Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Vil du si at når den ender 80% opp på en fredags ettermiddag så er det typisk pump and dump?

1 Like

Glad har fremdeles, aksjer masse, og trua​:+1::+1::grinning_face_with_smiling_eyes:

Synes dette ser friskt ut jeg :rocket::muscle:

3 Likes

Merkelig stille her.

1 Like

Er bare 8 mill aksjer i Circio, så ikke så mange som kan eie den samtidig og få noe ut av det av verdi :stuck_out_tongue: Jeg har 0 mulighet til å verdsette prekliniske resultater på cRNA, så jeg holder meg utenfor. Virker også som om aksjen er den nye yndlingen til pump n dump-gjengen på Shareville, og de har igjen 0 case-forklaring, bare teknisk analyse de følger, og prøver å påvirke.

Vi vet Circio jobber for emisjon, vi vet markedet ikke reagerte 13. mai da resultatene kom, vi vet at de historisk ikke har hatt uttelling for noen av planene sine (TG, Oncos, TG2, Kina-avtalen, osv.). Så da konkluderer jeg med at rabatten i en emisjon vil måtte være så høy at å eie aksjen er et veldedighetsprosjekt(at man vil bli så og si nullet ut i en eventuell emisjon) inntil selskapet har funding. Og om de ikke får til en emisjon vil Atlas stå for utvanningen. Ser helt klart at det har vært motsatt de siste dagene. Det har vært helt ekstremt lukrativt å eie aksjen. Jeg tror dog ikke det vil vare pga. det finansielle, og jeg har ikke kompetansen til å vite om resultatene vil gi en deal som fører til penger i kassa. Gjør den det kan jo aksjen alltids bli masse verdt, jeg bare aner ikke hva resultatene betyr i forhold til det medisinske.

4 Likes

Takk for at du kommenterer på denne aksjen…

3 Likes

Tror det i realiteten gjelder samtlige her. Jeg har fulgt selskapet siden Targovax startet opp og lest alt de har gjort og skal gjøre, oppsummeringen er at det er jævlig komplisert materie de jobber med nå og da må man enten akseptere at man ikke forstår eller lure seg selv til å tro det. Jeg hadde god koll på Oncos og TG, men cRNA og implikasjonene opp mot dagens praksis og hvor sannsynlig det er at dette for det første er relevant og for det andre er relevant i den grad det kan føre til en avtale blir ekstremt vanskelig å svare på. Når vi ser resultatene komme 13. mai og ingenting skje med kursen eller omsetningen, og så, når CEO går ut og klager i media, så er det plutselig super bull, da må man bare si at ingen forstår det de jobber med.

5 Likes

Her kan det være mengder med dynamitt, men det hjelper lite når lunta er konstant våt.

https://www.redeye.se/events/981085/redeye-growt-day-2024?tab=schedule

I dag sprakk boblen?
Her blir det mange «bagholdere». Når en aksje pumpes opp slik kommer ofte den sure kløen.

Litt merkelig at når kursen gikk som en kule at ikke selskapet var klar med emisjonen - enda litt tid til å kapitalisere på dette men følelsen er at selskapet trenger en smule mere tid - guide er emi innen utgangen av juni i e 30 dager

1 Like

Klart selskapet skulle benyttet det vinduet de hadde når kursen var over kr 10.
Nå er det vinduet stengt , kursen faller tilbake og da vil jo emisjonkursen måtte settes tilsvarende lavere når den kommer.

Fortsatt noen timer igjen av kvelden og før åpning i morgen.

Kursen er opp 3-gangen siden forrige helg. Hvis noen synes det er noe å klage på så tror jeg man må over til opsjonsmarkedet…

Det var «sikre» spådommer her inne om emisjonskurs på 60 øre for en uke siden. Vi får se om det var en god spådom.

2 Likes

Sitter vel folk med store tap,hjelper lite med 3 x da.

Er det en selvfølge at noen ville deltatt i emisjonen?

Ville du kjøpt, om kursen ble satt til for eks kr 5.-?

Listen for i kveld, viser KUN navn på privat personer.
ingen store investorer, selskaper E.L som har lastet opp.

Så er vel ganske safe to say, at det voldsome volumet kommer til å forsvinne de kommende dagene.
Å at de siste dagers elleville ferd, var en sikkelig heftig P&D ( hvertfall for de som tok profit over kr 10.-)

Circio announces financing that secures cash runway for twelve months

2 Likes

Circio Holding ASA - Terms of the rights issue and related transactions

2 Likes

2.5 ja :rage:

Eneste som er overraskende med det er at det ikke er lavere. Kun et par dager med P & D vil jo ikke gjøre folk villig til å plutselig betale 6-7 kroner i en emisjon.

Som tradisjonen viser vil vi vel fort havne godt under emisjonskurs også. Så igjen hviler ansvaret på ledelsen til å kunne vise at de har et produkt markedet har tro på vil bli noe av. Det har de ikke klart frem til nå.

2 Likes

Ja. Må jo være kriminelt det som har foregått her siste dager

1 Like