utsagnet.

1 Like

IOvaxis innbetalingen som sannsynligvis kommer innen 15 sept i år utgjør 50% av dagens Mcap på 60mill - så må selvsagt selskapet hente kapital hos Atlas innen den tid…

Litt merkelig at IOvaxis ikke hadde dette på stell da ventetiden har vært lang, men kanskje kineseren kan tjene 1 mill eller 2 på denne utsettelsen dersom de henter pengene som ‘lån’ i markedet

Eller trader CRNA på circRNA nytt. Men altså, en tiendedel av opsjonspremien. Det er nesten ikke til å tro. Finansiering i 2 uker. Makan. Ingen som tenkte på en slags garanti fra IOVaxis om at det IKKE var nødvendig med forbehold om finansiering av musd 3 ved uttak av opsjonen. Både CEO og CFO har strøket til eksamen. Med glans. Og sistnevnte var på dealmaking konferanse som sent som i går. Hva pratet du om der LG ?

3 Likes

Selg, ta gevinst :slight_smile:

Vi venter vel også TG data i løpet av sommeren.

1 Like

Atlas vil jo aldri i verden tillate det dersom egen R/R vurdering sier stor sannsynlighet for cRNA deal. Vil jo være totalt ødeleggende for call-opsjonen, og conversion right på utestående bonds.

Tilbake til 5,90 da I morga??

Hva skal man si til dette?

1 Like

CRNA. En tom tønne

Her er d vel bare å få solgt, har stort tap men har ikke mye tro på ledelsen,skammelig at dem får lønn for så rava arbeid.:grimacing::rage:

Noen som hadde oversikt over resterende beløp og trancher hos Atlas her? Mener jeg så et excelark for en tid tilbake. :thinking: