Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Står litt om TG01 i denne for de som ikke har fått det med seg! Er gjerne ikke helt “innafor” å kopiere inn teksten, men man kan lage profil der uten å verifisere mailen :slight_smile:

5 Likes

Det er :sun_with_face: og bio-påske-fredag! Jeg er i kjempehumør og håper det kan smitte

2 Likes

Du har ikke vurdert fond? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Jeg har fond også.
Synd jeg ikke begynte med det før etter TRVX - hadde jeg gjort det istedenfor TRVX/CRNA/Soug/EW hadde jeg vært veldig mye mer økonomisk uavhengig enn jeg er i dag.

Bra, så du klarte de bra i Ulti da?

«hadde jeg vært veldig mye mer økonomisk uavhengig enn jeg er i dag»

…du skifter fort mening

1 Like

Såklart gjorde jeg ikke det, men adskillig mye bedre der enn i TRVX / CRNA.
Innen EW, Gaal og Atlas er ferdige med oss (joda jeg har fortsatt aksjer) ser det nok adskillig verre ut her.

Den er grei. Tror vi skal være forsiktige med å kritisere andre som sitter i Bio. Det er nok blodige tap over hele linja.

1 Like

Har jeg kritisert noen her inne?
Å komme med et velmenende forslag er ikke kritikk.

Hva skjedde nå?

Drøye 1000 aksjer som flyttet kursen, finnes jo ikke volum i denne sørpa :sweat_smile:

Noen som synes det er moro å utløse auksjoner med korte mellomrom pga stor spread.

Nå har IOvaxis fått 6 mnd frist til å komme opp med finansiering av TG platformen og før det får de ikke satt igang med sine studier … til nå har de brukt 0.3+0.3 mill USD eller omlag 7 mill nok, så vi må anta at de jobber hardt med å få dette iorden og starte opp asap etter finansiering. Med dette som bakteppe anser jeg at 6 mnd bør ansees som max tidsrom, hvis ikke får de ikke finansiering overhode som jeg anser som mindre sannsynlig. Finansieringen til IOvaxis kan mao komme raskere enn 15 september, og trolig mye raskere tror jeg … time will tell 🪄

Hva hvis IOvaxis får fullført sin finansiering til feks. 17 mai - surprise :sunrise: surprise

2 Likes

Enig i den vurderingen, men spørsmålet er om finansieringen kommer raskt nok…

Alt høres dårlig ut om en leser her. Men her er mulighetenes market😊

3 Likes

Circio Holding ASA: Registration of share capital increase following conversion of convertible bonds

4 Likes

Grunnen til dette er Udugelig ledelse .

Er der mon nogen der vil køre forbi for at se, om lyset fortsat er tændt på kontoret……

1 Like

troligvis slukket, tipper alle er i Stockholm og krysser fingrene mens de sitter å ser Thomas og Ola hengende over noen stakkars laboranter som hopper og spretter rundt … og, der får vi håpe lyset er slått på :innocent: