Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Lubor er virkelig en waste of space. Totalt ubrukelig på kommunikasjon.

2 Likes

Great news = Avtalen etterleves
Good news = Avtalen reforhandles til dårligere vilkår

Greit å ha cRNA-lingoen på plass

Da kan vi vel si at reforhandlingen med atlas i fjor gikk under kategorien «good news»

3 Likes

Circio Holding ASA: Requested Conversion of Convertible Bonds

2 Likes

Der var møkka igang igjen…

1 Like

Det er dette som kommer til å skje ved hver eneste liten oppgang. Nå som pengeproblemet er tilbake på blokka også så er jo sannsynligheten for at man må tilbake til Atlas for å hente mer penger økt også. Da synker man enda mer ned i søla. Så flinke ledelsen her er til å forhandle avtaler til fordel for aksjonærene så blir nok da avtalen enda mer i Atlas sin favør.

“Special” er riktig ja

Ledelsen kunne lett vist vei ved å kjøpe aksjer selv.

1 Like

Circio tar snart innersvingen på Ulti i kroneverdi. Hvem skulle trodd det? :grin: Litt igjen til markedsverdi, men det ordner vel seg det også. Trist for begge.

Eller frasige sig løn for at mindske pengeforbruget oven på den fallit aftale de har indgået.
Jeg er skuffet

Veldig syting/klaging , snart kjøpetid :+1::+1:

5 Likes

Dette må være TI`s verste sytetråd!
Det er vel en del skribenter her med høy inngang og som har tapt mye som har fått permanent svartsyn og som tolker alt mørkt og negativt!

Har snitt på 5-tallet og er stor optimist til det som kommer ila. ett år fra nå!

Atlas-avtalen er på ingen måte perfekt men er det beste selskapet kan ha gitt de rådende forhold for tiden. Gir jo også positive kjøpsmuligheter til lave pris!

3 Likes

Det ville kræve at en ville hælde flere penge i et sort hul.
Ingentvivl om man kan Trade 20-30 procent her og der på mindre summer, men nej tak her fra.

Klarte ikkje dy meg måtte kjøpe

3 Likes

Heilt tydelig en som.kjøpte på melding og angra.Snart tom no

Etter alle kjøpe-meldingene dine har du kanskje nok - kanskje heller begynne å kjøpe litt fond for pengene du har til overs?
Såfremt du ikke har nok kapital til å finansiere CRNA fremover klarer du ikke alene å stå imot salgene til Atlas.

Edit:
Shit, :-1: fra en av TRVX/CRNA’s stortradere gjennom tidene :sob:

Han er ikke alene

4 Likes

Tja du solgte deg vel ut og hauset Ultimovacs på insider så det holdt.Så å bruke deg som finansiell rådgiver står eg over

3 Likes

Sier du at jeg hausset mens jeg solgte?
I såfall bør du ta et par steg tilbake, for dette er ufine og alvorlige beskyldninger du kommer med her!

For ordens skyld så tar du 100% feil.

Solgte circio

Det stemmer heller ikke.
Jeg var negativ i lang tid før jeg solgte TRVX / CRNA, de 10 000-lappene det kostet meg gjorde meg ingenting.

1 Like