Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Hvordan forsøkte han å bortforklare dette? Aksjonærer kan lese, og vi leser børsmeldinger.

Fra innkalling til GF 2023:

image
image
(

Slik skulle aksjonærene stemt når vi hadde et selskap med Mcap 100 + mNOK

Jeg håper de stod klar med gaver i døren - en boks vaselin til hver?

Viste selskapet frem en balanse per 31.12.23 eller av nyere dato. Eller ga de en oversikt over status på utestående med Atlas i obligasjoner, eller ga de noen avklaring om hvordan Atlas forholdt seg til kravet om minimum 50 mill NOK i mCap??

Beklager om det er mange spm fra meg, jeg er som sagt en ubetydelig aksjonær nå.

1 Like

Circio Holding ASA: Registration of share capital increase following conversion of convertible bonds

Apropos de betydelige kutt i lønninger. Dette er lønningene som er oppgitt i annual report for 2023. Null bonus, men lønningene er vel som før? Eller har det blitt annonsert et kutt etter årsskifte?

2022 tall for sammenligning:

1 Like

Ref. presentasjonen side 15, “Organization” så ble lønnskuttet startet i Q4 :
“In 4Q, the remaining management team and the administration team in Norway have taken a
temporary pay reduction as a cost-saving initiative.”

Takk for tipset! Fant denne på side 18 i årsberetningen, og med 80 % lønn vil det for EDW bety at han “bare” tjener 2,0 mill i året:
image

Usedvanlig stille etter EW sin opptreden i Radium.

Venter på nyheter, føre jeg bestemmer meg ,har tap på ca 180 tusen,men har fremdeles Trua​:stuck_out_tongue_winking_eye::+1::+1:

Napper snart i hengende snøre :partying_face::+1::+1:

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Man kan sige mget, men at Erik skulle være en løgner, det er for langt ude; manden smider 500.000 NOK i emissionen. Lad os lige holde os til temaet og undgå at smide udokumenterede påstande.

Der er ingen, der tvinger dig, eller har tvunget dig til at investere i selskabet.

5 Likes

Hva hadde du gjort i hans sko, 500k og beholde million lønna(flertall) eller legge ned selskapet og nave? :sweat_smile:

1 Like

Har fremdeles trua :+1::+1::+1:

2 Likes

Erik og Thomas kunne sikkert dobla lønna i BP.

De får mye dritt her for ikke å være investert i eget selskap, og ja, de valgte en fryktelig finansieringsform, men utover det så mener jeg de leverer.

Stikker de to så er det bare å legge ned. Er det det dere ønsker?

5 Likes

Helt enig. De har ikke hatt mange valg ang. finansiering og jeg synes de har levert så langt

3 Likes

3 Likes

Som alltid en poster presentasjon, disse er det tusenvis av på større evenement…hadde Trvx eller nå Crna fått en oral presentasjon pga viktig forskning hadde pilene pekt rett nord - men vil det noengang skje ? Sannsynlig nope …

For første gang på veldig lang tid så ser denne spennende ut teknisk. Flere år siden jeg fulgte noe fundamentalt med på biotekselskaper, men det er vel slik at det enda er Oncos-studier det kan komme resultater fra plutselig?

Oncos-patentene ble vel gitt opp mot å slette den finske gjelden?
Hvis så stemmer har vel ikke det noe å si for CRNA?

Jøssess, så de har ingen rettigheter knyttet til Oncos lengre nei.