Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Om kapitalinnhentingen skulle være vanskelig å gjennomføre, så er jo høyest mulig kurs og stigende kurs over tid med grei omsetning noe som gjør avtalen med Atlas ganske god. Kanskje det er mulig å fortsette med den med en annen interesse og drag?

1 Like

Holdt på å selge aksjene mine for et par måneder siden bare for å spare meg for å se på nederlaget av tap på noen hundre tusen, men jeg gjorde heldigvis ikke det (fordi jeg glemte det) og nå har aksjene mine steget til en tyve tusen kroner! Fantastisk! Ingenting er basert på noe som helst fundamentalt her, nå bare sitter jeg i tilfelle, ved en mikroskopisk sannsynlighet, de skulle stige slik at man tar igjen tapet etter komplett total fiasko.

2 Likes

Type 5x på en uke.
De som kom seg inn rundt 2/3 burde sikre litt av profitten snarest imo.

Det er vel intet annet en tynn luft som har løftet denne :sweat_smile:

1 Like

In-vivo data + oppkjøp innen RNA?

“vel”…aner jeg en litt nervøs usikkerhet her?

Hirr, opp 500% på en uke

Marketcap 84 millioner på kurs 10,20

1 Like

Det er ingen ting

det var det jeg trodde når jeg solgte meg helt ut i går, og ventet på melding om emisjon på 2kr etter børsslutt. Så nå griner jeg og slår hode i bordet!

Blir emisjon etter børsen stenger. Ellers er de dumme.

3 Likes

Venter i spenning på aksjonærlistene

Flere som er i samme båt og følger samme taktikk

Voldsomt likvid aksje - 1/3 av alle aksjer omsatt hittil i dag… :star_struck: :sweat_smile:

Tipper emi kurs på 3.50-4.00, eller 50% rabatt

1 Like

Hva slags type emi er det du tipper på da? Basert på styrefullmakter og meldte planer, eller tatt ut av løse luften eller Norsk Tipping sine kuponger?

Tipping er ofte ‘i løse luften’ - 50% rabatt er vel ikke helt uvanlig, men så avhenger det av hva selskapet kan gi av ny info

Tolker dette slik at det ikke er en rettet emisjon, som andre skriver om i tråden her, du tipper på?

1 Like

Rettet eller ikke, så vil ny info kunne smøre prosessen med kapital innhenting - muligheten om ny info kan være grunn til kursøkning, ikke kun en grov pump før fastsettelse av emi-kurs

Tviler på at de siste dagers spretthopp vil være med og bestemme emisjonskursen. Store investorer lar seg ikke påvirke av tradernes lek som jeg tror vi har sett i går og i dag. Infoen fra selskapet betyr mer.

3 Likes

Overhode ikke.

• Ingen nyheter av betydning
  • ingen børsmeldinger
  • ekstremt høyt volum
    = P&D
2 Likes

En rettet vil typisk være slike som Targo kjørte i gamle dager, etter børsslutt, som folk her skriver at de regner med, eller anbefaler, at kommer i dag.
Det er imidlertid ikke det selskapet har guidet, og hvis man regner på det så er det for lite å hente med den begrensede fullmakten aksjonærene har gitt styret.
I en rettet emi i kveld ville man nok heller ikke fått “ny info” etter børsslutt. Derfor tolket jeg det slik at du mest sannsynlig siktet til en fortrinnsrettsemisjon, som også er det man må forvente basert på den info som har kommet fra selskapet.