Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

I biotek-bransjen regnes april som inneklemt måned, fordi den kommer midt mellom påsken og “17.mai og alt det der”, så de er nok tilbake etter det en gang. :blush:


8 Likes

Veeeldig stille her.

Noe håp om noen form for oppdatering før årsrapport 25april?
Kjærkomment i så fall…

1 Like

Circio invites to a company update on Wednesday 17 April 2024

7 Likes

Her skal det jaggu meg ikke bygges noen forventninger.

Er kanskje bare jeg som har utviklet allergi mot ordet «update». Har det noen gang i norsk biotek kommer noe positivt etter en melding som inneholder «update» i tittelen?

https://live.euronext.com/en/node/8241715

Hadde kanskje vært verre med “strengthen focus” :grimacing:

Update kl 0800 på morran….enklere å kjøre kurssensitiv update før børsåpning🙏

4 Likes

Står jo at nå kommer de endelig med langt etterlengtede in-vivo data, det de trenger for å kunne inngå partneravtaler etter egne utsagn.

Om dataene er gode nok er en annen sak, men der kan man i alle fall enes om at de har løftet forventningene godt nok (selv om aksjemarkedet ikke akkurat har priset det inn…)

2 Likes

Forsinkede in vivo-data er vel ikke akkurat å løfte forventningene? Ikke et eneste adjektiv i meldingen.

Enten vil de overraske markedet den morgenen, ellers er det rett og slett ikke gode nok data. Merker jeg begynner å bli kronisk negativ til norsk bio, men de tar med financial update uka før årsrapporten i tillegg. Hvorfor?

1 Like

Har sluttet å tenke på «hvorfor» og kjører alle forventninger ned til et minimum når det gjelder biotek og kommende nyheter / avlesninger.

Hadde jeg tradet biotek hadde jeg tjent bra på sektoren, men det å være kronisk long er doomed.

2 Likes

De legger vel også ut tall for 31.12.2023 for første gang, og det er ikke “god tone” å legge ut finansielle tall i løpet av børsdagen.

Det er for øvrig i mine øyne vel sent å komme med disse tallene langt ut i april når selskapet tross alt har en økonomi som er basert på opptak av nye konvertible lån og cash runway er kort.

3 Likes

Årsrapporten forteller jo om det som hendte for 15 til 3 måneder siden… det kan jo skje litt av hvert på tre måneder…

3 Likes

Mulig han går gjennom Q1 også, men det er ikke det som står her :slight_smile:

1 Like

De har litt å rekke på timen før åpning:

  • Overview of the latest circVec circular RNA platform in vivo data
  • The focused gene therapy R&D strategy
  • Unaudited financial results for 2023
  • Q&A

Mine forventninger:

In vivo data er fra circVec 3.0, siden 2.0 ble presentert i oktober med følgende sitat fra mr Hansen:

We have not reached the full potential of our technology yet, and we are continuously exploring further optimization strategies towards circVec 3.0 and beyond

Allerede den gang kunne de fortelle hvor overlegent mRNA v 2.0 er:

By modifying the flanking inverted repeat elements (IR), circRNA biogenesis was improved by 2-3 -fold vs. circVec 1.0. Screening and selecting novel internal ribosome entry site (IRES) elements increased the protein translation rate by 2-6 -fold. Combining these modifications, the resulting protein payload expression was enhanced by 3-10-fold vs. circVec 1.0 (depending on cell type), and outcompeted mRNA already at early time points.

Jeg var ganske lunken når meldingen kom, antakelig preget av mange år med pisk. Hvis selskapet følger progresjonen på circVec skal vi se 3.0 til uka.

Jeg er forsiktig optimist etter å ha lest litt på posteren fra oktober:

En annen mulig positiv faktor er at de tidligere har hatt for vane å annonsere nye samarbeid i forkant av slike events.

Jeg har kanskje størst forventninger til strategien for genterapi. Har de valgt indikasjon for egen utvikling, eller vil de presentere en plan for å bli leverandør av transportmidler for genterapi for andre bioteks?

Still hope in a hanging snore? 🫣😬

5 Likes

Bare å skrive av på skatten, med denne ledelsen,går d bare en vei og d er i 0,og d har dem bevist dem siste åra.

De markedsfører det ihvertfall på LinkedIn

Skrive av på skatten? Ja det kan en gjøre om en er privat investor - selge ut ta tap - og deretter senere kjøpe tilbake så har man redusert inngangsverdien greit.

Men det var ikke derfor dette innlegg.

TG01 har pågående studie ved Kansas Universitet i USA, i bukspyttkjertel kreft. 24 pasienter skal innrulleres.

Den første pasienten ble innrullert i februar 2023.

Det er nå 13 måneder siden. Innrullerings takt med 2 pasienter i måneden vil nå i vår bety ferdig innrullert studie.

Og ikke nok med det.

Den 22 juni ble første pasient i benkreftstudien innrullert. Vi nærmer oss snart et år med innrullering der også. 20 pasienter skal innrulleres. 2 i måneden så er man snart i mål der også.

Oslo, 22. juni 2023 – Circio Holding ASA (OSE: CRNA): Første pasient med beinmargskreft har mottatt behandling med kreftvaksinen TG01 på Oslo Universitetssykehus (OUS). Studien er ledet av ekspert på myelomatose Dr. Fredrik Schjesvold og er et klinisk samarbeid mellom OUS og Circio. OUS er studiens sponsor, med Dr. Schjesvold som forskningsleder, i samarbeid med prosjektleder Dr. Hanne Norseth og medisinstudent Hedda Monsen. Circio forsyner studien med TG01, samt vitenskapelig og finansiell støtte.

TG01/02 prosjektet går framover også i Kina.

Det er lett å glemme TG01 opp i all cRNA fokuset til selskapet. Men for investorer som har et lodd i denne så skal en absolutt ikke se bort fra verditriggeren TG01 / 02.

4 Likes

Har Circio noen avtale med produsent av vektorer?

Hvis de skal levere litt mer enn til forskning til andre aktører må dette på plass. Det er første brikke i en evt utlisensieringsavtale.

Ruben og Takk - har dere forlatt skuta? :sweat_smile:

7 Likes

@nordpolen jeg er fortsatt dekksgutt. Venter spent på utviklingen frem til sommeren. Er ikke mye å kommentere på om dagen.

6 Likes