Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Takk for deling, AOL. Liker denne godt. :blush:

TG01 is currently being tested in lung cancer, pancreatic cancer and multiple myeloma, both in early and late settings and in different immunotherapy combinations. As this program reads out, Circio plans to select the most promising patient population and treatment combination to move into registrational development.

TG01 additionally plays a major advantage to Circio in having a more advanced clinical program with the potential to generate future revenues to invest into the circRNA platform development, which is the main priority for us due to its unique features and broad potential.

6 Likes

Det står i artikkelen om et studie i lungekreft med TG01/02 - hvor foregår det? finner ikke det på hjemmesiden til C ?

https://clinicaltrials.gov/study/NCT06015724?spons=Targovax&rank=9

1 Like

Takk. Ser nå at det kom en børsmelding 16 november om en studie i lungekreft og bukspyttkjertel kreft.

Kan C sammen med U bli The Next Big Biotech Norwegienne og at C burde fusjonere med U for å ha en bred portefølge av studier og flere teknologier å stå på. UV1 + Oncos. TET og cRNA under samme paraply. Selv da vil de være mikro små i den store verden. Og man vil ikke bli så sårbar om en enkelt studie ikke når PE. Tror strategien om oppsplitting av mange selskaper for å få inn cash har vært feil for da blir enhver feilet studie en katastrofe og man har ikke andre verdier å stå i mot med. Vi er små og bør stå sammen.

Må ha pæeng til å gjøre noe med assetene da

Ikke store forventningene til onsdag.

Det motsatte av forventninger derimot … …

Jeg har troen på at det kommer gode nyheter på onsdag! Jeg tolker tidlig oppstart av møtet som at de vil komme med informasjon som kan ha betydning for aksjekursen og derfor tidlig start :grinning:

2 Likes

Jeg tenderer til å være enig med siste taler, men forventningene er likevel på den negative siden, egentlig kun pga finans.

Jeg tror på gode data, og jeg vil høre dem si i klartekst at «ja, nå er vi klare for å showcase circVec og teame opp med biotechs som trenger vektor for sine circRNA»

4 Likes

Nede på 4-tallet nå. Bare avvikle hele selskapet.

Vent nå heller til i morgen før du maler fanden på veggen. Hva gjelder kursutvikling så er jo ironien at det i stor grad er småpraten her som topper salgslistene forrige uke. Får håpe på noe spennende i morgen.

I morgen har jeg trua på at det endelig kommer svært positive nyheter. Inngang på ca 5 er så lav prising på selskapet at det er en fantastisk kjøpsmulighet.

Ja det er risiko men muligheten for avkastning er der. Dette er som å kjøpe en opsjon nå.

er vel enig i denne kommentaren,har giga tap å anser dem som tapt, ubrukelig ledelse er grunnen.

Er litt rart de var så kjappe med å reklamere for eventet på LinkedIn hvis det er dårlige nyheter de skal presentere ?

Antar at du er myndig og ansvarlig for egne investeringer … eller ?

Hvis ja ta en titt i speilet så ser du hvem du skal ta et alvorsord med … ikke let etter andre du kan legge skylden på.

4 Likes

“Når krybben er tom så bites hestene” :grinning::grinning:

cRNA skal nå være kommet så langt at samerbeidsavtaler bør begynne å bli aktuelle. 2024/2025 i følge presentasjonen på hjemmesiden.

In vivo pilot studien ble presentert for flere måneder siden, jfr selskapspresentasjonen fra januar 2024. Det er åpenbart at her kommer det en viktig oppdatering.

Det står også at for “vaksinedelen” er tidlig partnersamsrbeid aktuellt.

Kan det komme en felles strategi på denne delen mellom Ultimovacs og Circio?

Presentasjon på Redeye i morgen, er det noe man må melde seg på i forkant eller må man være invitert?

Krever registrering